Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вероятен проблем със скоростна кутия на Fiat Tempra i.e. 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вероятен проблем със скоростна кутия на Fiat Tempra i.e. 1.6

    Здравейте, от известно време чувам виене след като мина скорост от 65км. В началото помислих да е от зимните гуми тъй като там имам доста по-голям шум но когато НЕ е на скорост колата виенето изчезва... Имал ли е някой такъв проблем и възможно ли е да е от маслото на скоростната кутия?Доста се рових и така и не разбрах какво е точно 80W80 или 80W90?! Дори и да не е проблема там мисля да го сменя тъй като едва ли е сменяно, а скоро минавам 200 000км.

    #2
    Сменяй маслото !!! ако проблема остане " ЛАГЕРИ " ...
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Маслото е доста тънко прилича на хидравлично, слагал съм на аджип и беше доста скъпо.

      Коментар


        #4
        Маслото е 80W90.Два литра ще ти стигнат.Помисли и за хубава добавка - от 15 лева нагоре.Ако това не помогне ...

        Коментар


          #5
          Ако това не помогне най-вероятно са лагерите на диференцияла ако виенето се чува на всяка предавка.Аз лично съм питал за цена на лагери и по евтините бяха 50-60 лв бройката, а SFK за около 70-80.Слагането ще е и то колкото лагерите, така че май по-добре да търсиш втора ръка.
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Благодаря, сега бях в магазина и там ми казаха или 75 или 80W90 както и за добавката. Но мисля първо да сменя маслото и после да видя ако пак вие да сложа добавка. Не, че нещо просто искам да си направя извода кое от кое е .. Ако са лагери ще се кара докато грохне.. няма смисъл да инвестирам в нея.

            Коментар


              #7
              Да внеса малко успокоение. Като чета първия ти пост, колега, разбирам че не си погледнал дори нивото на маслото в скоростите. представи си, че просто е намаляло, или си без грам масло вътре...?Признаците ще са същите.Така че, вземай 2 литра, източи, и премери колко си източил, налей новото, пробвай и докладвай задължително.Успех.
              Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
              Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
              Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

              Коментар


                #8
                Прав си не съм го правил поради ред причини. Днес чакам да се освободи канал-а за да я вкарам и да стане ясно. Колата я имам от скоро и като цяло не съм имал кой знае какво време да и обърна внимание.

                Коментар


                  #9
                  75W80 е по-рядко и зимата ще е по-добре.Зависи от разликата в цената.

                  Коментар


                    #10
                    BLECRAM написа:
                    75W80 е по-рядко и зимата ще е по-добре.Зависи от разликата в цената.
                    Точно това ме подтикваше към него тъй като при под -10 съм имал проблеми докато загрее с 1вата скорост. Но все пак мисля да сложа това което го дават за нея. То така или иначе прави проблемите рядко и само докато я стопля.

                    Коментар


                      #11
                      Така сменихме маслото днес. Има известно подобрение така да се каже но пак се чува. Не знам дали си втълпявам (не разбирам толкова) но е по-пъргава, старото масло беше 1,8л и долу горе пак толкова събра.

                      Коментар


                        #12
                        Да... Аз се оказах НЕ прав. Жалко. А за по-пъргава, няма как от едно масло да стане, нали?
                        Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                        Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                        Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                        Коментар


                          #13
                          Ами то пак се чува. А за по пъргавата разбрах от какво е било.. просто съвпадение с нещо друго което пипахме после.

                          Коментар


                            #14
                            Да, лошо. Съжалявам да чуя това. И с риск да вляза малко в off, но понеже вече писах в темата ти:Наясно си вече какво е положението. Колегите по-горе ти подсказаха следващите стъпки. Ти сам се насочи към добавка и не инвенстиране, така че, решението е твое. Аз само знам, че един лагер падне ли му циментацията, много бързо после си отива. Успех.
                            Стило-1,6-16v - 103 Hp 2003 (ГАЗ-БЕНЗИН)
                            Типо 1,4 mono 1993 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX
                            Уно 1,4 карбуратор 1984 (ГАЗ-БЕНЗИН) - EX

                            Коментар


                              #15
                              Тъй като никога не съм ползвал добавки, не ми е ясно какво точно правят те освен, че повишават вискозитета на маслото или греша ?

                              Коментар

                              Working...
                              X