Buch написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Stilo - гасне в движение ? Loose Conn.
Collapse
X
-
Здравейте колеги, Да чукам на дърво, вече трети ден активно каране и фиата не гасне безпричинно. Така и не се разбра категорично от къде дойде проблема. Симптомите бяха описани подробно в темата, всичко се случваше на загрял двигател и по няколко пъти. След смяната на датчика на коляновия вал , колата продължи да гасне, по-точно да не пали при повторен старт след като вече е работила и е загряла. При 3-4 то стартиране колата палеше и работеше нормално. След смяната на датчика, фиата престана да гасне по време на движение, което може да означава, че стария датчик е бил започнал да се скапва. Според майстора датчикът се скапва постепенно, а не изведнъж. Миналата седмица - в събота на по-топло време, както неколкократно бе препоръчано във форума, успях да отворя предния капак и да напръскам всички достъпни букси и конектори с контактен спрей и след това непаленето изчезна - поне за последните 3 дни. Буксите и връзките , които разкачвах дори и Д4 конектора изглеждаха доста добре, без видими окисления или мръсотии. Може би причината е била комплексна - скапващ се постепенно датчик и не добър контакт някъде... Компютърът беше отчел грешки, но без връзка с проблема. Майсторът беше убеден , че стария датчик е ОК и само по мое настояване го смени , без да е убеден , че е необходимо. Фиатът е толкова непредвидима кола. Ако някой има проблем с дроселова клапа /Stilo 1.6 16V/ имам работеща такава, която мога да му предоставя да пробва... Преди време купих такава , с идеята , че имам проблем , но се оказа , че клапата ми е ОК. Колегата Dainese дали откри проблема.
Коментар
-
Диагноза Фиат
Здравейте, Радостта ми от безпроблемно каране на Стилото продължи точно 10 дни. Днес, старата песен на нов глас. Загасна по време на движение , след това не можеше да запали почти 10 мин. След това запали и се прибрах. Направи ми впечатление , че когато гасне , или когато не може да запали, стрелката на температурата винаги пада на нула и там стои, докато другите стрелки и датчици отчитат. Имам усещане , че проблема е свързан по някакъв начин с датчика за температурата. Възможно ли е този датчик да губи маса или да се скапва и да спира двигателя.... Ще се радвам , ако някой вещ или патил сподели .......
Коментар
-
Здравейте колеги и колегата nrouss, в четвъртък вкарвам колата в сервиз и я оставям там за няколко дена, да търсят да гледат и каквото кажат, вече ми стигна до гушата... 10 дена съм без кола и дано открият проблема. За сега съм сменил единствено и само датчика на коляновият вал, проверил съм кабелите на ЕКУ-то и съм ги напръскал с контактен спрей + това което каза колегата nrouss - напръсках всички останали видими и достъпни букси и конектори.... колата тотално отказа и да запали - дави се, вдига оборотите до 2000 и рязко пада, като отзад хвърля черен дим (бензин е 1.6 16в 103к.) за около 4-5 секунди се случва това, гасне и мерише много на бензин... ще я теглим тези дни до сервиза и дано там вече окончателно ми решат проблема... Ще пиша като имам някакво развитие Поздрави
Коментар
-
Провери и него,щом прави магарии само на загрял мотор има някъде слаба връзка,нещо се размества.Компютъра не вярвам да е,и моя е до двигателя и се нагрява не можеш го пипна, но си работи.Провери и клемите на масите,един кабел на стартер ме беше направил луд на времето от лош контакт м-у кабела и клематаFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
кола
Колега стига си ходил по незнаини сервизи кяакво е това /синхронизиране на датчика на коляновият вал с компютъра / Почисти си бушоните и буксите при двигателя масите към купето и мотора като начало Loose Connection/слаба връзка С такава грешка може някой майстор да ти смени много части по колата и пак да не се оправи
Коментар
-
След почистване на всички букси, релета и бушони + напръскване с контактен спрей, отделно зачистване на буксите на ЕКУ-то + отново контактен спрей, след това зачистване на всички маси на автомобила + контактен спрей и случайно забелязах леко окисляване на кабела при алтернатора + зачистване и контактен спрей... проблема отново е насреща - ASR fault - Loose connection, вече нямам идея какво може да е... То и не останаха май много други вероятности ?П.С.Какво мислите за :Свещи, бобини, ламбда сонда (втората, забелязвам че като загрее на 90 градуса се пуска тя, и от тогава започват да играят много оборотите, като тук не знам дали нее забъркано и стъпковото моторче ?)
Коментар
-
Здравейте, В допълнение , след смяната на датчика на коляновия вал и почистване на връзки, клеми , маси, смених и топлинния датчик / струва 25 лв./ и за сега не гасне, но знае ли човек! Когато ми гаснеше и не искаше да запали ми направи впечатление , че при старт датчика на температурата не мърда и стои на 0 , докато другите датчици мърдаха и отчитаха параметри. В последващи периодични стартове в момента, в който датчика на температурата отчиташе параметри, колата палеше. За сега 2 дни карам без проблеми и се надявам да не ми се повтори предишния сценарий - 10 дни бях карал без проблеми , преди проблема се повтори с всичките си екстри.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар