Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за разпределителен вал на брава 1.4 12в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    здравейте колеги,вече смених разпределителния вал,разпробих системата за мазане на 1мм,дупчиците бяха запушени почти нацяло,но имам 2 не много износени кобилички,това може ли да се окаже проблем

    Коментар


      #17
      bobi20 написа:
      здравейте колеги,вече смених разпределителния вал,разпробих системата за мазане на 1мм,дупчиците бяха запушени почти нацяло,но имам 2 не много износени кобилички,това може ли да се окаже проблем
      Аз не бих рискувал с надрани кобилици и читав вал.Спирай с употребата на колата кобилички втора употреба ще си намериш сигурно по 5 лв.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        благодаря колега,ще се разровя за втора употреба

        Коментар


          #19
          Колега, след 2 такива ремонта аз имам вече бол кобилици (взимам все комплекти вал+кобилици), не всички стават де, но ако кажеш колко ти трябват мога да проверя колко са читави
          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

          Коментар


            #20
            Pavkataa написа:
            Колега, след 2 такива ремонта аз имам вече бол кобилици (взимам все комплекти вал+кобилици), не всички стават де, но ако кажеш колко ти трябват мога да проверя колко са читави
            колега трябват ми само 2 кобилици

            Коментар


              #21
              Зравейте,карам с разпробит паяк вече втрора година и никакъв проблем. Съветвам всеки да който има 1.4 двигател да го направи! Дупките при мен са 1.2мм, но и 1мм ще си върши работа!Смених и аз преди това разпределителен вал заради запушване на магистралата, въпреки че преди това съм карал колата 3 години и съм си сменял маслото и филтъра стриктно на 8000 км!Явно това е болката на двигателят 1.4...п.п много внимавайте при стягане на пякът към двигателя, аз го ядох .... превъртя болта..., но за късмет резбата навътре е доста дълбоко в блока и се разминах с един нов болт с по дълга резба изработен от стругар!!!!
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #22
                И аз я разпробих вече на 1мм и сега като гледам има доста добро мазане,а също така превъртях болта и ходих на стругар,за сега всичко е ок надявам се да нямам проблеми вече с прословутия вал

                Коментар


                  #23
                  nikawr написа:
                  Зравейте,карам с разпробит паяк вече втрора година и никакъв проблем. Съветвам всеки да който има 1.4 двигател да го направи! Дупките при мен са 1.2мм, но и 1мм ще си върши работа!Смених и аз преди това разпределителен вал заради запушване на магистралата, въпреки че преди това съм карал колата 3 години и съм си сменял маслото и филтъра стриктно на 8000 км!Явно това е болката на двигателят 1.4...п.п много внимавайте при стягане на пякът към двигателя, аз го ядох .... превъртя болта..., но за късмет резбата навътре е доста дълбоко в блока и се разминах с един нов болт с по дълга резба изработен от стругар!!!!
                  Как разпробивате особенно на някой от отворите които са близо до тръбичките?В тези места отворите се получават накриво при липса на малък патронник.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Tornado написа:
                    nikawr написа:
                    Зравейте,карам с разпробит паяк вече втрора година и никакъв проблем. Съветвам всеки да който има 1.4 двигател да го направи! Дупките при мен са 1.2мм, но и 1мм ще си върши работа!Смених и аз преди това разпределителен вал заради запушване на магистралата, въпреки че преди това съм карал колата 3 години и съм си сменял маслото и филтъра стриктно на 8000 км!Явно това е болката на двигателят 1.4...п.п много внимавайте при стягане на пякът към двигателя, аз го ядох .... превъртя болта..., но за късмет резбата навътре е доста дълбоко в блока и се разминах с един нов болт с по дълга резба изработен от стругар!!!!
                    Как разпробивате особенно на някой от отворите които са близо до тръбичките?В тези места отворите се получават накриво при липса на малък патронник.
                    мултишлайф - dremel ....
                    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                    Коментар

                    Working...
                    X