Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за разпределителен вал на брава 1.4 12в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за разпределителен вал на брава 1.4 12в

    здравейте,имам следния проблем,колата ми е брава 1.4 12в 98г.,смених цял двигател преди време,а сега ми се налага да сменя разпределителния вал,но не знам този двигател колко коня е,въпроса ми е има ли разлика в разпределителния вал на двигател 75 коня и 80 коня.

    #2
    според мене няма значемие.Почисти си маслената магистрала да не сменяш пак валаи по голямо внимание обърни на почистването на (паяка-тръбичките горе)Успех

    Коментар


      #3
      anton4490 написа:
      според мене няма значемие.Почисти си маслената магистрала да не сменяш пак валаи по голямо внимание обърни на почистването на (паяка-тръбичките горе)Успех
      благодаря за отговора,а можете ли да ми кажете с какво да почистя

      Коментар


        #4
        bobi20 написа:
        ,а можете ли да ми кажете с какво да почистя
        И аз минах през същото преди известно време на старото ми браво,чисти се с разредители корселини амв-та даже е хубаво да покисне също ако можеш да си намериш Меглио и да напръскаш в тръбичката да поседи малко с него промиване и продухване с компресор задължително.Смени гумичките в които влиза магистралата аз си ги купувах по 6лв бр.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          cs_aleksandar написа:
          bobi20 написа:
          ,а можете ли да ми кажете с какво да почистя
          И аз минах през същото преди известно време на старото ми браво,чисти се с разредители корселини амв-та даже е хубаво да покисне също ако можеш да си намериш Меглио и да напръскаш в тръбичката да поседи малко с него промиване и продухване с компресор задължително.Смени гумичките в които влиза магистралата аз си ги купувах по 6лв бр.
          мерси много,след 2 дни се заемам със смяната и почистването

          Коментар


            #6
            Попадането на малко късче силикон дори и колкото главата на топлийка може да породи износване на една от гърбиците.Аз разпробих отворите на системата за смазване до 1 мм. и на входа на така наречения паяк поставих самоделно филтърче/късче от домакинска тел за съдове/.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              .Аз разпробих отворите на системата за смазване до 1 мм. и на входа на така наречения паяк поставих самоделно филтърче/късче от домакинска тел за съдове/.
              Питам от чисто любопитство,ако случайно в този филтър попадне някакъв боклук няма ли да запуши целия паяк и да падне налягането на маслото и пак да доведе до износване.Иначе ако преиодично се отваря капака и се проверява няма нищо лошо.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                cs_aleksandar написа:
                Tornado написа:
                .Аз разпробих отворите на системата за смазване до 1 мм. и на входа на така наречения паяк поставих самоделно филтърче/късче от домакинска тел за съдове/.
                Питам от чисто любопитство,ако случайно в този филтър попадне някакъв боклук няма ли да запуши целия паяк и да падне налягането на маслото и пак да доведе до износване.Иначе ако преиодично се отваря капака и се проверява няма нищо лошо.
                А след отваряне сменя ли се гарнитурата на капака ?
                Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                Коментар


                  #9
                  Pavkataa написа:
                  А след отваряне сменя ли се гарнитурата на капака ?
                  Сами си преценете има ли нужда.Аз откакто смених вала и постоянно проверявам как е мазането и в какво състояние е измисленото ми филтърче съм демонтирал капак и паяк около 15-20 пъти и нямам теч.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Tornado написа:
                    Pavkataa написа:
                    А след отваряне сменя ли се гарнитурата на капака ?
                    Сами си преценете има ли нужда.Аз откакто смених вала и постоянно проверявам как е мазането и в какво състояние е измисленото ми филтърче съм демонтирал капак и паяк около 15-20 пъти и нямам теч.
                    Ще обясниш ли някак по-нагледно как се прави това т.нар. филтърче ?
                    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                    Коментар


                      #11
                      Филтъра е хромникелова домакинска тел за съдове поставена на входа на паяка.Без да се прекалява с за да не намалее дебита към паяка.Откъсвате колкото е необходимо и го натъпквате на входа.Изпробвано е улавя всякакви парчета и боклуци. Нагледно като открия снимките.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Re: въпрос за разпределителен вал на брава 1.4 12в

                        bobi20 написа:
                        здравейте,имам следния проблем,колата ми е брава 1.4 12в 98г.,смених цял двигател преди време,а сега ми се налага да сменя разпределителния вал,но не знам този двигател колко коня е,въпроса ми е има ли разлика в разпределителния вал на двигател 75 коня и 80 коня.
                        1.4 е само 75 коня, 80 коня е двигател с обем 1.2
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Re: въпрос за разпределителен вал на брава 1.4 12в

                          S_BANKOV написа:
                          bobi20 написа:
                          здравейте,имам следния проблем,колата ми е брава 1.4 12в 98г.,смених цял двигател преди време,а сега ми се налага да сменя разпределителния вал,но не знам този двигател колко коня е,въпроса ми е има ли разлика в разпределителния вал на двигател 75 коня и 80 коня.
                          1.4 е само 75 коня, 80 коня е двигател с обем 1.2
                          Има и 1.4 80 к.с 182A5.000 - 75 к.с 182A3.000 - 80 к.с валоветте са еднакви, тъй като моята е 75 к.с а валът е от такава 80 к.с
                          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                          Коментар


                            #14
                            моя двигател преди смяната беше 80 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              Tornado написа:
                              Попадането на малко късче силикон дори и колкото главата на топлийка може да породи износване на една от гърбиците.Аз разпробих отворите на системата за смазване до 1 мм. и на входа на така наречения паяк поставих самоделно филтърче/късче от домакинска тел за съдове/.
                              Здравей , и на мен ми предстои тази интервенция с пробиването на паяка до 1 мм . Въпросите са ми два :1.Всички отвори над гърбиците на вала ли се пробиват?2.Има ли вероятност да падне налягането на маслото и от там да пострада друга част от двигатела?P.S. Нека ако има и други колеги , който са направили тази процедура да споделят .
                              Fiat Bravo

                              Коментар

                              Working...
                              X