Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нормално ли е това загряване на маслото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    biser_as написа:
    nsn написа:
    колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
    Не ме разбирай погрешно, но това което си написал не е вярно
    Не ме разбирай погрешно, но си съвсем в грешка. Вземи покарай една кола с датчици, примерно Пежо 407 ХДИ и ела пак да напишеш две думи тук.

    Коментар


      #17
      Пасат 6 или 7 беше в петък пътувах с такъв и при скорст 170 км/ч поддръжаше темп. на маслото 109 по целзии.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Пасат 6 или 7 беше в петък пътувах с такъв и при скорст 170 км/ч поддръжаше темп. на маслото 109 по целзии.
        това упражнение и аз съм го играл само че с Хауди еми не мърда темп. еи тва е нормално за мен,а не да намалям или да сменям масла.
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #19
          Да ама при тях има маслен радиатор с термостат,който пуска и спира маслото през охладителя подобно на водата през водните радиатори . А такива неща отсъстват при 1.6 мотора.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Никъде не говорим за легендата иноишес. И точно охладител и термостат мисля да сложа/под филтъра както каза колегата S.W.A.T./за да е всичко както при нормалните коли.
            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

            Коментар


              #21
              Airfan написа:
              biser_as написа:
              nsn написа:
              колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
              Не ме разбирай погрешно, но това което си написал не е вярно
              Не ме разбирай погрешно, но си съвсем в грешка. Вземи покарай една кола с датчици, примерно Пежо 407 ХДИ и ела пак да напишеш две думи тук.
              Покарах кола с датчици (всеки ден се придвижвам с нея ) и дойдох както ме посъветва, да напиша две думи......по-скоро да споделя няколко снимки, които може би ще са ти интересни (вляво е температурата на водата, а вдясно-горе е температурата на маслото).Колата е с топлообменник вода/масло.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #22
                Много хубави снимки при 0 км/ч, когато говорим за температура при продължително 140 км/ч на магистралата
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #23
                  nsn написа:
                  didich написа:
                  При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
                  колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
                  Сутрин при палене ми се струва, че няма как маслото да е по топло от антифриза, съдя по уреда за налягане на маслото - като запаля колата налягането е около 6 бара, водата след като стигне 90 градуса примерно след около 15 минути налягането на маслото да кажем пада към 4 бара, след като я покарам малко повечко и се даде малко газ /водата си стои на 90 градуса/, чак тогава маслото сгрява и отива към 2 бара на празен ход, тоест първите минути след палене няма как маслото да е по топло от антифриза, поне от гледането на уредите аз такива изводи си правя , а и горе от снимките на Бисер се вижда като бял ден, че маслото може да бъде по студено от антифриза
                  punto HGT

                  Коментар


                    #24
                    didich написа:
                    nsn написа:
                    didich написа:
                    При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
                    колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
                    Сутрин при палене ми се струва, че няма как маслото да е по топло от антифриза, съдя по уреда за налягане на маслото - като запаля колата налягането е около 6 бара, водата след като стигне 90 градуса примерно след около 15 минути налягането на маслото да кажем пада към 4 бара, след като я покарам малко повечко и се даде малко газ /водата си стои на 90 градуса/, чак тогава маслото сгрява и отива към 2 бара на празен ход, тоест първите минути след палене няма как маслото да е по топло от антифриза, поне от гледането на уредите аз такива изводи си правя , а и горе от снимките на Бисер се вижда като бял ден, че маслото може да бъде по студено от антифриза
                    тука всички ОБИЧАТ да са прави(извъртат нещата в тяхна полза) :D мисля че темата е за продължително каране с висока скорост(тогава си снимайте уредите и се правете на интересни) същото важи и при:драг и дрифт
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #25
                      И аз обичам да я карам тази кола, само че при мен температурата не е горе в дясно, т.е. не знам ти каква кола караш точно, но на 2005 Пежо 407 2.0ХДИ при извънградско каране с 90 температурата на маслото е около 110 градуса, а на охладителната течност 88-90 градуса.

