Колата от време на време не искаше да пали, върти, но не пали. Не е четена за грешки...... просто след 5-6 опита и запалваше и така докато не каже, че отново няма да пали. Вчера по време на движение е угаснала и вече тотално не е искала да запали. При видимо слаб акумулатор двигателя се развърта до 300-400об/м по оборотомер, помислих, че е скъсала ремък, но ремъка си е там. Още не съм гледал дали не е прескочил...... Този мотор удря ли клапани
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1.2 16клапана 2001г. проблем с мотора
Collapse
X
-
Работата е сериозна. Наливаш вода и тя отива по цилиндрите. Или е издухало много яко гарнитурата на главата или е спукано нещо сериозно. Работата отива към главата долу, но това ще стане в събота. Този мотор дали е с белези на ремъка или си трябват "пети" за зацепване?П.С. наистина е 1.2 не знам какво съм писал 1.4
Коментар
-
Днес отворих мотора и всички цилиндри бяха пълни с вода. Предполагам главата се е изкривила от прегряването. Понеделник ще нося главата на проверка и шлайф. Блока не ми се вярва да има проблем и само ще го почистя. Гарнитурата за главата си беше съвсем обикновена от тези с червеното силиконче по тях.Гледам в нета има метални...... каква да взема и след като ще се шлайфа главата.... дали трябва да я взема с някакъв друг размер от стандартното или при този мотор не важи това.Валовете се блокират с щифтове, но какъв е смисъла да блокирам и двата след като те не са разделяни един от друг. Също така повдигачите предполагам ще трябва с някаква грес да ги намажа за да останат докато сложа капака с валовете върху главата, защото днес като повдигнах и всичко се изсипа на земята Абе толкова изкецана работа досега не бях виждал. КВ предполагам се слага само на белег, ще трябва да си инсталирам АД за да гледам после нютоните/килата на стягане.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар