Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ С ФИАТ БРАВО 1.8 БЕНЗИН/ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ С ФИАТ БРАВО 1.8 БЕНЗИН/ГАЗ

    Здравейте надявам се да не дублирам тема ! колата ми е фиат браво 1.8 гт 113 бензин /газ Ловато с емулатор ! от едно известно време колата не работи добре на бензин почна да се дави хълца прекъсва ! С други думи когато подавам плавно газ колата придърпва , когато я намачкам с газ до долу се ускорява нормално. Ходих на сервиз почистиха инжекторите с ултразвук и се оказа че не е това проблема мериха налягане на бензиновата помпа и беше ок и ми казаха че проблема ми е маф сензора-дебитомера ! Взех такъв от морга с уговорката ако не излезе от него проблема да го върна ! Обясниха ми че трябвало да се изчака 2 часа и след това да се смени...което се оказа че нqма промяна в работата на двигателя! Откачих буксата на дебитомера за да се прибера на бензин реших и да опитам да превключа на газ и колата заработи но след 20-30км почна да глъхне по същият начин откачах закачах буксата и в един момент заработи идеално и на двете и на бензин и на газ ! след 2 дни се поъжи проблема пак ! свалих резервоара да прожерq дали е чист имаше малки забелейки но не фрапиращи бензиновият филтър е на има няма 500 км, въздушният е на 500 км ! днеска ходих В оторизиран сервиз на Фият : 1 елкон ... /2-налягане помпа.../ 3-компресия-над 10,2 атм .../ 4-зацепване колянов вал с пети или както се казва -минимално отклонение но без проняна в работата на двигателят../ 5 тест с манометър за бензина в движение и диагностика в движение ........ и нищо в крайна сметка ???????? ходих и на още едно място на диагностика и ми казаха че всички сензори и датчици си работят на 100%,откачал сам и имулатора за да го изключим като вариант и се оказа че не е тои проблема ...................... идеи някакви ?

    #2
    Пробвай пак със буксата на дебитомера, напръскай ако трябва със контактен спрей на мен това ми идва на ум.
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    Коментар


      #3
      Идентични проблеми имах и аз с браво 1.6 и се оказаха от симулатора. Колата работеше що годе добре на газ но на бензин хич я нямаше. Светеше ми чек-а или както е при нас лампичката с обозначена дюза. Да не говорим и за разхода, че беше 15/100 ... ходих до морето (500км) така и направо ме изяде. След като смених симулатора колата заспа и съм много доволен.Успех с поправянето на проблема!

      Коментар


        #4
        възможен е преблем с горивния регулатор които се намира на края на реиката с инжекторите кръгъл е и влиза едно маркуче в него а другия краи на маркучето отива в всмукателния колектор

        Коментар


          #5
          отговор

          achov написа:
          Идентични проблеми имах и аз с браво 1.6 и се оказаха от симулатора. Колата работеше що годе добре на газ но на бензин хич я нямаше. Светеше ми чек-а или както е при нас лампичката с обозначена дюза. Да не говорим и за разхода, че беше 15/100 ... ходих до морето (500км) така и направо ме изяде. След като смених симулатора колата заспа и съм много доволен.Успех с поправянето на проблема!
          грешката е моя откачал сам и имулатора за да го изключим като вариант и се оказа че не е тои проблема

          Коментар


            #6
            Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?

            Коментар


              #7
              отговор

              mehanoveca написа:
              възможен е преблем с горивния регулатор които се намира на края на реиката с инжекторите кръгъл е и влиза едно маркуче в него а другия краи на маркучето отива в всмукателния колектор
              забелязах че леко просалзява бензин...това решавашто ли е за проблема които е при мене

              Коментар


                #8
                Възможно е, зависи колко просълзява. Ако си го проверил на изгасена кола е едно, а съвсем друго на работеща. Нали се сещаш, че там двигателят смучи яко и няма как да видиш какво се получава, освен примерно с прозрачен маркуч. Във всеки случай трябва да го смениш, там не трябва да сълзи изобщо.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  на изгасен мотор извади маркучето от него ако почне да тече бензин маи значеше че е заминал

