Сега когато се замисля, струва ми се че нямаше гривна от горе, предполагам че ще трябва да дърпам нагоре с някакви клещи. Иначе намерих снимка на буксата но не мога да разбера къде е +, къде -.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1,6 не пали - бензинова помпа???
Collapse
X
-
Проверих захранването към помпата с мултицет, подава 12 v за 1-2 секунди, когато завъртя ключа, но и самата помпа няма верига което означава че е заминала. Иначе има гривна от горе но не иска да помръдне. С какво мога да импровизирам да отвия тази гривна, удрях с чук и отвертка но не става.
Коментар
-
Иначе при подаване на контакт, мултицета отчиташе 12 v но за много късо време, около 1 секунда, не повече. Това достатъчно ли е или трябва да е по дълго? Чудя се защото другата помпа която сложих не е нова а е втора ръка, изкараха я пред мен от ударено Stilo, но все пак има възможност да е развалена.
Коментар
-
1-2 секунди са твърде малко , идва ми наум че помпата се командва от реле. Преди да изгори помпата консумацията се увеличава и може това реле да е нагоряло и просто да не прави добър контакт. Новата помпа мери ли я с мултицет? Мисля че тънките крачета са за нивомера а дебелите за помпата. Другото за което се сещам е евентуално ако имаш филтър след помпата да е запушен, но това да кажат хората със Стило, защото при мен на Мареата филтъра е в самата а кошница.
Коментар
-
Старата помпа която изкарах вързах към малък адаптер от 12 V но издаваше накъсан звук все едно се мъчи да тръгне. След това пуснах адаптора от лаптопа който е на 19 V и помпата заработи добре което ме навява на мисълта че не е проблема в помпите. Иначе разбрах че дебелите крачета са за помпата чак като я свързах към адаптера, което означава че в колата съм мерил грешно, до колкото се сещам на двете дебели крачета нямаше никакъв ток а 12 волта ми даваше на едно малко и едно голямо но за 1 секунда. Утре ще измера наново за по сигурно. Иначе имаш ли представа къде се намира това реле. Предполагам че е върху акумулатора но как да разбера кое е, и мога ли да го измеря с мултицета дали е развалено.
Коментар
-
кола
Може направо да му укъсиш крачетата и то ще се видиТ9и http://www.wiringdiagrams21.com/2009...d-relay-table/
Коментар
-
Днес тествах релето и ако не се лъжа, би трябвало да е развалено. Когато подам 12 волта, се чува, как цъка но на мултицета веригата се разпада след 1 секунда. Не знам дали съм прав, нямам опит с тези неща но нали би трябвало да държи постоянно. Мога ли да свържа крачетата с жица за да тествам на колата, а и да карам временно докато намеря ново реле. Погледнато от долната страна, от към крачетата на релето, кое с кое краче трябва да свържа на картинката
Коментар
-
за пробата дали найстина ти е дало фира релето пробваи да го размениш (само за проба)с реле Т5 от снимката на Ключара то е за климатика размени двете релета и виж дали ще запали ако запали заминавай да си търсиш друго реле (по моргите при италянеца)Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
И така колеги, мистерията продължава, колата не иска да запали, размених релетата, оказаха се изправни, смених и датчика на коляновия вал, не е и от него. Бензиновата помпа е изправна, поддадох ток директно от акумулатора, работи без проблеми. Странното е че до бензиновата помпата достига едва 10,5 -11 v за секунда и веднага се разпада връзката. Това което забелязах днес е че когато подам на контакт, чува се цъкане и прищракване от тази част която е на снимката, не знам какво е и какво прави и дали е нормално. Също забелязах че се чува свистене от дросела, все едно се мъчи да се отвори. Какво остава друго да огледам, всички релета са изправни. Коя част може да е отговорна за това че волтажа към помпата пада веднага
Коментар
-
andrei_k написа:И така колеги, мистерията продължава, колата не иска да запали, размених релетата, оказаха се изправни, смених и датчика на коляновия вал, не е и от него. Бензиновата помпа е изправна, поддадох ток директно от акумулатора, работи без проблеми. Странното е че до бензиновата помпата достига едва 10,5 -11 v за секунда и веднага се разпада връзката. Това което забелязах днес е че когато подам на контакт, чува се цъкане и прищракване от тази част която е на снимката, не знам какво е и какво прави и дали е нормално. Също забелязах че се чува свистене от дросела, все едно се мъчи да се отвори. Какво остава друго да огледам, всички релета са изправни. Коя част може да е отговорна за това че волтажа към помпата пада веднагаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Не ми се вярва да са прекъснати кабелите до помпата, даже с Multiecuscan тествам релето на бензиновата помпа и си работи, само че докато трае теста, към помпата идват на два пъти по 10-11v за по една секунда. Това което ме учудва е защо не може да направи 12v при положение че акумулатора е пълен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар