Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат брава трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат брава трудно пали

    здравейте собственик сам на фиат брава 1.6 16v 103кс.проблемьт е следен:при студен мотор стартера вьрти като луд но загрее ли до средната линия товари се не върти все едно има износени втулки или слаб акумулатор.та загрее ли хвърлям боб дали ште запали или търся 4акмак баир.по стартера яси4ко е подменено и е тестван на друг фиат вси4ко е ок.клеми на акумулатора нови,маса към мотора проверено, акумулатора нов но запецва върти трудно.паля на бутане,като помагам със стартера,тогава върти на стартер до софия да отидеш,но на място неште.и при загрял мотор откъм картера се 4ува едно 4укане метал в метал,не знам дали има някаква връзка с проблема .помагайте иде лято жеги висене по кръстовища нерви.ще съм благодарен за някакви идеи.

    #2
    втулкииии

    Коментар


      #3
      нови сааа

      Коментар


        #4
        Що не му пусниш един кабел от акомулатора към стартера директно (като е топъл двигателя)да видиш дали ще завърти.

        Коментар


          #5
          Я преди да опъваш кабелите вземи го почуквай с дървено трупче докато някой се мъчи да върти. Много прилича на шалтер проблема, имам и друга идея но ще те плаша после.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Когато не иска да върти пробвай с друг акумулатор. При мен това се оказа.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #7
              кой ги слагаааааа и каааааак

              Коментар


                #8
                АКУМОЛАТОРА ГО ИЗКЛЮ4ВАМ КАТО ВАРИАНТ МОТОРА КАТО Е СТУДЕН ВЪТИ ЯКО.С КАБЕЛА ЩЕ ГО ПРОБВАМ УТРЕ,ВТУЛКИТЕ СА 4ИСТО НОВИ.ВЪЗМОЖНО ЛИ ДА Е ОТ БИЕЛНИ ЛАГЕРИ ИМА 4УКАНЕ ОТКЪМ КАРТЕРА КАТО ЗАГРЕЕ?СТАРТЕРА ГО ПРОБВАХ НА ДРУГА БРАВА НЯМА ПРОБЛЕМИ

                Коментар


                  #9
                  ПРИ ВЪРТЕНЕ НА ЗАГРЯЛ МОТОР АКУМУЛАТОРА НЕ ПАДА ПОД 9.5-10 ВОЛТА,ТОВА МИ Е ВТОРИ СТАРТЕР РЕЦИКЛИРАН ПЪРВИЯ ОТ ТОЯ ЗОР СЕ СТРОШИ 4ЕТКОДЪРЖАТЕЛ,ЗАТОВА ТЯХ ГИ ИЗКЛЮ4ВАМ КАТО ВАРИАНТ,И АЗ ПЪРВО ЗА ТЯХ СЕ ХВАНАХ НО УВИ.РАЗНИ МАЙСТОРИ МИ НАМЕКВАТ ЗА БИЕЛНИ ЛАГЕРИ,ВЪЗМОЖНО ЛИ Е?

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    Я преди да опъваш кабелите вземи го почуквай с дървено трупче докато някой се мъчи да върти. Много прилича на шалтер проблема, имам и друга идея но ще те плаша после.
                    Не ми се вярва на мене да са биелни лагери.Пробвай както казва колегата удари го.Като загрее метала се разширява нали знаеш

                    Коментар


                      #11
                      ще пробвам дано се окажеш прав пробвах го на друга брава там няма проблеми,и нали уж е рециклиран

                      Коментар


                        #12
                        al4o написа:
                        ще пробвам дано се окажеш прав пробвах го на друга брава там няма проблеми,и нали уж е рециклиран
                        Въй сега видях че си в Исперих, не се сещам за майстор дето знае какво прави в него район, а смея да твърдя че ги познавам повечето. ако беше споделил проблема преди седмица, можех да дойда и да ударя едно рамо, че бях в района ама нищо.Това с чукането е малко притеснително, но ще ти дам още една идея, преди да запалиш на студен двигател бутни колата един два метра на пред и пробвай да запалиш. Опитай това и ако запали от раз, почвам да те плаша.Как ти е маслото, кога е сменяно и какво е? опита и друго когато е студен мотора, опитай да завърти на стартер и подай газ в същото време.Провери и горивния регулатор дали тече, опитай да запалиш и принудително само на газ. Ако искаш мога да ти пратя работещ термодатчик към края на седмицата, но е от 1.8 и в момента не се сещам дали е като твоя и дали твоя не е двусекционен. Това което казваш че трака, когато обърнеш на газ има ли го?
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          аз 4е по4нах да се плаша по4нах.днес трудно запали на газ,на бензин е малко по добре,а беше 4акмак.при палене с пълна газ първо забива след това се форсира падат оборотите и след това форсира.маслото ми е Манол 10 в 40 било много добро и на добра цена.имам още 2000 км до смяна.проблема е на газ и бензин без зна4ение.по4вам да си мисля 4е проблема е в мотора.Тракането го има и при двете горива.направо шах и мат,дали да не сменя мотора или направо собственика.патих си с предишната ми кола все влагах в нея и все по пътищата оставах.

                          Коментар


                            #14
                            Зарежи ги тия майстори в района, Разград ти е близо, намери телефона на Румен Хинчев от темата с телефоните, Младежа е в Разград и може да те насочи към някой проверен сервиз където знаят какво правят.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар

                            Working...
                            X