Чел съм ръководството , но нямaм грaдуирaн диск , целтa нa упрaжнението с дискa е aко имa износвaния дa се определи по точно ГМТ.Кои съвети които съм дaл сa плaшещи?Всичко което съм нaписaл съм го пробвaл нa совственaтa колa , a не някъде в нетa нa някоя си колa.Ще се рaдвaм дa нaпишеш собствения опит със смянaтa нa aгренaжa нa този двигaтел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на агренажен ремък 1,6 16v (Multipla)
Collapse
X
-
Nikolow написа:...........SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Nikolow написа:Чел съм ръководството , но нямaм грaдуирaн диск , целтa нa упрaжнението с дискa е aко имa износвaния дa се определи по точно ГМТ.Кои съвети които съм дaл сa плaшещи?Всичко което съм нaписaл съм го пробвaл нa совственaтa колa , a не някъде в нетa нa някоя си колa.Ще се рaдвaм дa нaпишеш собствения опит със смянaтa нa aгренaжa нa този двигaтел.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
VooDoo написа:Nikolow написа:...........FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Този е относно валовете .Как се използва градуирания диск се вижда тук:http://www.youtube.com/watch?v=urfWVSlfqJkимаше 1 градус корекция спрямо показанията на индикаторния часовникFIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
VooDoo написа:Nikolow написа:...............FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Ето тукhttp://www.r3vlimited.com/board/show...e=17доста добре е обяснена работата с градуирания диск , и въобще цялата тема е много добра нищо , че е БМВ двигателя.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
-
u_bo
Nikolow написа:u_bo написа:и последно закрепи ли оборотите колега?
Коментар
-
Ако сам си се навил да си правиш нещата ти трябват малко инструменти.Първо ги нагласих валковете с петите , за да заработи горе долу.Изпускателния го донагласих да ми прави 14 атмосфери (с масло в цилиндрите се мери), за тази степен на компресия която има двигателя това е горе долу оптималното.Тоест малко предварение съм му дал , не затваря клапана на ГМТ а малко преди нея.Всмукателния го завъртях докато подналягането в колектора го свалих на 360-370 милибара , на загрят двигател се гледа.Дават го да е 340 , но прецених да го оставя толкова за да има малко по-добро пълнене във високите.Покарах я и на 400 милибара , добре се държи но не падат под 1000 ниските обороти и малко тресе на студен двигател.От тези настройки имам около 4000 километра направени, върви си перфектно колата , не грее и не прави номера.Разхода извънградско с каране около 100 и клима ми е 5,5кг като съм все натоварен с багаж и семейството.Градско 6,5-7 кг , но във Варна вече не е градско ами не знам какво е .Защо при мене се налагат тези донастройки на валовете не мога да кажа , двигателя си е оригиналния 186В6 обаче отгоре валовете с карантиите им с какво са сменяни и дали са сменяни не знам.Гледам , че газоразпределениетона 186А4 , 186В6 този на мултиплата която е само на газ и този на мултиплата която е само на метан са различни , и даже на един и същ двигател спрямо годината на пройзводства.Така че каква мешавица се е получила не знам.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
u_bo
Реклама
Collapse
Коментар