Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ТПС...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ТПС...

    Здравейте колеги,искам да сменя ТПСа на Бравата, но да попитам има ли нещо особено при смяната или само развивам болтовете и слагам новия?И да попитам: това на снимката е ТПСа нали? п.п. колата е Брава 1,4 12V[/img]
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    #2
    Аз бих откачил АБ преди това.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Аз бих откачил АБ преди това.
      АБ ?не те разбрах колега?
      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

      Коментар


        #4
        Акумулатора разкачи.
        Fiat Coupe 1.8

        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

        Коментар


          #5
          Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #6
            Mury написа:
            Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
            Колега това което сам снимал е моноинжекця взета от катастрофирал автомобил, но проблема е че, там където се хваща жилото за газта при мен е различно... Би ли обяснил в какво се състои нагласянето?
            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

            Коментар


              #7
              siluro написа:
              Акумулатора разкачи.
              е чак толкова не съм загубен, разбира се че ще го разкача ....
              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

              Коментар


                #8
                nikawr написа:
                Mury написа:
                Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
                Колега това което сам снимал е моноинжекця взета от катастрофирал автомобил, но проблема е че, там където се хваща жилото за газта при мен е различно... Би ли обяснил в какво се състои нагласянето?
                Самия ТПС е с раздвижни отвори,демек може да се върти на ляво,на дясно.
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #9
                  Колега, искаш да кажеш, че ако развия моя после може да не мога дори и него да наглася, така ли?
                  Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                  Коментар


                    #10
                    Нали те следи колко газ подаваш...Трябва да е в нулево положение - това се прави в завода.При нас е проба / грешка .Спазвай цветовете на самия TPS или маркировката черен/черен , кафяв/кафяв и т.н.

                    Коментар


                      #11
                      Ох нещо почнахте да ме отказвате Да не прецакам хептен положението...
                      Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                      Коментар


                        #12
                        BLECRAM написа:
                        Нали те следи колко газ подаваш...Трябва да е в нулево положение - това се прави в завода.При нас е проба / грешка .Спазвай цветовете на самия TPS или маркировката черен/черен , кафяв/кафяв и т.н.
                        Добре де колега, този ТПС не е ли на принципна на промяна на съпротивлението...Няма ли някакъв начин да се видят стойностите на пиновете кога е в нулево положение. Не вярвам в завода да го правят по различен начин...
                        Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                        Коментар


                          #13
                          Не знам как го правят в завода.Дори и да си го смениш малка грешка няма да е много фатална - засича се само с уред /диагностика.Все пак няма да си първият който го сменява...Каква е гаранцията , че новият / стар е по - добър от твоя ?

                          Коментар


                            #14
                            Еми прав си колега, няма гаранция...Но пък като го имам бих искал да пробвам... Би трябвало да има някакви стойности на пиновете когато е в нулево положение..
                            Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                            Коментар


                              #15
                              Ето нещо от ситруен: http://datasheet.bgbox.net/ecu/A2.2....Подобно нещо дали няма за нашите брадвички....
                              Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X