Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат купе не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат купе не пали!

    Здравеите! Имам проблем: фиат купе 2.0 16В,не бях го карал 1-2 месеца,изкарах го запали перфектно, но като му подам гас леко глъхнеше и след 500 метра по инерциа подадох гас включих на корост и тои прекъсна малко и угасна. От тогава няма палене,МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!!!

    #2
    Помпата чува ли се да работи в багажника ?
    Fiat Coupe 1.8

    Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

    Коментар


      #3
      Помпата работи,но не хвърля искра бобината и незнам дали е бобина или комутатор или датчик на колянов вал? А нямам букса за диагностика казаха ми че трябва да изкарам нова! Мерих с уред на контакт до бобината там са три куплунга на единия стига ток 12 волтана другите не.

      Коментар


        #4
        Колегa aз имaх подобен проблем излязохa ми 2 нещaПрекъснaт кaбел нa дaтчикa нa кол.вaл a кaто нaпеaвихa.кaбелaИ нямaло синхрон между фaзовия дaтчик и дaтчикa нa кол.ввaл
        Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

        Коментар


          #5
          Само ме е страх да не би някоя мишка да не е прекъснала някои кабел, а как оправи разминаването в датчиците?

          Коментар


            #6
            ми моето емалко по различно от твоето с турбо сам ми маистор в сливен ми ги оправи тои я закачи и ми каза какво и имазапои кадчика на коляновия вал и настрои фазовия и заработи като часовник и още така
            Fiat Coupe 2.0 16V TURBO

            Коментар


              #7
              Еми ште прегледм кабелите и датчиа като нямам букса за диагностика ште изключвам едно по едо!

              Коментар


                #8
                Как така, нямаш букса за диагностика Буксата ти е отпред до десния макферсън.

                Коментар


                  #9
                  Да не би тази букса просто да е изтръгната?Кабелите седят ли ти там?
                  Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                  Коментар


                    #10
                    Еми няма нито кабели нито букса в книжката на колата е показано каде трябва да е но такава няма???? Но ако някой е имал същия проблем с буксата и не паленето което съм споменал по-горе моля да помогне!

                    Коментар


                      #11
                      Прегледах всички букси и ги напръсках с контактен спрей но не пали,не знам от комутатора дали може да е? До бобината на контакт стига 12 волта но не хвърля искра не знам на буксата на бобината какъв ток трябва да дава и на колко от крачетата трябва да има ток?

                      Коментар


                        #12
                        Гледай сега, ако очакваш да видиш празна букса в която да включиш четец, ами не чакай. Буксата е с три кабела от едната страна, а от другата е с един. Като погледнеш покрай десния макферсън надолу към шайбата на коляновия вал, ще видиш един датчик на самата шайба. Кабела който излиза от този датчик, тръгва нагоре и има букса, някъде около надлъжния тампон-успокоител на двигателя. Огледай много добре дали този кабел не е протрит от ремъка, който върти хидравличната помпа. Понякога, когато е правено нещо, този кабел не е прокаран, както трябва и ремъка го протрива.

                        Коментар


                          #13
                          А мога ли да проверя дали е от датчика или бобина или комутатор мога ли да ги тествам някак?

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря на всички за съветите,смених бобината и колата запали Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

                            Коментар

                            Working...
                            X