Здравейте колеги,Проблема е следния - след като загрее фиатчето, изгася го и минат 5-10мин не иска да запали докато не изстине двигателя ,пробвахме дали стига ток на свещите -няма .Когато е в движение на ниски обороти губи тока някаде смисъл падат ми оборотите и почти гаснее за секунда .Сменил съм кабели свещи ,комутатор, бобина и незнам от какво друго може да е. Ако някой знае от какво е ще съм му много благодарен да сподели . Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали след като загрее ... Типо 1.4mi
Collapse
X
-
четох преди време в ч друг форум 4е може да е датчика на коляновия вал ,и проблема го разрешаваха като го поливат с вода да се охлади ,пробвах 1-2 седмици и аз така-палеше но се оказа че охлаждам и двигателя и не е от датчика . А за комутатора както казах съм го сменял ,даже стария работи .
Коментар
-
Re: Не пали след като загрее ... Типо 1.4mi
lepcho23 написа:Здравейте колеги,Проблема е следния - след като загрее фиатчето, изгася го и минат 5-10мин не иска да запали докато не изстине двигателя ,пробвахме дали стига ток на свещите -няма .Когато е в движение на ниски обороти губи тока някаде смисъл падат ми оборотите и почти гаснее за секунда .Сменил съм кабели свещи ,комутатор, бобина и незнам от какво друго може да е. Ако някой знае от какво е ще съм му много благодарен да сподели . ПоздравиКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
lepcho23 написа:четох преди време в ч друг форум 4е може да е датчика на коляновия вал ,и проблема го разрешаваха като го поливат с вода да се охлади ,пробвах 1-2 седмици и аз така-палеше но се оказа че охлаждам и двигателя и не е от датчика . А за комутатора както казах съм го сменял ,даже стария работи .Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар