Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2.0 от време на време не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 2.0 от време на време не пали

    Здравейте колеги. От няколко дена Бравото си прави ташак с мене. Ту пали, ту не пали. Когато не иска да пали свети инжекцийката постоянно. Преди време правеше така и се оказа датяик на коляновия вал. Тогава обаче беше спряла да пали тотално и лесно се установи. Сега обаче по често пали отколкото не, което значи, е трудно ще се хване. Та въпроса ми е има ли някакъв начин да се установи тоя датчик дали работи правилно, ако колата вземе, че запали и я закарам така при моите хора да я гледат или направо да зимам датчик и то ще си покаже. Мерси предварително.
    Bravo HGT

    #2
    Не е изключено пак там да е проблема в датчика на КВ. Най-добре ще се види на диагностика, но не само на компютър, а и самият датчик да бъде огледан дали евентуално не е замърсен и да чете неправилно от шайбата, дали буксата му не прави лош контакт и т.н. С 2 от 3-те ми италиански коли брах ядове точно с този датчик...Успех!
    ex. Fiat Marea 1.6 16V
    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.0 VIS

    Коментар


      #3
      На диагностика не се хваща. Последният път само си дадох парите и нищо не отчете на компа. Проблема се установи, след проверка на свещите-не стигаше въобще ток до тях и варианта беше или тоя датчик или някакъв на разпределителния вал, който се сменя много тегаво. Оказа се тоя на КВ и след смяната се оправи. Сега като спре да пали, махам клемата на акумулатора за 1 час и се оправя, така че незнам кво да го правя. Май ще го сменя на риск, че е много кофти да тръгна някаде и да не знам дали ще запали навръщане
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        smokie написа:
        На диагностика не се хваща. Последният път само си дадох парите и нищо не отчете на компа. Проблема се установи, след проверка на свещите-не стигаше въобще ток до тях и варианта беше или тоя датчик или някакъв на разпределителния вал, който се сменя много тегаво. Оказа се тоя на КВ и след смяната се оправи. Сега като спре да пали, махам клемата на акумулатора за 1 час и се оправя, така че незнам кво да го правя. Май ще го сменя на риск, че е много кофти да тръгна някаде и да не знам дали ще запали навръщане
        за да го хванат трябва в момента на диагностиката да не може да запали.Разбрал ли си кога не иска да запали- в смисал дали като загрее не пали и като изстине да пали или нещо подобно?Защото при мен беше точно така и ми обесниха че при загряване на намотките метала се разширява и прекъсва за това не може да запали ,после като се охлади и се прилепят намотките и почва да си работи. Но това е за датчика на разпределителния вал предполагам и за този на коляновия е така.Относно смяната : колянов вал- относително лесна само трябва да проследиш кабела до буксата зад двигателя и да разкачиш (малко е завряно) - на разпределителния вал- сваляш ангренажа и под шаибите на разпределителния вал се монтира датчика- мъка мъка (скъпо)
        weekend hlx 2.0 20v

        Коментар


          #5
          Колеги, значи колата тотално спря да пали. Пробвахме с друг датчик на колянов вал(благодаря на колегата killah_baby), но не иска да пали и с него. Сега следва диагностика, но най-вероятно е датчика на разпределителния вал, защото няма никакъв ток до светщите. Въпроса ми е какво да правя ако не покаже нищо на диагностиката. Освен от тия два датчика, от друго може ли да не пали така?
          Bravo HGT

          Коментар


            #6
            smokie написа:
            ....Въпроса ми е какво да правя ако не покаже нищо на диагностиката.....
            Смени диагностика

            Коментар


              #7
              Свети ли чека, няма начин да не покаже от какво. Ако не покаже последвай съвета от горния пост.
              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

              Коментар


                #8
                Изкарва грешка: датчик положение цилиндри. Има се впредвид точно тоя датчик на разпределителния вал или бъркам нещо? Май си отива на дебело работата, а до смяна на ангренаж имам още 30000км. Поне да беше за смяна и той да не ме е яд, ама.....
                Bravo HGT

                Коментар


                  #9
                  Не бъркаш. Що пък да сменяш ангренажния ремък? Разгледай в "Продава части" . Аз лично сложих нов.
                  Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                  Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                  Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                  Коментар


                    #10
                    Виж да му почистиш буксата.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Е то да я почистят, ама как ще разберат дали ще запали. Нали трябва да се сглоби всичко И ако не запали тогава кво правиме Има ли вариант да се разбере дали работи преди да се сложат зъбните колела и да се сглоби всичко?
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #12
                        veselin10 написа:
                        Не бъркаш. Що пък да сменяш ангренажния ремък? Разгледай в "Продава части" . Аз лично сложих нов.
                        Няма да го сменям колега. Имах впредвид поне и той да беше за смяна та да не ме яд, че ще дам толко пари за работа
                        Bravo HGT

                        Коментар


                          #13
                          smokie написа:
                          Е то да я почистят, ама как ще разберат дали ще запали. Нали трябва да се сглоби всичко И ако не запали тогава кво правиме Има ли вариант да се разбере дали работи преди да се сложат зъбните колела и да се сглоби всичко?
                          буксата му е отвън
                          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                          Коментар


                            #14
                            veselin10 написа:
                            smokie написа:
                            Е то да я почистят, ама как ще разберат дали ще запали. Нали трябва да се сглоби всичко И ако не запали тогава кво правиме Има ли вариант да се разбере дали работи преди да се сложат зъбните колела и да се сглоби всичко?
                            буксата му е отвън
                            Къде отвън. Не е ли под капака на ангренажа? Аз гледах, ма нещо не можах да видя откъде идва кабела за тоя датчик.
                            Bravo HGT

                            Коментар


                              #15
                              Отзад на колектора е буксата.Ти ли се правиш на диагностик или някой който за първи път вижда такъв мотор и го мързи да погледне в сервизното ръководство???

                              Коментар

                              Working...
                              X