Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 1.2 16v 1999 -Лампата за маслото не изгасва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто 1.2 16v 1999 -Лампата за маслото не изгасва

    Както се вижда от заглавието проблема е, чре лампата за маслото свети постоянно. Колата си има масло, датчика е сменен, измерено е налягането и тое норамлно, но лампата така и не изгасва. Проблема явно е някаква мистерия. Маслот е сменено преди 2000 км. Ако някой има идея от какво може да е проблема или се е сблъсквал стакъв проблем ще се радвам да сподели, защото вече не незнам какъв може да е проблема.

    #2
    най-вероятно масления филтър не е точния за твоята кола.

    Коментар


      #3
      ypenev написа:
      най-вероятно масления филтър не е точния за твоята кола.
      Другото което се съмняваме е проблем с кабелите, но съм забравил да спомена, че замерихме кабела който отива към датчика и уреда отчете че има ток по него, но незнам дали трябва да има ток по този кабел.

      Коментар


        #4
        mmarinov написа:
        ypenev написа:
        най-вероятно масления филтър не е точния за твоята кола.
        Другото което се съмняваме е проблем с кабелите, но съм забравил да спомена, че замерихме кабела който отива към датчика и уреда отчете че има ток по него, но незнам дали трябва да има ток по този кабел.
        колега Тоз уред дето мери работи на следния принсип . Като дадеш на контакт на таблото лампата святка .Веригата излгежда така. Тръгва плюс от контакния ключ минава през бушон отива на буксата за таблото отива на лампичка на маслото и от там излиза дирекно 1 кабел и отива на датчика. Датчика подава маса (миниус) и лампата свети. При запалване на мотора налягането избутва датчика които е с пружинка някаква вътре датчика губи конктак с корпуса (масата) на мотора. И спира да подава маса (минус) и лампичката гасне ... Най- лесния начин да видиш прецакан ли е кабела е да го откачиш от датчика.Ако лампата не свети кабела е здрав. Ако продължава да свети значи е оголен някъде и зема маса (минус) от другаде ... Пиши какво е станало ? Няма много особеност в тази верига , или датчика не е за това нялагане. Прекалено е слабо да сработи.
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Fiat_Punto11 написа:
          mmarinov написа:
          ypenev написа:
          най-вероятно масления филтър не е точния за твоята кола.
          Другото което се съмняваме е проблем с кабелите, но съм забравил да спомена, че замерихме кабела който отива към датчика и уреда отчете че има ток по него, но незнам дали трябва да има ток по този кабел.
          колега Тоз уред дето мери работи на следния принсип . Като дадеш на контакт на таблото лампата святка .Веригата излгежда така. Тръгва плюс от контакния ключ минава през бушон отива на буксата за таблото отива на лампичка на маслото и от там излиза дирекно 1 кабел и отива на датчика. Датчика подава маса (миниус) и лампата свети. При запалване на мотора налягането избутва датчика които е с пружинка някаква вътре датчика губи конктак с корпуса (масата) на мотора. И спира да подава маса (минус) и лампичката гасне ... Най- лесния начин да видиш прецакан ли е кабела е да го откачиш от датчика.Ако лампата не свети кабела е здрав. Ако продължава да свети значи е оголен някъде и зема маса (минус) от другаде ... Пиши какво е станало ? Няма много особеност в тази верига , или датчика не е за това нялагане. Прекалено е слабо да сработи.
          Когато го откачваме лампата продължава да свети. Явно проблема е в него.

          Коментар


            #6
            mmarinov написа:
            Fiat_Punto11 написа:
            mmarinov написа:
            ypenev написа:
            най-вероятно масления филтър не е точния за твоята кола.
            Другото което се съмняваме е проблем с кабелите, но съм забравил да спомена, че замерихме кабела който отива към датчика и уреда отчете че има ток по него, но незнам дали трябва да има ток по този кабел.
            колега Тоз уред дето мери работи на следния принсип . Като дадеш на контакт на таблото лампата святка .Веригата излгежда така. Тръгва плюс от контакния ключ минава през бушон отива на буксата за таблото отива на лампичка на маслото и от там излиза дирекно 1 кабел и отива на датчика. Датчика подава маса (миниус) и лампата свети. При запалване на мотора налягането избутва датчика които е с пружинка някаква вътре датчика губи конктак с корпуса (масата) на мотора. И спира да подава маса (минус) и лампичката гасне ... Най- лесния начин да видиш прецакан ли е кабела е да го откачиш от датчика.Ако лампата не свети кабела е здрав. Ако продължава да свети значи е оголен някъде и зема маса (минус) от другаде ... Пиши какво е станало ? Няма много особеност в тази верига , или датчика не е за това нялагане. Прекалено е слабо да сработи.
            Когато го откачваме лампата продължава да свети. Явно проблема е в него.
            Кабела окъсява изтеглете нов кабел . Разгледай пътечките на таблото и лампата и пуснете нов кабел до буксата за маслото. Или постни снимка от зад на таблото и ми отбележи къде е лампата за маслото. Да ти кажа кой е точно кабела. Ако искате да разберете дали работи датчика. КРушка с 2 кабела единия на плюса на акумулатора , другия на кабела от датчиката( които е маса) при незапален мотор ще свети като запалите ако работи датчика ,крушката ще угасне .
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Понеже разполагам с това табло което имаш ти проследих патечките (понеже карам путно 1 печатната платка е еднаква с малки разлики но почти всичко е еднакво). Като обърнеш таблото обратно от зад.Долната лява букса влиза този кабел на 3тото краче броено от дясно на ляво. остава да смените кабела,в буксата за таблото Успех. Постни снимки да ти го маркирам ако искаш снимано от зад. Че нямам с какво да снимам .
              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

              Коментар


                #8
                Fiat_Punto11 написа:
                Понеже разполагам с това табло което имаш ти проследих патечките (понеже карам путно 1 печатната платка е еднаква с малки разлики но почти всичко е еднакво). Като обърнеш таблото обратно от зад.Долната лява букса влиза този кабел на 3тото краче броено от ляво на дясно. остава да смените кабела,в буксата за таблото Успех. Постни снимки да ти го маркирам ако искаш снимано от зад. Че нямам с какво да снимам .
                Най-вероятно утре ще го отваряме. Ако нещо не се ориентирам ще кача и снимка.

                Коментар


                  #9
                  mmarinov написа:
                  Fiat_Punto11 написа:
                  Понеже разполагам с това табло което имаш ти проследих патечките (понеже карам путно 1 печатната платка е еднаква с малки разлики но почти всичко е еднакво). Като обърнеш таблото обратно от зад.Долната лява букса влиза този кабел на 3тото краче броено от ляво на дясно. остава да смените кабела,в буксата за таблото Успех. Постни снимки да ти го маркирам ако искаш снимано от зад. Че нямам с какво да снимам .
                  Най-вероятно утре ще го отваряме. Ако нещо не се ориентирам ще кача и снимка.
                  Колега объркал съм се от дясно на ляво е 3тото Малко съм зле с посоките Когато си сменях таблото с оботомер и имам малко метериал ето. Да не те притеснява че моето е с жило , еднакви са .
                  Прикачени файлове
                  >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                  Коментар

                  Working...
                  X