Здравейте колеги,качвам няколко снимки а заедно с тях и въпроса. На снимките съм оградил един болт(шпилка), който закрепя едно алуминиево тяло (част от охл. система) към блока на мотора. Та около въпросната шпилка забелязах омазняване(което си го имаше от как съм купил колата) но сега петното се увеличава и забелязах малки балончета между гарнитурата и блока след изгасяне на мотора. Явлението не е постоянно, просто го хванах когато не трябва. Според мен омазняването е от масло, според други е антифриз!? До сега където е имало теч на антифриз винаги е калцирал. Та реших да проверя колко са стегнати шпилките и щях да почина
повече от половин оборот ги затегнах.Въпроса е дали съм прав, че шпилката е преходна и теча е на масло или както казват други е антифриз?Колата е Мареа 1.8

Коментар