Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 16клапана 2001г. проблем с мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Главата имаше кривина 3 десети и то между цилиндрите. Днес ще трябва да купя гарнитури, ремъци масла, помпи...... и да почна да сглобявам по малко.

    Коментар


      #17
      а това изкривяване от прегряване ли се е получило?
      браво 1,6/90 - 09 г.

      Коментар


        #18
        slonikon написа:
        а това изкривяване от прегряване ли се е получило?
        да

        Коментар


          #19
          Днес сглобих всичко и след доста мъки запали. Ремъка го зацепих като блокирах разпределителните валове и сложих буталата на равно. Демек от ГМТ завъртях на 90* и при това положение зацепих ремъка. Не знам дали е правилно, но така запали, не съм я форсирал защото не съм сменил маслото. А в това масло има вода, газ за горене и какво ли не. Понеделник ще купя масло и тогава ще видя дали се форсира и дали има мощност. Ако нещо не съм зацепил ремъка правилно..... сега е момента да споделите

          Коментар


            #20
            Само провери дали е ТОЧНО на равно...
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #21
              Шайбата на КВ я разделих на 4-ри точки през 90*. След това с една дълга алуминиева тръбичка през отвора за свещите проверих и няма и милиметър отклонение между цилиндрите. Мисля, че с това съм се справил добре.

              Коментар


                #22
                Това се цели при зацепването на този мотор..... Значи си се справил!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар

                Working...
                X