Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различна компресия на Фиат Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Различна компресия на Фиат Браво 1.6

    Колеги скоро от интерес замерихме компресията на Фиатчето и излезна много интересна, колата работи тихо почти не се чува, мотора не вибрира, гори г/д нормално , върви прилично , даже карал съм 2-3 1.6ци (най-бързия мотор) и моята си ми харесва най-много, НО комресията и е доста лоша, различна във всеки цилиндър. Първи цилиндър 10 втори цилиндър 11,5 трети 8 четвърти 12,510-11,5-8-12,5. Колата не пипа маслото, със сигурност ми е отваряна главата, най вероятно е прегрявана. Казаха ми че е от клапаните, криви или не точно паснати и до колкото разбрах главата доста ми е шлайфана и май не може повече а и да може не е хубаво. Вие какво мислите някви предложения да имате иначе аз така си я карам от както съм я взел.
    Fiat Bravo 1.6 GT
    Stilo 1.9JTD - ex

    #2
    Re: Различна компресия на Фиат Браво 1.6

    tapkachev написа:
    Колеги скоро от интерес замерихме компресията на Фиатчето и излезна много интересна, колата работи тихо почти не се чува, мотора не вибрира, гори г/д нормално , върви прилично , даже карал съм 2-3 1.6ци (най-бързия мотор) и моята си ми харесва най-много, НО комресията и е доста лоша, различна във всеки цилиндър. Първи цилиндър 10 втори цилиндър 11,5 трети 8 четвърти 12,510-11,5-8-12,5. Колата не пипа маслото, със сигурност ми е отваряна главата, най вероятно е прегрявана. Казаха ми че е от клапаните, криви или не точно паснати и до колкото разбрах главата доста ми е шлайфана и май не може повече а и да може не е хубаво. Вие какво мислите някви предложения да имате иначе аз така си я карам от както съм я взел.
    Как я измери тази компресия?1.При загрят двигател?2.На пропуск или с въртене на стартер?3.Всички цилиндри един след друг?4.Ако е с въртене на стартер дроселовата клапа беше ли отворена?Много въпроси и особенности при това измерване.Ако капнеш малко масло във всеки цилиндър разбираш от къде бяга компресията.Не е лесна диагностика като да измериш кило банани на везна.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      1. При напълно студен двигател2. Въртене на стартер3. Всички цилиндри един след друг4. Не знам само сложихме компресомера и въртяхме стартера.После примерихме компресията пак на едно браво 1.6 студено на него му беше еднаква компресията 12,5 на всички цилиндри.
      Fiat Bravo 1.6 GT
      Stilo 1.9JTD - ex

      Коментар

      Working...
      X