                  Коментар


                    #10
                    kiriluz1 написа:
                    Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
                    E как да са му кабелите, изгубил ги е някъде. Дебитомера се проверява много лесно, просто го разкачи ако няма промяна значи е заминал. Провери си въздуховодите, и си изчисти дросела, почти съм сигурен че вътре е катран и перушина. предполагам че си с АГУ а не ГИ, откачи си емулатора и пробвай с друг емулатор, най вероятно е от него причината. Колко оборота ти държи без да подаваш газ?Свети ли чека на таблото? Свещи кога са сменяни?Катализарор да имаш още?Гърнетата в какво състояние са?
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      ако искаш да се оправи направи:0. чакаш колата да изстине1. откачаш акумулатора - може вечерта да го направиш като паркираш.2. откачаш емулатора и го прибираш в жабката3. чак сега закачаш акумулатора4. палиш НА БЕНЗИН и БЕЗ да пипаш педала на газта чакаш да поне загрее поне до половината до средата - това са ти около 15 минути5. гасиш6. чакаш 3 минути.7. палиш на бензин и караш поне 15 минути без да я мъчиши тук е тънката част - АКО колата ти е наред - трябва да работи БЕЗ проблем на бензин след 7.ако работи ок на бензин след 7. -- минаваш на пред, ако не -- пиши тука 8. Оставяш емулатора в жабката и превключваш на газ - трябва да ти светне "умната дюза" 9. ако има някакви проблеми на газ - отиваш да ти настроят изпарителя и смесителя, НО НЕ ИМ ДАВАЙ да откачат акумулатора.по-лесния и правилен начин е да си сложиш ГИ, но този начин е и по-скъп.... колко ти струваха досега намесите на ’майсторите’ от сервизите?

                      Коментар


                        #12
                        отговор

                        S_BANKOV написа:
                        kiriluz1 написа:
                        Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
                        E как да са му кабелите, изгубил ги е някъде. Дебитомера се проверява много лесно, просто го разкачи ако няма промяна значи е заминал. Провери си въздуховодите, и си изчисти дросела, почти съм сигурен че вътре е катран и перушина. предполагам че си с АГУ а не ГИ, откачи си емулатора и пробвай с друг емулатор, най вероятно е от него причината. Колко оборота ти държи без да подаваш газ?Свети ли чека на таблото? Свещи кога са сменяни?Катализарор да имаш още?Гърнетата в какво състояние са?
                        дросела е чистен ,моторчето за празния ход сьщо а свештите са на 15 000 ,катализатора го няма отдавна гьрнетата са супер имулатора сам го откачил и колата все едно е без газово и работи само на бензин така че сьс сигурност не е това проблема ! бобините са добре защото на газ си работи а и колата е минала елкон !

                        Коментар


                          #13
                          отговор

                          S_BANKOV написа:
                          kiriluz1 написа:
                          Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
                          E как да са му кабелите, изгубил ги е някъде. Дебитомера се проверява много лесно, просто го разкачи ако няма промяна значи е заминал. Провери си въздуховодите, и си изчисти дросела, почти съм сигурен че вътре е катран и перушина. предполагам че си с АГУ а не ГИ, откачи си емулатора и пробвай с друг емулатор, най вероятно е от него причината. Колко оборота ти държи без да подаваш газ?Свети ли чека на таблото? Свещи кога са сменяни?Катализарор да имаш още?Гърнетата в какво състояние са?
                          чека не свети в момента няма мощност на бензин кабели няма колата е свещ-бобина /бобината се надява директно вьрху свеща/ катализатор нямам свещтите са на 15000

                          Коментар


                            #14
                            Re: отговор

                            vagabo написа:
                            S_BANKOV написа:
                            kiriluz1 написа:
                            Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
                            E как да са му кабелите, изгубил ги е някъде. Дебитомера се проверява много лесно, просто го разкачи ако няма промяна значи е заминал. Провери си въздуховодите, и си изчисти дросела, почти съм сигурен че вътре е катран и перушина. предполагам че си с АГУ а не ГИ, откачи си емулатора и пробвай с друг емулатор, най вероятно е от него причината. Колко оборота ти държи без да подаваш газ?Свети ли чека на таблото? Свещи кога са сменяни?Катализарор да имаш още?Гърнетата в какво състояние са?
                            чека не свети в момента няма мощност на бензин кабели няма колата е свещ-бобина /бобината се надява директно вьрху свеща/ катализатор нямам свещтите са на 15000
                            и точно на него ли обясняваш за кабелите той има такъв двигател

                            Коментар


                              #15
                              Щом няма мощност търси скъсан въздуховод, най - вероятно за тово са ти казали че и дебитомера е дал фира.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X