От няколко месеца имам монтирани уреди за налягане и температура на маслото обаче показанията на темп. ме притесняват.При магистрално каране в продължение на 25-40км. със скорост 140-150км/ч темп. отива на 120 градуса, нормално ли е това или да мисля някъв охладител за маслото.Темп. на охладителната течност не мърда от нормите.Допълнено заглавие.Модераторски екип.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нормално ли е това загряване на маслото?
Collapse
X
-
Аз имам Мареа 1.8 седан. Същата работа е и при мен. При същото каране при външни температури над 10 градуса маслото загрява толкова и аз връщам газта да се охлади и тогава пак над 140.Преди да сложа уред въобще не намалявах скоростта и незнам колко е загрявало маслото. :D Не мисля да слагам охладители, защото няма нужда. Просто при топло време не надувам над 140 км/ч дълго време.карам на бензин, нямам газовати какви уреди сложи?аз от Лада 2105 и 2106 - налягане и температура на маслото и волтметърМоторите с турбодизел работят непрекъснато около 120грФиат Мареа 1,8 16В, 1999г
Коментар
-
Ами то хубаво ама сега температурата беше 5градуса какво праим при 35градуса,нямали да отиде и по нагоре.Е що да връщам газта и то на 140 по-добре да и сложа охладител.Мисля от 1,9 ще стане.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
-
Не виждам място за притеснение. Тя така си е направена да работи. Моята лично съм я изпъвал в най-големите жеги средата на юли на по 2 хил. км преходи на ден с клима... важно е да е хубаво маслото(поне полусинтетика, а по възможност 5W-40) и изправна охладителната система - никакви добавки против теч.
Коментар
-
marea-ta написа:От изчетеното до тук следва поставяне на охладител и от каде е наи-удачно да се вземе изход и каде да се върне?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслотоpunto HGT
Коментар
-
didich написа:При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслотоBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Мен ако питаш, ако не беше сложил иредите нямаше да се притесняваш толкова. Колата е изкарала поне 10 години без тези уреди и едва ли е държала по-разлиЧна температура. Според мен приеми тези стойности за оптимални и ако се променят тогава търси проблем.П.П. На шевролет камаро 2010 год. Двигателите работят при 110-150 градуса на маслото.
Коментар
-
biankov написа:Мен ако питаш, ако не беше сложил иредите нямаше да се притесняваш толкова. Колата е изкарала поне 10 години без тези уреди и едва ли е държала по-разлиЧна температура. Според мен приеми тези стойности за оптимални и ако се променят тогава търси проблем.П.П. На шевролет камаро 2010 год. Двигателите работят при 110-150 градуса на маслото.Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар