Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на празен ход и палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    стъпково моторче

    здравейте и аз имам подобен проблем самоче с ниски обороти. искал да попитам имали начин за схема на стъпковото моторче на fiat bravo 1.4 12v 98 година. благодаря предварително

    Коментар


      #32
      decho написа:
      Кой са по добри за кола с газ 2 и 3 електродните и коя марка, има ли значение за газ да са с по ниско топлинно число за по лесно запалване на газта?
      когато се кара на газ по добре е да са едноелектродни на 0,8мм разтояние!
      Punto Sporting turbo
      Alfa Romeo 164 super
      brava 1.6 16v

      Коментар


        #33
        GRANDEsportivo написа:
        когато се кара на газ по добре е да са едноелектродни на 0,8мм разтояние!
        Аз казвам 0.7 мм
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #34
          Здравейте колеги, незнам ще помогне ли, но имах подобен проблем с моето Палио. акто го купих миказаха, че има проблем със стъпковия мотор(бил идвал някой да го чисти, но нямало никакъв напредък) и правеше мизерии с оборотите, като се запали трябва да се подава газ и т.н.. Порблема ми го реши един колега още същия ден - извади буксата на компа изчака малко сложи я пак и като запалих колата заспа.

          Коментар


            #35
            На Пунтото ми се яви същият проблем.И на бензин и на газ щом отнема газта двигателя претриса и гасне. И студен и топъл.От доста време ми миришеше на бензин.Преди малко свалих въздушният филтър и ми направи впечатление, че има обляно с бензин около нещо което за срам не го знам какво е.Това което е захванато с четири болтчета за еврейска звезда и отгоре има две дупчици.
            Fiat Punto 1,1- 1996г.
            газ-бензин , "Lovato"

            Коментар


              #36
              Четох и до колкото разбрах това е регулатор на налягането на горивото към инжектора.
              Fiat Punto 1,1- 1996г.
              газ-бензин , "Lovato"

              Коментар


                #37
                Проблема го реших на 50 %.Оказа се замърсено стъпково моторче. Промихме го и сега работи добре.Започнахме да отвиваме четирите болтчета / с тъпа еврейска звезда/, но стигат до някъде и не мърдат повече.За да не тече бензин от там откачих бензиновата помпа.Възможно ли е за да тече бензин от регулатора на налягане на горивото да е спукана мембраната му?
                Fiat Punto 1,1- 1996г.
                газ-бензин , "Lovato"

                Коментар


                  #38
                  браво индентичен проблем

                  Имам същото браво 1.6 с алуминиеви колектори.Не искам да спаня темата на колегата ако преценят модераторите че я спамя да я изтрият.Та да започна малко по отдалече бравото го купих преди около 5 години на следващия ден си сложих пропан бутан с изпарител карано е на около 80.000-100.000 км не сам имал проблем с тази кола до този моментсмених му един път ангренажа ,прецака се външната шайба на коляновия вал смених я скаса се резбата на коляновия вал направих приспособления с които го направих с болт от японска кола там съм изчислил точно колко и каде да седи външната шайба за да няма разминаване с датчика за позицията на коляновия вал.после сложих метан обикновен с редуктор но колата не иска да трагне в ниските догато не загреше до нормална температура не работеше нормално на празен ход.А като загееше не можеше да тръне на сфетофара трябваше да я вкарам в обороти за да трагне.После жена ми прегря мотора разглобих го смених основни биелни std с полиране на вала защото нямаше износване нови бутала сегменти бутални болтове.пален ремонт на главата нови клапани синтерни легла нови гумички на клапаните./зацепил сам ангренажа с оригинални пети и люлка за натягане на ролката на ангенажа.После сложих метанов инжекцион OMVL REG започна в началото да върви нормално но пак се появи нестабилен празен ход и на сфетофара трябваше пак да я припомпвам за да трагна закарах я на диагностика парво датчик за температурана на входящия бъздух, кабели шапион прехварляше искра нови кабели беру свещти окло 7-8 коплекта мисля че последно сложих ацделко стъпковото моторч е чистено около 10 пъти в началото не държи обороти на празен ход като се покара се нормализират/четох в по горни постове че се регулирало не го разбрах/последно преди седмица пак реголировка на газта при човек който за мен лично много разбира от газови направи го да върви нормално но празния ход не.Колата като я запаля сутрин прекасва около 5 секунди изфорсирам я 3-4 пъти и се оправя на бензин като згрее има съвсем леко тресене на мотора но на метан се усешта много.онзи ден се нервирах и свалих метановия omv и качих едни lpgtech пак същото

                  Коментар


                    #39
                    браво индентичен проблем

                    в горния пост нещо не ми стигна мястото явно сам много подробен.като сложих новия метанов инжекцион и пак сащото явно е от мотора смених и бубината пак същото говорих с един колега да го питам да не е от тем.датчик за борда както навремето със типото се шашкаше и той каза че не е.От стъпковия мотор щте е свалих го изчистих го и като го качих още по лошо и тогава го свалих още един път и като пипнах главата на стъпковия кадето затваря в колекторите беше наранено и легото в алуминия и то позачистих го със шабара и стана още по зле взех от стругара челен райбер 18мм/9.5 щтего райеровам и щте видя какво щте стане порачал сам ново оригинално стапково моторче и щте купя и други входящи колектори дано не са наранени защото спред мен се износва отвора на колекторите и стъпковия не затваря както трябва.А м/у другото имам и още 2 хонди и един нисан със същия проблем.според мен проблема е в стапковия мотор или дросела е износен или тпс е разцентован.щте пиша в понеделник какво е станало.

                    Коментар


                      #40
                      decho , този който е слагал газовата е пипал болта който натиска дроселовата клапа и задава минимално отваряне , за да си оправи оборотите на газ.После не е казал на компа че е имало промяна ( разкачаш и закачаш акумулатора и нулираш самоадаптацията на компа).Това е поошашкало компчето .После си понатрупал и някоя друга грешка от ламбдата заради обикновената газова и са се омазали нещата.Поне нещо такова си мисля аз.
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #41
                        Явно моят проблем не се е проявявал при друг, или просто няма споделено.Оказа се спукана мембрана на регулатора на налягането на горивото и за това през двете дупчици от горе течеше бензин. Отиваше в мотора и изгаряше заедно с газта.
                        Fiat Punto 1,1- 1996г.
                        газ-бензин , "Lovato"

                        Коментар

                        Working...
                        X