Здравейте надявам се да не дублирам тема ! колата ми е фиат браво 1.8 гт 113 бензин /газ Ловато с емулатор ! от едно известно време колата не работи добре на бензин почна да се дави хълца прекъсва ! С други думи когато подавам плавно газ колата придърпва , когато я намачкам с газ до долу се ускорява нормално. Ходих на сервиз почистиха инжекторите с ултразвук и се оказа че не е това проблема мериха налягане на бензиновата помпа и беше ок и ми казаха че проблема ми е маф сензора-дебитомера ! Взех такъв от морга с уговорката ако не излезе от него проблема да го върна ! Обясниха ми че трябвало да се изчака 2 часа и след това да се смени...което се оказа че нqма промяна в работата на двигателя! Откачих буксата на дебитомера за да се прибера на бензин реших и да опитам да превключа на газ и колата заработи но след 20-30км почна да глъхне по същият начин откачах закачах буксата и в един момент заработи идеално и на двете и на бензин и на газ ! след 2 дни се поъжи проблема пак ! свалих резервоара да прожерq дали е чист имаше малки забелейки но не фрапиращи бензиновият филтър е на има няма 500 км, въздушният е на 500 км ! днеска ходих В оторизиран сервиз на Фият : 1 елкон ... /2-налягане помпа.../ 3-компресия-над 10,2 атм .../ 4-зацепване колянов вал с пети или както се казва -минимално отклонение но без проняна в работата на двигателят../ 5 тест с манометър за бензина в движение и диагностика в движение ........ и нищо в крайна сметка ???????? ходих и на още едно място на диагностика и ми казаха че всички сензори и датчици си работят на 100%,откачал сам и имулатора за да го изключим като вариант и се оказа че не е тои проблема ...................... идеи някакви ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С ФИАТ БРАВО 1.8 БЕНЗИН/ГАЗ
Collapse
X
-
Идентични проблеми имах и аз с браво 1.6 и се оказаха от симулатора. Колата работеше що годе добре на газ но на бензин хич я нямаше. Светеше ми чек-а или както е при нас лампичката с обозначена дюза. Да не говорим и за разхода, че беше 15/100 ... ходих до морето (500км) така и направо ме изяде. След като смених симулатора колата заспа и съм много доволен.Успех с поправянето на проблема!
Коментар
-
отговор
achov написа:Идентични проблеми имах и аз с браво 1.6 и се оказаха от симулатора. Колата работеше що годе добре на газ но на бензин хич я нямаше. Светеше ми чек-а или както е при нас лампичката с обозначена дюза. Да не говорим и за разхода, че беше 15/100 ... ходих до морето (500км) така и направо ме изяде. След като смених симулатора колата заспа и съм много доволен.Успех с поправянето на проблема!
Коментар
-
отговор
mehanoveca написа:възможен е преблем с горивния регулатор които се намира на края на реиката с инжекторите кръгъл е и влиза едно маркуче в него а другия краи на маркучето отива в всмукателния колектор
Коментар
-
Възможно е, зависи колко просълзява. Ако си го проверил на изгасена кола е едно, а съвсем друго на работеща. Нали се сещаш, че там двигателят смучи яко и няма как да видиш какво се получава, освен примерно с прозрачен маркуч. Във всеки случай трябва да го смениш, там не трябва да сълзи изобщо.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
ако искаш да се оправи направи:0. чакаш колата да изстине1. откачаш акумулатора - може вечерта да го направиш като паркираш.2. откачаш емулатора и го прибираш в жабката3. чак сега закачаш акумулатора4. палиш НА БЕНЗИН и БЕЗ да пипаш педала на газта чакаш да поне загрее поне до половината до средата - това са ти около 15 минути5. гасиш6. чакаш 3 минути.7. палиш на бензин и караш поне 15 минути без да я мъчиши тук е тънката част - АКО колата ти е наред - трябва да работи БЕЗ проблем на бензин след 7.ако работи ок на бензин след 7. -- минаваш на пред, ако не -- пиши тука 8. Оставяш емулатора в жабката и превключваш на газ - трябва да ти светне "умната дюза" 9. ако има някакви проблеми на газ - отиваш да ти настроят изпарителя и смесителя, НО НЕ ИМ ДАВАЙ да откачат акумулатора.по-лесния и правилен начин е да си сложиш ГИ, но този начин е и по-скъп.... колко ти струваха досега намесите на ’майсторите’ от сервизите?
Коментар
-
отговор
S_BANKOV написа:kiriluz1 написа:Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
Коментар
-
отговор
S_BANKOV написа:kiriluz1 написа:Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
Коментар
-
u_bo
Re: отговор
vagabo написа:S_BANKOV написа:kiriluz1 написа:Един оглед на въздуховодите може евентуално да даде отговор Не е задължително да съм прав ,но засмукване на въздух може да е причина. Доколкото знам тези на 1,8 са слабо място. Другото което се сещам е банално, но как са ти кабели, бобини, свещи?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар