Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1,6 не пали - бензинова помпа???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Помпата е сменена с друга, и двете работят понеже подадох директно ток от акумулатора на двете и заработиха веднага на секундата. Когато ги закача на буксата, изобщо не реагират понеже в буксата няма 12 а 10 или 11 волта, и то за много късо време.

    Коментар


      #32
      Проверих тока на релето T9, веднага като дам на контакт мултицета застава постоянно на 9,7v. При помпата се случва съвсем друго, мултицета показва 10,5 -11,5v за по малко от секунда и веднага пада на 0,06v. Има ли друго реле или нещо друго което да погледна че вече не знам какво да правя. Не мога и до сервиз да я откарам.

      Коментар


        #33
        кола

        Ключа гасне ли.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #34
          Гасне

          Коментар


            #35
            Прекъснат кабел евентуално. Кабел от буксата на помпата , до релето и мерене с мултицет биха могли да отговорят на този въпрос.

            Коментар


              #36
              Значи ако правилно разбирам, трябва да меря от тези две крачета оцветено в зелено, до буксата на помпата.
              Прикачени файлове

              Коментар


                #37
                да точно на тези крачета оправляват бубината със тях се активира релето (да включва и изключва)на краче 30 имаш постоянен + (12В)а краче 87 е свързано с помпата предлагам ти да замериш има ли 12В на краче 30 а после да направиш един тест дали не е прекъснат кабела м/у помпата и релето това може да стане с Мултицет на прозвъняване като едната сонда е на краче 87 а другата е на буксата на помпата ако това ти се стори не посилно има и вариант двеподаваш + на краче 87 (с парче кабел) и мериш имаш ли 12V на буксата на помпата ако тук всичко е наред ще минаваме назад ,т.е. преди релето ПС: ти почисти ли буксите на помпата и на бушониерата (и бушона)
                Шофирай разумно, на пътя не си сам.
                Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
                Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
                Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

                Коментар


                  #38
                  Здравей Колега,Имах точно същия проблем като теб, но така и не стигнах до замерване и замяна на релета. Релето управлява + на помпата, а шоковия датчик под жабката минуса.И при мен напрежение беше около 10-тина волта за около секунда,две и после нищо и се оказа че е така,защото няма маса т.е. не идва "-" от датчика до помпата.Причината се оказа дефектирал шоков датчик , който бързо прескочихме и всичко си дойде на мястото,помпата тръгна и колата запали .Пробвай,дано имаш късмет
                  Fiat Stilo 1.2 - 16v
                  80hp - 6 Speed '02

                  Коментар


                    #39
                    Как да го прескоча колега

                    Коментар


                      #40
                      Под жабката дясно има копче но немога да разбера в кое положение е натиснато. Това ли е датчика или се намира на друго място.

                      Коментар


                        #41
                        Да това е бутона - в предния край на десния праг под жабката.И аз го натисках многократно , но е ефект нямаше.Майстора го разглоби и го свърза директно,защото явно беше залепнал или изгорял а ситуацията беше в почивен ден
                        Fiat Stilo 1.2 - 16v
                        80hp - 6 Speed '02

                        Коментар


                          #42
                          Колеги, Stilo-то се оправи най накрая :D. Оправи се от самосебеси чак когато поддадох маса "-" директно, от акумулатора до буксата на бензиновата помпа. Преди това ръчках шоковия бутон, размествах му и буксата и кабелите но нямаше ефект. На края, реших да го разглобя и да видя как работи, но за да съм сигурен че той може да спира масата, прокарах директно с кабел от акумулатора до буксата на помпата. Изведнъж чудо помпата започна да работи. Не мога да си обясня как и защо, но засега се оправи и работи нормално. Благодаря на всички който се включиха, особено на "mayora" който сподели неговия опит и ме светна за масата , сам нямаше да се справя никога. Не знам принципа на който работи този датчик и дали беше от него, но се надявам да не го прави занапред. Поздрави

                          Коментар

                          Working...
                          X