                      Коментар


                        #26
                        ТочноДизелов турбо мотор държи 110-120 градуса.
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #27
                          Airfan написа:
                          на 2005 Пежо 407 2.0ХДИ при извънградско каране с 90 температурата на маслото е около 110 градуса, а на охладителната течност 88-90 градуса.
                          Аз никъде не съм и казал , че не е нормално при продължително каране, температурата на маслото да не е по-висока от тази на водата....и на колата , от която са снимките (турбо-бензин) при каране с 140-150 по магистрала температурата на маслото е около 105-110 градуса Просто не съм съгласен с твърдението на колегата nsn (затова и го цитирах), че маслото винаги е по-топло от антифриза и няма вариант антифриза да загрява маслото при наличие на топлообменник вода/масло, при положение, че това му е една от функциите, поради която е сложен там (както го описа didich).

                          Коментар


                            #28
                            biser_as написа:
                            Airfan написа:
                            на 2005 Пежо 407 2.0ХДИ при извънградско каране с 90 температурата на маслото е около 110 градуса, а на охладителната течност 88-90 градуса.
                            Аз никъде не съм и казал , че не е нормално при продължително каране, температурата на маслото да не е по-висока от тази на водата....и на колата , от която са снимките (турбо-бензин) при каране с 140-150 по магистрала температурата на маслото е около 105-110 градуса Просто не съм съгласен с твърдението на колегата nsn (затова и го цитирах), че маслото винаги е по-топло от антифриза и няма вариант антифриза да загрява маслото при наличие на топлообменник вода/масло, при положение, че това му е една от функциите, поради която е сложен там (както го описа didich).
                            и според тебе защо му е на маслото да се загрява принудително с топлообменник вода/масло(иначе казано ОХЛАДИТЕЛ на маслото)-сигурно колкото по-топло е маслото толкова по-добре смазва прочети първо какво пиша(и за какво е темата) пък после ако искаш се съгласявай
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              Вие явно не искате да проумете това, който искам да кажа аз и Бисер.Много ясно, че когато колата се кара на яката газ, няма как маслото да е по студено от антифриза и е нормално в такъв момент когато мотора е натоварен антифриза да охлажда маслото, НО сутрин нещата са точно на обратно, антифриза сгрява маслото за да може по бързо да влезе в работна температура, тоест и триенето сутрин да е по малко, защото най голямото износване на мотора е точно при паленето когато мотора е студен колега nsn, ти каза, че ВИНАГИ маслото е по топло от антифриза, което не е вярно, от там тръгна целия спор, на всички е пределно ясно, че когато мотора е под товар маслото ще е по-топло от антифриза.Спориме за глупости и много добре го знаете, но все някой трябва да се направи на философ
                              punto HGT

                              Коментар


                                #30
                                Re: нормално ли е това загряване на маслото?

                                marea-ta написа:
                                От няколко месеца имам монтирани уреди за налягане и температура на маслото обаче показанията на темп. ме притесняват.При магистрално каране в продължение на 25-40км. със скорост 140-150км/ч темп. отива на 120 градуса, нормално ли е това или да мисля някъв охладител за маслото.Темп. на охладителната течност не мърда от нормите.Допълнено заглавие.Модераторски екип.
                                Това категорично не е добре и 100% си има причини за това. Края на повечето масла е 230гр и по-рядко 240гр. Говоря за стандартните вискозитети, които се използват а не за разни състезателни масла. При всички положения при тези температури маслата вече коксуват и дали спасяват мотора е много спорен въпрос. Някои по-некачествени на тези температури се палят и маслената молекула съвсем се раздробява. Топлообменника е нещо много хубаво и полезно, но наистина не се монтира винаги от производителите. Охлаждането на маслото е нож с две остриета. Трябва да се контролира, не просто да праснеш един маслен радиатор. Затова топлообменника е може би по-добър вариант. Той категорично не вреди. От него има само ползи.
                                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X