Реших да ви попитам колеги , защото вече не се сещам какво му пречи да запали . Слизам в колата , сядам , въртя , пали и започва да прекъсва като на 3 цилиндъра , работи точно 5 секунди и загасна , след това няма палене . Много пъти въртях да се опитам да запаля . Проверих бубината , кабелите и свещите - те са ОК . След което я дотъркалях на майстор да види ангренажния ремък . Ремъка не беше охлабен , няма изронени зъби , презацепва го няколко пъти (не го прави за първи път на този двигател) а мотора не иска да запали и не иска . Няколко дни преди това пак се беше случвало да прекъсва мотора . Моля за помощ всеки който може да ми даде съвет къде е възможно да бъде проблема . Благодаря .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали - не мога да открия проблема Фиат Браво 1,6
Collapse
X
-
Нещо подобно се случи и на мен.Оказа се датчик КВ, но диагностика не го хващаше понеже беше окъсил кабелите и отвреме навреме припалваше и гаснеше. Искра хвърляше , но явно не когато трябва.Внимавайте при смяна на маслото и филтъра на двигателя. Кабела на датчика минава точно под филтъра (за 1,6 16V става въпрос) и като се изцапа няколко пъти с масло, разяжда изолацията и кабела окъсява.При мен точно там беше окъсил заради скапалата се изолация.Дано съм бил полезен!LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар