Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto 1.1-Трудно пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Punto 1.1-Трудно пали

    От известно време Фиатчето ми по- трудно пали сутрин и първоначално двигателят работи с прекъсване/ все едно работи на 3 цилиндъра/ Като поработи малко всичко се оправя. Когато двигателят е загрял няма проблеми. Подозирам като причина свещите- дали може да е от тях?

    #2
    Може да са много неща,свещи бобина.Трябва диагностика.
    ex. punto elx 1.2i
    Lancia Libra 1.6

    Коментар


      #3
      кола

      Извади свещите и ако има някоя зацапана или да не е работила е смени виж и кабелите може да дават утучка Дюзите поне при теб е 1
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        свещите са напълно логичен отговор

        Коментар


          #5
          Абе е не точно свещите след редица ръчкания на колегата Емо91 с трудното палене , и след редица опити и ръчкания , смени си компа с такъв без емобилайзер и колата пали като кибрит, неговия беше прецакан и неможеше да му се прави диагностика.По клипове които ми е пращал палеше като москвич с доста зорно въртене Иначе пробва всичко , кабели , свещи , бобини , дори впръска бензин на дросела. Но неговата не прексваше на 2-3 цилидара порсто трудно палеше. По скоро твоето е към свещ кабели бобина и тн. Стъпков мотор , ТПС на жилото на газта ... провери всички други неща последно набеди компа. Провери си кабелите ,свещите и бобините най-напред ... и пиши до къде си стигнал.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Re: fFiat Punto 1.1-Трудно пали

            foramen написа:
            От известно време Фиатчето ми по- трудно пали сутрин и първоначално двигателят работи с прекъсване/ все едно работи на 3 цилиндъра/ Като поработи малко всичко се оправя. Когато двигателят е загрял няма проблеми. Подозирам като причина свещите- дали може да е от тях?
            Отстраних проблема. Оказа се пробив на гарнитурата на главата на 4-ти цилиндър и в него влизаше антифриз.

            Коментар


              #7
              Е антифриз не губеше ли,не пушеше ли през ауспуха?
              EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
              Fiat Punto 1.2 16v Sporting

              Коментар


                #8
                white_shark написа:
                Е антифриз не губеше ли,не пушеше ли през ауспуха?
                колега не пушат :Д , и след много тормоз пропушват ... Но за да се случи това колата е видяла бая напън. Лично при мен се случи след едно зверско напъване на 2ра , при работа на газ , където няма ограничител и сам префарлил 8000 оборота (тогава нямах оборотомер но сега имам виждам кво става )и забоде носа , вървеше ама ... И точно си играх бобини , сменях свещи ала бала и така и кат я пофорсирах пред къщи и пропуши ... :Д иначе минах кам 20 км преди тва грам пушак не искара Лично на мен губи ... Антифриз и си губеше но е заради пукнатото радиаторче на парното , взел сам си ново и чакам деня в който ще се вкарам в филма да си сваля таблото и да го сменя + нов мокет които също сам взел.Че като гледам и сам и за термостат ... Кви пари е ако някой е сменял на скоро?
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  От 19 лева нагоре...

                  Коментар


                    #10
                    white_shark написа:
                    Е антифриз не губеше ли,не пушеше ли през ауспуха?
                    Първо започна да пали трудно когато е студен двигателя. После нямах парно докато загрее добре. Започна и да загрява. Веднъж отворих капачката на антифриза като загасих двигателя и той беше под налягане- започна да кипи. Не се губеше много антифриз. Пушенето през ауспуха се появи после- бял обилен пушек. После когато свалихме свещите трите бяха ОК, но 4-та беше като ръждясала- с цвят на стар антифриз. Искам да уточня че Пунтото е е 1.1: 6 скорости : на метан. 95 god. Опитвам се да го поддържам винаги в добро състояние. Градски автомобил е, на година правя около 15 000 км. Искам да благодаря на приятелите / за къде без тях :D / Комплект свещи и гарнитура за главата + работа на приятелски начала- 40 лева ми струваше. Е... почерпката отделно. :D :D :D

                    Коментар

                    Working...
                    X