Здравейте пунтото няма мощност. Като му дам газ до долу по-рано се чудеше но се опушваше след 1-2 сек. Сега от вчера изобщо не иска да поема. Придърпва постоянно едвам се движи. На първа с пълна газ не може да набира. Иначе като му давам леко газ като че ли работи доста добре. От време на време се поуправя. Двигателя спокоино се изфорсирва на място с малко газ стига до прекъсвач. Ако му дам пълна газ се чумери много. При форсиране дори леко се чува някакво звънтене причукване всякаш от аванса. Какво му стана. Ангренажа да не е прескочил Направи ми го номера още снощи като валя дъжд и си помислих - свещи. Днес сутринта беше добре, но докато стигна до работа се сговняса пак.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
punto 1.2 75 няма мощност
Collapse
X
-
погледни за запушени гърнета и катализаторШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Благодаря за информацията. Не е запушено проверих. Проверих и ангренажа. Не знам дали ми е правилна проверката - имало някакъв белег на съединителя. Включих на 1ва ск. и издърпах колата докато белега на съединителя се вижда точно на горния ръб на правоъгълната дупка (там на скоростната кутия). Белега на колелото на ангренажа дойде точно отгоре по средата - равни с капака на цил глава. Така ли трябва да е ? Търсих информация в мануала за пунтото ама не намерих къде е.
Коментар
-
Днес сутринта колата беше перфектна но по обед я разтиках и като загря почна пак да прекъсва. Докато карам и прикюфква. Довечера ще купя един ключ да развия свещите.Редакция 18:27 S_BANKOV днес отворих възд. филтър и имаше малко омасляване вътре. Само в края.Купих и един глух ключ който се оказа калапазански и успях да развия само на 4 ти цил. (най - вдясно) свещта. Разстоянието беше видимо около 1.5 мм и ми се стори много. Иначе свещта беше леко бяла. Причуках я на око но нямаше промяна.Между другото колата ми беше в сервиз понеже беше ударена нали и след като ми я върнаха работеше на 3 цилиндъра нямаше мощност и излизаше бял пушек отзад. Тогава размърдах лулата на 4ти цил. и се оправи. И така изкара 2-3 седмици. Сега интересно, че няма бели пушеци и силна миризма на бензин. И на празен ход мотора си работи перфектно, като го форсирам много плавно също е перфектен звука, иначе ако е по рязко почва да причуква звънливо, леко. Това и в движение се получава.
Коментар
-
Реших проблема. Всичките свещи бяха видимо над 1мм. Причуках им електродите към 0.8 мм ( на око ) . Сега колата си върви нормално Интересно всички бяха побелели - отгоре където е гегата. Това на загрял двигател. Обяснявам си проблема така. Когато дам газ се повишава налягането в цилиндъра съответно и пробивното напрежение между електродите.
Коментар
-
Бе добре са на цвят. Потърси в гугъл "ДИагностика по запалителни свещи" и ще ти излезе доста за това с къртинки и проблемите който може да го пречиняват. пп Нали си оправил колата вече?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Бате ти си за нови, за пунтото за 4-5лв и си като новPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар