Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.2 16клапана 2001г. проблем с мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.2 16клапана 2001г. проблем с мотора

    Колата от време на време не искаше да пали, върти, но не пали. Не е четена за грешки...... просто след 5-6 опита и запалваше и така докато не каже, че отново няма да пали. Вчера по време на движение е угаснала и вече тотално не е искала да запали. При видимо слаб акумулатор двигателя се развърта до 300-400об/м по оборотомер, помислих, че е скъсала ремък, но ремъка си е там. Още не съм гледал дали не е прескочил...... Този мотор удря ли клапани

    #2
    Удря, не бой се. виж масите на двигателя и ск.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Удря, не бой се. виж масите на двигателя и ск.
      Стартера върти, но върти все едно няма двигател. Щом оборотомера вдига стрелката яко :D Включил съм да се зареди акумулатора и като се прибера ще видя дали всичко мърда и дали има компресия.

      Коментар


        #4
        Това,че ремъка е там нищо не значи - може обтегача да е изпуснал,може да е превъртяло някое колело ...все варианти,който не ти ги пожелавам.Обърни му внимание.

        Коментар


          #5
          А я паккажи какъв е точно модела на колата че Браво 1.4 2001год. няма че и 16V съвсем.Предполагам говориш за 1.2
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            чаве,да не бъркаш-1,4 12в или 1,4 16.ами провери има ли искра до свещите,поне ще те насочи

            Коментар


              #7
              Или е скочил ремъка, или зъбите на ремъка да се изкъртили. А и щом върти на празно, ще да е едно от двете.

              Коментар


                #8
                Работата е сериозна. Наливаш вода и тя отива по цилиндрите. Или е издухало много яко гарнитурата на главата или е спукано нещо сериозно. Работата отива към главата долу, но това ще стане в събота. Този мотор дали е с белези на ремъка или си трябват "пети" за зацепване?П.С. наистина е 1.2 не знам какво съм писал 1.4

                Коментар


                  #9
                  За 1,2 бяха щифтове,мисля 8мм но не съм сигурен.В автодата ги дават ,но на моята антивирусната ликвидира крака и не мога да я преинсталирам
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #10
                    и аз мисля че бяха щифтове.

                    Коментар


                      #11
                      Ако е само с щифтове ще е перфектно. Така или иначе по рано от събота няма да разбера.

                      Коментар


                        #12
                        Днес отворих мотора и всички цилиндри бяха пълни с вода. Предполагам главата се е изкривила от прегряването. Понеделник ще нося главата на проверка и шлайф. Блока не ми се вярва да има проблем и само ще го почистя. Гарнитурата за главата си беше съвсем обикновена от тези с червеното силиконче по тях.Гледам в нета има метални...... каква да взема и след като ще се шлайфа главата.... дали трябва да я взема с някакъв друг размер от стандартното или при този мотор не важи това.Валовете се блокират с щифтове, но какъв е смисъла да блокирам и двата след като те не са разделяни един от друг. Също така повдигачите предполагам ще трябва с някаква грес да ги намажа за да останат докато сложа капака с валовете върху главата, защото днес като повдигнах и всичко се изсипа на земята Абе толкова изкецана работа досега не бях виждал. КВ предполагам се слага само на белег, ще трябва да си инсталирам АД за да гледам после нютоните/килата на стягане.

                        Коментар


                          #13
                          В оригиналния комплект на Пунто 1.2 8В гарнитурата беше многопластова метална.

                          Коментар


                            #14
                            за валовете си прав.също това не е дизел и размера на гарнитурата не оказва голямо влияние.моят съвет е винаги да стягаш с динамометричен ключ.

                            Коментар


                              #15
                              Ключове има всякакви, по мотоциклета се стяга само с динамометричен а там започва от няколко нютона и стига до 200. Та за целта имам няколко ключа в диапазона 1-250 нютона.

                              Коментар

                              Working...
                              X