Здравейте колеги,искам да сменя ТПСа на Бравата, но да попитам има ли нещо особено при смяната или само развивам болтовете и слагам новия?И да попитам: това на снимката е ТПСа нали? п.п. колата е Брава 1,4 12V[/img]
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
Колега това което сам снимал е моноинжекця взета от катастрофирал автомобил, но проблема е че, там където се хваща жилото за газта при мен е различно... Би ли обяснил в какво се състои нагласянето?
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Аз никога не бих се хванал да го правя,просто при тези ТПС-и необяснимо не става.Аз практикувам така,при съмнение за проблем се сменя цялата моноинжекция,иначе никога не можеш да го нагласиш както трябва,особено хубавите менторляци,които ни продават
Колега това което сам снимал е моноинжекця взета от катастрофирал автомобил, но проблема е че, там където се хваща жилото за газта при мен е различно... Би ли обяснил в какво се състои нагласянето?
Самия ТПС е с раздвижни отвори,демек може да се върти на ляво,на дясно.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Нали те следи колко газ подаваш...Трябва да е в нулево положение - това се прави в завода.При нас е проба / грешка .Спазвай цветовете на самия TPS или маркировката черен/черен , кафяв/кафяв и т.н.
Нали те следи колко газ подаваш...Трябва да е в нулево положение - това се прави в завода.При нас е проба / грешка .Спазвай цветовете на самия TPS или маркировката черен/черен , кафяв/кафяв и т.н.
Добре де колега, този ТПС не е ли на принципна на промяна на съпротивлението...Няма ли някакъв начин да се видят стойностите на пиновете кога е в нулево положение. Не вярвам в завода да го правят по различен начин...
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Не знам как го правят в завода.Дори и да си го смениш малка грешка няма да е много фатална - засича се само с уред /диагностика.Все пак няма да си първият който го сменява...Каква е гаранцията , че новият / стар е по - добър от твоя ?
Еми прав си колега, няма гаранция...Но пък като го имам бих искал да пробвам... Би трябвало да има някакви стойности на пиновете когато е в нулево положение..
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар