Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo HGT - не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo HGT - не пали

    Колеги, здравейте! Имам едно питане - Бравото (2.0 HGT ’95) не пали. Давам на контакт, дюзата свети около 5 секунди, след това не гасне, а премигва и запалване не се осъществява. С малко зор, подаване на ток и въртене с подаване на газ някак си запалва в неопределен момент. Ако дюзата загасне, то при въртене на стартера пак светва. Понеже нямам условия и познания за диагностика, а и двамата жичкаджии, които познавам казаха, че на място не действат, въпреки нулевото ми желание да минавам по "приятелска тарифа", реших да попитам:1: Някой имал ли е такъв проблем и какво е установил? (Трябва ми насока, ясно е, че с форумно писане няма как да се направи точна диагностика)2: Колата има допълнителна аларма, българска, а командният блок на алармата е наврян на незнайно място и не мога да окъся имобилайзера. Имобилайзерът предполагам, че прекъсва горивоподаването, но винаги го е правило след 3 секундно работене на двигателя - ако е прецакан възможно ли е директно да спира напрежението към помпата? (пали с клизма и подаване на ток, но все пак не съм наясно с алармените системи)3: Бихте ли ми препоръчали някой компетентен в района на Люлин (и не само), който да може да окаже помощ?Предварително благодаря!
    ex Punto '95 1.1
    Lancia Y 1.1
    Bravo HGT 2.0 20V
    Supermoto!

    #2
    кола

    Нещо много неща каза CODE гасне ли имото няма да го изключиш така лесно Може алармата да прекъсва някоя важна верига и за това да прави проблем може да се игнорира за проба Другото е да се види дали има изкра на свещите /сигнал към бубините
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: кола

      kluchar написа:
      Нещо много неща каза CODE гасне ли имото няма да го изключиш така лесно Може алармата да прекъсва някоя важна верига и за това да прави проблем може да се игнорира за проба Другото е да се види дали има изкра на свещите /сигнал към бубините
      Code гасне, ток предполагам, че има или идва понякога към свещите, защото в неопределени моменти се чуват напъни за детонация, не мирише на бензин и няма вторични детонации, ако рече да запали, което ме навежда на мисълта, че и давене няма. Лошото е, че останах и без мултицет, та не успях днес да премеря тока към помпата... Честно казано не знам защо се насочих към алармата и имобилайзера, ма я заплюх за виновна...Същия номер ми го направи колата и миналата седмица, но след първото подаване на ток всичко беше ок, поне до днес.
      ex Punto '95 1.1
      Lancia Y 1.1
      Bravo HGT 2.0 20V
      Supermoto!

      Коментар


        #4
        Re: Bravo HGT - не пали

        BeLo написа:
        .... Давам на контакт, дюзата свети около 5 секунди, след това не гасне, а премигва и запалване не се осъществява. С малко зор, подаване на ток и въртене с подаване на газ някак си запалва в неопределен момент. Ако дюзата загасне, то при въртене на стартера пак светва.......3: Бихте ли ми препоръчали някой компетентен в района на Люлин (и не само), който да може да окаже помощ?Предварително благодаря!
        Преди да се метнеш на диагностики, вземи си почисти клемите на АБ, и масата на купето и двигателя, провери си и АБ дали изобщо е жива. Клемите се чистят с вода и някаква четка, после се мажат с грес /ако нямаш под ръка става и с пчелен мед/ и се стягат хубаво, масите се чистят с финна шкурка и пак грес и стягаш.Свърши първо това и после мисли за рязане на аларми и ходене по майстори, иначе майстори има трима в района, ама после ще ти ги казваме.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Искам да ви благодаря за отговорите и предложенията, клемите са зачиствени, други действия също бяха предприети.Искам искрено да благодаря на колега, който ми писа ЛС и предложи своята помощ и благодарение на него установихме, че проблемът е в датчик на разпределителен вал. Вальо, благодаря ти много! Сега търся такъв датчик, ако някой продава - да казва, защото нов, освен, че ме плашат с цени, се оказва и че липсва в наличност.
          ex Punto '95 1.1
          Lancia Y 1.1
          Bravo HGT 2.0 20V
          Supermoto!

          Коментар


            #6
            BeLo написа:
            Искам да ви благодаря за отговорите и предложенията, клемите са зачиствени, други действия също бяха предприети.Искам искрено да благодаря на колега, който ми писа ЛС и предложи своята помощ и благодарение на него установихме, че проблемът е в датчик на разпределителен вал. Вальо, благодаря ти много! Сега търся такъв датчик, ако някой продава - да казва, защото нов, освен, че ме плашат с цени, се оказва и че липсва в наличност.
            как така няма наличност? Не си прави експерименти с датчик втора ръка и без това смяната е кофти .Все пак ако вземеш втора ръка имай в предвид че тези датчици са индуктивни (каквото и да значи) и дори и да го замериш и да покаже че е ок , е възможно след като загрее колата да не дава контакт. Така че много рискуваш с втора ръка аз лично не бих взел. Ако си сигурен че е този датчик зимай нов. Аз така като сменях моя по метода проба грешка първо купих и смених този на коляновия вал без да имаше нужда, така че ако случайно се окаже че не е този на разпределителния а на коляновия обади се да ти го подаря.
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #7
              В АХМ цените почват от 115 до 180. което си е доста,що не се разходиш до италянеца сиг има,и се оговори с момчетата ако не работи да ти го заменят. говоря за този който ще купиш.
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                cs_aleksandar написа:
                В АХМ цените почват от 115 до 180. което си е доста,що не се разходиш до италянеца сиг има,и се оговори с момчетата ако не работи да ти го заменят. говоря за този който ще купиш.
                а как ще го провери ???за смяната му се сваля ремъка а на хгт много добре знаем как става това и колко пари взимат зая тази манипулация ?Дали си заслужава риска? Ако е прецакан както моя датчика ще показва че е ок, но когато колата загрее намотките се разширяват и губи контакт
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар


                  #9
                  Взех датчик втора ръка от един сервиз в Люлин, защото нов наистина не намерих никъде, въпреки че бях готов да дам повечко пари, но да играя на сигурно. Пичовете бяха точни и се разбрахме, че ще го сменят, ако има ядове. После обаче се установи, че заминалият датчик е изгорил нещо в ECU-то и там също имаше интервенции, както и 2 разглобявания, защото пак не искаше да пали преди да се установи и вторият проблем. А и запалването не се влияеше от студен или топъл двигател, може би заради проблемите в компютъра. Вече всичко е ОК и се разминах с голяма част от болезнените разходи за труд, съпътстващи големината на коша и двигателя. Още веднъж - благодаря за мненията, съветите и помощта!
                  ex Punto '95 1.1
                  Lancia Y 1.1
                  Bravo HGT 2.0 20V
                  Supermoto!

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Е какво направи та колата запали смени ECU .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар

                    Working...
                    X