Колеги, снощи с един приател направихме диагностика на пунтото с FiatECUScan, като целта основно беше да се хване, защо държи неравномерни обороти на празен ход и придърпва леко при ускорение на бензин, а също и при отпускане на газта и евентуално да се изчистят грешки. Единствената грешка, която беше записана беше "knock sensor". Разбрах, че това е датчика, който следи за детонации и същевременно коригира сместа при нужда. Изчистихме грешката и не се записа отново. Направихме снимки на три от графиките, които извидохме, но не сме сигурни, как точно да ги разчетем. И трите са правени, докато колата работи на бензин (понеже имам от скоро и газ, но не е настроена), като първата е на изгасен двигател. На нея ни направи впечатление, че при натискане на педала на газта, стойността се променя, но до един момент. Донатискаме педала до долу, но отчетената стойност не се променя. Не знам това дали е нормално? Ще съм Ви много благодарен, ако ми помогнете с разчитането на стойностите!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стойности от диагностика на Фиат Пунто 1.2 16в 2000г.
Collapse
X
-
Сега откачих ламбда сондата и на празен ход не се усеща никаква промяна. Интересното е че на газ в движение, вече го няма това сецане и придърпване (това на откачена ламбда сонда), на закачена днес се наложи да я карам на бензин понеже едвам тръгваше и оборотите падаха много. Предполагам ламбда сондата е за смяна, но не съм 100% сигурен.Fiat Punto 1.7 TD
-
До сега съм карал само дизел и бензиновите двигатели все ощи са ми мъгла Диагностиката я правихме на място при работещ двигател. Като е откачена на газ върви както на бензин. Проблем остават оборотите, които играят и падат до 600-650 при което колата притриса. Оказва ли ламбда сондата влияние върху оборотите на празен ход?Fiat Punto 1.7 TD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар