Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1,2 8в няма искра (спешно)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1,2 8в няма искра (спешно)

    Колата няма никаква искра!Ралето работи, Но кабелете които захранват бобините ги замерих има 1,26 волта а би трябвало да е (12 волта) Някои ако знае от каде идва прчината да пише Мерси предварително! Поздрави колеги!!!

    #2
    Re: Фиат Пунто 1,2 8в няма искра (спешно)

    cveti_t написа:
    Колата няма никаква искра!Ралето работи, Но кабелете които захранват бобините ги замерих има 1,26 волта а би трябвало да е (12 волта) Някои ако знае от каде идва прчината да пише Мерси предварително! Поздрави колеги!!!
    12-е волта за бобините до колкото си спомням идват от релето,демек ако то работи,значи проблема е в инсталацията.Като се тръгне назад по кабелите,от бобината към релето,има едно място,където от един кабел в оригинална заводска спойка стават няколко,може там да е проблема.
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #3
      Re: Фиат Пунто 1,2 8в няма искра (спешно)

      Това са кабелите които влизат в релето, вазможно ли е да е от дачикa на хола?

      Коментар


        #4
        кола

        Може да е датчика може и да няма ток провери бушоните зад двигателя нали е МК 1 до 2000г да не свети CODE
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          Бертоне е Свети кода но като дам на контакт изгасва (95 година) и 3те бушона са здрави

          Коментар


            #6
            Плюс на бобината сигурно остава само са около 3-5 сек. /така е на Бравата и сигурно и на Пунтото е така, все пак едни инженери са ги мислили/ след което компа го спира. Датчика дава сигнал на компа,че двигателя се върти и показва кога да даде минус на бобината, така че ако мериш трябва един да ти дава контакт и през този интервал ще имаш +, след като завъртиш плюса отново ще се появи. Тези две положения на контактния ключ подават към бобината + от две различни крачета, така че ако едното /второто при стартер/ не е в ред нямаш + към бобината. Това го пиша от личен опит в/у Бравата.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              NikMar написа:
              Плюс на бобината сигурно остава само са около 3-5 сек. /така е на Бравата и сигурно и на Пунтото е така, все пак едни инженери са ги мислили/ след което компа го спира. Датчика дава сигнал на компа,че двигателя се върти и показва кога да даде минус на бобината, така че ако мериш трябва един да ти дава контакт и през този интервал ще имаш +, след като завъртиш плюса отново ще се появи. Тези две положения на контактния ключ подават към бобината + от две различни крачета, така че ако едното /второто при стартер/ не е в ред нямаш + към бобината. Това го пиша от личен опит в/у Бравата.
              При Пунто + до бобината на контакт не спира,то е с Марели а твойта кола е с Бош моно мотроник,двете системи нямат нищо общо
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                Двата бушона , до БЯЛОТО РЕЛЕ зад двигателя , единия е точно за искрата , другия е за бензиновата помпа. А бензин впръсква ли ? Чува ли се помпата ?Щото като напрай късо помпата заминава и саседния бушон за искрата плюс тоя на помпата.
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Вече мисля,че е от релето защото до релето идва постояния "+",но до бобината не идва този волтаж,днес ще го купя за да видя от неголие проблема? Защото бошоните апсолутно бсички работят мерил съм ги

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Търси втора употреба те са по евтини
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      Намерил съм за 30 лв. сега трагвам да го взема и да вид какво ще стане

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        кое релето ли дай 15 ще ти дам моето от колата :D 5 лв са всички релета при Италянеца
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Re: кола

                          Някои да желае да я погледне :D

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            В кой квартал си ако не си е оправил обади се 0988 959 504
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              Някои друг да помогне? С колегата не се справихме

                              Коментар

                              Working...
                              X