nedialko- написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на агренажен ремък 1,6 16v (Multipla)
Collapse
X
-
FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
-
янко написа:Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Nikolow написа:nedialko- написа:Колега, сега видях, премести смукателния вал с 1 зъб напред, докато под налягането в смукателния колектор спадне на празен ход под 360 ммхг и колата ти ще стане чук докато не падне под 360, компа ти не възприема сигнала от някои други датчици за смесообразуванетоБрава 1.6
Коментар
-
Nikolow написа:Технически може да охлабя гайката на вала и от там имам луфт три зъба , понеже като зацепвах го поставих в крайно дясно положение.Тоест ако до сега клапана е отварял в ГМТ да го направя да отваря 5 градуса /един зъб след ГМТ ?Ще се пробва довечера метода.Брава 1.6
Коментар
-
nedialko- написа:да, няма да развали, гарантирам ти, днес го проверих с вакуум помпа, и при мен МАП-а е с завишени стойности, и бензиновите ми времена са около 4.2, 4.3 секудни, с един колега от форума, който по принцип е диагностик, с вакуум помпа зададохме на МАП под налягане под 360ммхг и колата веднага смъкна времената на по 3 мили секунди и празния ход беше просто перфектен, веднага си бутна и сама предварението, като намеря време ще завъртя моя вал, той я е правил тази процедура на мултипла и палио със същото ДВГ блокирай коляновия вал с фиксатора, обаче гледай да нямаш цилиндър в комперсия, за да може ремъка да е по хлабав, блокирваш долу вала с фиксатора, слагаш една белязка на ремъка и на някой зъб на изпускателния вал, след това издърпваш ремъка, местиш смукателя 1 зъб напред и пак връщаш ремъка (малко е трудно, но става )Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
янко написа:Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Що вкарваш човека във филми. Има си точно определен метод за зацепване на двигателя.И когато се завърти смукателния вал по часовниковата стрелка тогава ще отвори по рано смук. кл. а не обратно както го съветваш.Двигателя да не е лявовъртяж се.Има си белег на маховика има си пети за валовете.какво трябва да върти наляво,надясно и да шибне накрая бутала с клапани.И какви са тия метални пръти дето го караш да мушка в цилиндрите за да гледа кога буталата са на едно ниво.Те са на едно ниво на всеки 90гр. от белега за ГМТ.Що за методи са това и кой те е учил на тях.И как ще има цилиндър в компресия като си отвил свещите или ти не ги отвиваш предварително.Или пък другия въпрос как няма да има цилиндър в компресия когато блокираш вала по белег.На Мултиплата мисля,че са 2 белега на шайбата на коляновия вал но не съм много сигурен.Единия е за кодиращия ринг а другия е за ГМТ.На първата снимка липсва островръховото болче което е навито в блока за двойката белези за ГМТ.Ако се навие този винт ще се види,че вала се разминава поне с един зъб.[/quote]не 1, 4 зъба да мръднеш който и да е от валовете, нищо няма да шибнеш така е да трябва напред, за да отваря по-рано смукателните клапани, тоест като си срещу ангренажното колело, трябва да се завърти на дясно, ние с колегата се разбрахме на лично какво трябва да се направи колегата ще каже после дали е имало ефект ПС : става и с пластмасови или с дървени пръчки :DБрава 1.6
Коментар
-
И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
Nikolow написа:И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Nikolow написа:И на бензин трудно държи ниските когато е студена.На метан не иска.Тази вечер заваля във Варна и не стана презацепването.И от други места дойде информация , че трябва да се зацепи с 4-5 градуса предварение за да работи добре.Има и нещо друго , на А4 и В6 двигатяля 1,6 16 разпределителните валове са различни , а се продават все едни и същи пети , аз обаче съм виждал пети които са само за стило и мултипла след 01г , явно са само за В6 двигателя.FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001
Коментар
-
dudulia написа:янко написа:Моите времена са READ PARAMETERS:Engine Speed: 793 об.Manifold Pressure: 283 mBarEngine Load: 7,500 кг/чBaro Pressure: 994 mBarThrottle Position: 0,1 град.Idle Actuator: 52 стъпкиInjection Time: 2,614 мсCoil 1 charge: мсCoil 2 charge: 2,184 мТова е на газ,на бензин са 2,8 - 3,1FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Аз имах един зъб на изпускателния,и ми се видя странно че в италия като са сменяли ремъка са добавили по малък допълнителен белег,но не знам дали от там или аз като пръснах колектора прехвърлих зъб(прибрах колата без колектор).Преди колектора гореше по малко и ми се струва че вървеше повече.Взех да се замислям да си поиграя с ангренажа,само да не беше тая скапана ролка че е мъка с нея.Може петите ми да са фалшивиFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар