Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат пунто, гасне и прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат пунто, гасне и прекъсва

    здравеите нов съм в този сайт,на 23 години съм .баща ми ми купи фиат пунто 1.1 с бензин 95 год. 55 коня мн запазено.имам книжка от октомври 2012.и това ми е първата кола и живея в малко градче и не разбирам грам от коли . проблемът ми е следният: купи ми той колата и при шофиране прекъсваше на 1-ва 2-ра 3-та по някога даже в повечето случай гаснеше, на дълъг път проблеми нямаше при ословие че набирам постепенно и не натискам педала на газта до края така каза да правя продавача понеже пак прекъсваше,ходихме на майстор той ми каза че е от резервоара ,имало вода и го исчисти сменихме и свещите и почистиха помпата, 2 дена нямаше проблем,но после пак започна да гасне по средата на крастовищата и тн. искам да ви попитам на какво се далжи това прекъсване и гаснене според вас???Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    ключа към истината е че си с по-широки гуми и си протрил маркуча през който наливаш бензин на бензиностанцията(наподобява гофра и се намира над задно дясно колело).в следствие на това като караш самото колело хвърля кал и вода в резервоара и се затлачва цедката.внимавай защото можеш и помпата да изгориш така.като за начало трябва да смениш маркуча,горивния филтър и отново да почистиш цедката на помпата и резервоара.успех,че си влязъл в голям филм.ако не знаеш нещо питай

    Коментар


      #3
      ivel написа:
      ключа към истината е че си с по-широки гуми и си протрил маркуча през който наливаш бензин на бензиностанцията(наподобява гофра и се намира над задно дясно колело).в следствие на това като караш самото колело хвърля кал и вода в резервоара и се затлачва цедката.внимавай защото можеш и помпата да изгориш така.като за начало трябва да смениш маркуча,горивния филтър и отново да почистиш цедката на помпата и резервоара.успех,че си влязъл в голям филм.ако не знаеш нещо питай
      ми незнам днес ще погледна .. аа и друго, продавача ми беше казал преди да вземем колата че някой му бил налял в резервоара към 3 4 литра вода понеже капачката на резервоара не се заключва и искали да му направят мръсно, но незнам до колко това е истина,после ходихме нали до тия маистори дето са му били махали водата от резервоара и ни казаха същото,че са искарали към 3 литра вода и оттайка и той нали си купил вече нова помпа нов филтър но пак правила така, и вече като отидох с баща ми и те ни казаха че не са били исчистили хубаво резервата или нещо такова понеже резервоара от вътре имал някакво разделение та го чистиха на ново ама пак ми прекъсва и гасне но според мен най добре е на Диагностика да се иде ???

      Коментар


        #4
        направи това дето съм ти писал,защото проблема се открива трудно и ще влезеш в излишни филми.стария собственик се е видял в чудо с водата в резервоара и затова ти е казал така.а всъщност водата я вкарва колелото.иначе има да чистиш и да караш по5 км и пак кал и вода и пак и пак

        Коментар


          #5
          ivel написа:
          направи това дето съм ти писал,защото проблема се открива трудно и ще влезеш в излишни филми.стария собственик се е видял в чудо с водата в резервоара и затова ти е казал така.а всъщност водата я вкарва колелото.иначе има да чистиш и да караш по5 км и пак кал и вода и пак и пак
          ее мерси ..ще отидем на майстор тиа дни,дано е това а не нещо по сериозно и да го поправят и да се махне тоя скапан проблем.ВЕЧЕ!!!

          Коментар


            #6
            пиши какво е станало

            Коментар


              #7
              Само не се ядосвай .Все пак това ти е първата кола,а с първата кола и първата жена такива проблеми са нормални.После им свикваш /шега / Теорията на ivel е много интересна.Като ти загасне на кръстовище как я палиш ? Колко чакаш ? Колкото и H2O да има вътре досега да е излезнала - няколко почиствания , няколко филтъра / има нещо гнило /.

              Коментар


                #8
                да,теорията е изпитвана на няколко автомобила и го казвам от опит

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Ако има боклуци в резервоара ще трябва да отвориш капака/ гривната на помпата под задната седалка и да извадиш кошницата да е почистиш внимаваш с маркучите при вадене Резервоара също Той е пластмасов и ако е празен се почиства по лесно вижда се всичкоВиж като свалиш въздушния филтър с кутията как пръска дюзата Виж като извадиш буксата на стъпковото моторче дали се вдигат оборотите
                  Прикачени файлове
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    ivel написа:
                    да,теорията е изпитвана на няколко автомобила и го казвам от опит
                    здравейте днес я гледахме с баща ми и познайте какво.. Не една,а маса много дупки по маркуча (както ми каза ти) протрило се е яко.. и сега се чудим с баща ми нов маркуч ли да се взима или стариа просто да го пръснем със силикон и тиксо отгоре даго облепим нали и после вече да се чисти цетката на помпата и филтъра .. добре ли е това като вариант !!?>?

                    Коментар


                      #11
                      Вземете нов маркуч, ако ще го възстановявате прави се с медицински бинт и силикон.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        S_BANKOV написа:
                        Вземете нов маркуч, ако ще го възстановявате прави се с медицински бинт и силикон.
                        ОК но как се прави това възтановяване? кое се слага първо бинта или силикона нещо друго ако има казвайте ,нов съм в тиа работи

                        Коментар


                          #13
                          Мажеш тънко силикон навсякъде навиаш с бинт, пак мажеш и пак навиваш, така няколко пъти. изчакваш хубаво да изсъхне и монитарш. преди това хубаво да обезмаслиш тръбата.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Мажеш тънко силикон навсякъде навиаш с бинт, пак мажеш и пак навиваш, така няколко пъти. изчакваш хубаво да изсъхне и монитарш. преди това хубаво да обезмаслиш тръбата.
                            след това дали няма да се повтори пак тоя проблем,смисъл колко време приблизително ще издържи това и другото, дори да купя нов маркуч дали няма пак да се протрие понеже то като се седа отзад на седалките и така мислся че е докачал маркуча гумата та е станало така и на мен мие това дали няма да се случи пак??? и затова мисля че това протриване нее е от щширочината на гумата или др според мен си е до тежеста .. като са натоварат 3-ма по яки хорица отзад и то нема начин да не докача .. незнам кажете вие!!!!

                            Коментар


                              #15
                              Какви са ти гумите отзад - размер, широчина и височина?
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X