Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

нормално ли е това загряване на маслото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    нормално ли е това загряване на маслото?

    От няколко месеца имам монтирани уреди за налягане и температура на маслото обаче показанията на темп. ме притесняват.При магистрално каране в продължение на 25-40км. със скорост 140-150км/ч темп. отива на 120 градуса, нормално ли е това или да мисля някъв охладител за маслото.Темп. на охладителната течност не мърда от нормите.Допълнено заглавие.Модераторски екип.
    Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
    Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

    #2
    напълно нормално е, с тази скорост оборотите на двг са ти 4000+ и при продължително каране е нормално да дигне маслото.,
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      Аз имам Мареа 1.8 седан. Същата работа е и при мен. При същото каране при външни температури над 10 градуса маслото загрява толкова и аз връщам газта да се охлади и тогава пак над 140.Преди да сложа уред въобще не намалявах скоростта и незнам колко е загрявало маслото. :D Не мисля да слагам охладители, защото няма нужда. Просто при топло време не надувам над 140 км/ч дълго време.карам на бензин, нямам газовати какви уреди сложи?аз от Лада 2105 и 2106 - налягане и температура на маслото и волтметърМоторите с турбодизел работят непрекъснато около 120гр
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #4
        Ами то хубаво ама сега температурата беше 5градуса какво праим при 35градуса,нямали да отиде и по нагоре.Е що да връщам газта и то на 140 по-добре да и сложа охладител.Мисля от 1,9 ще стане.
        Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
        Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

        Коментар


          #5
          Не виждам място за притеснение. Тя така си е направена да работи. Моята лично съм я изпъвал в най-големите жеги средата на юли на по 2 хил. км преходи на ден с клима... важно е да е хубаво маслото(поне полусинтетика, а по възможност 5W-40) и изправна охладителната система - никакви добавки против теч.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            При 120-140 градуса на маслото, почти всички смазочни свойства са се изпарили отдавна от всички минерални и полу синтетични масла, само качествените пълни синтетики карат на такива температури...
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              От изчетеното до тук следва поставяне на охладител и от каде е наи-удачно да се вземе изход и каде да се върне?
              Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
              Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

              Коментар


                #8
                Трябва ти маслен термостат, слага се под филтъра...
                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                Коментар


                  #9
                  marea-ta написа:
                  От изчетеното до тук следва поставяне на охладител и от каде е наи-удачно да се вземе изход и каде да се върне?
                  А според мен нещо грешиш в измерванитя на температурата, ако толкова много те притеснява налягането на маслото просто го смени с 10/60 и мирясай.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      didich написа:
                      При пунто хгт при масления филтър влиза входяща и изходяща тръба на охладителната течност /антифриз/, тоест хората са го измислили като е студено да може по бързо да стопля маслото и обратното като вдигне много градуси маслото да може антифриза да го охлажда, тоест няма нужда от допълнителен охладител на маслото, но както казаха колегите по нагоре с качествено масло няма от какво да се притесняваш при високи температури на маслото
                      колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        Маслото на тоя двигател се подгрява от генерацията.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Мен ако питаш, ако не беше сложил иредите нямаше да се притесняваш толкова. Колата е изкарала поне 10 години без тези уреди и едва ли е държала по-разлиЧна температура. Според мен приеми тези стойности за оптимални и ако се променят тогава търси проблем.П.П. На шевролет камаро 2010 год. Двигателите работят при 110-150 градуса на маслото.

                          Коментар


                            #14
                            biankov написа:
                            Мен ако питаш, ако не беше сложил иредите нямаше да се притесняваш толкова. Колата е изкарала поне 10 години без тези уреди и едва ли е държала по-разлиЧна температура. Според мен приеми тези стойности за оптимални и ако се променят тогава търси проблем.П.П. На шевролет камаро 2010 год. Двигателите работят при 110-150 градуса на маслото.
                            тука си прав ако ги нямаше изчезват и притесненията.
                            Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                            Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                            Коментар


                              #15
                              nsn написа:
                              колега маслото винаги е по-топло от антифриза така че няма как антифриза да грее маслото,може единствено да го охлажда за това е и сложен този охладител
                              Не ме разбирай погрешно, но това което си написал не е вярно

                              Коментар

                              Working...
                              X