Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали - не мога да открия проблема Фиат Браво 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали - не мога да открия проблема Фиат Браво 1,6

    Реших да ви попитам колеги , защото вече не се сещам какво му пречи да запали . Слизам в колата , сядам , въртя , пали и започва да прекъсва като на 3 цилиндъра , работи точно 5 секунди и загасна , след това няма палене . Много пъти въртях да се опитам да запаля . Проверих бубината , кабелите и свещите - те са ОК . След което я дотъркалях на майстор да види ангренажния ремък . Ремъка не беше охлабен , няма изронени зъби , презацепва го няколко пъти (не го прави за първи път на този двигател) а мотора не иска да запали и не иска . Няколко дни преди това пак се беше случвало да прекъсва мотора . Моля за помощ всеки който може да ми даде съвет къде е възможно да бъде проблема . Благодаря .
    FIAT BRAVO

    #2
    датчик колянов вал гледал ли си
    Брава 1.6

    Коментар


      #3
      Бензиновата помпа как работи,какво налегане прави?
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар


        #4
        nedialko- написа:
        датчик колянов вал гледал ли си
        Ще го купя да пробвам .
        FIAT BRAVO

        Коментар


          #5
          Мирише на неизгорял бензин като въртя . И другото - върти затруднено със нов акумулатор .
          FIAT BRAVO

          Коментар


            #6
            Виж дали има искра на свещите,бензин викаш,че има значи искрата я няма.Изкарай свещите и виж дали само на някои ли я няма или на всичките.Кода свети ли?И ако свети гасне ли?
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              Нещо подобно се случи и на мен.Оказа се датчик КВ, но диагностика не го хващаше понеже беше окъсил кабелите и отвреме навреме припалваше и гаснеше. Искра хвърляше , но явно не когато трябва.Внимавайте при смяна на маслото и филтъра на двигателя. Кабела на датчика минава точно под филтъра (за 1,6 16V става въпрос) и като се изцапа няколко пъти с масло, разяжда изолацията и кабела окъсява.При мен точно там беше окъсил заради скапалата се изолация.Дано съм бил полезен!
              LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
              LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
              LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
              FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
              FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

              Коментар

              Working...
              X