Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на празен ход и палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не би ли трябвало ако моторчето за свободен ход неработи коректно да се форсира двигателя а не да работи неравномерно на празен ход(да се тресе)
    Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

    Коментар


      #17
      Когато е прецакано моторчето (поне при 1,8, но трябва да е същото за 1,6) оборотите играят от 1500-2000 до почти 0. Самото моторче на 1,6 не е като на 1,8 и не мога да ти дам съвет как да го изчистиш, но WD40 не е добър вариант.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #18
        Температурния датчик оказва ли роля на моторчето за свободен ход? или тпс да неподава коректна информация към еку-то.Откъде мога да си дръпна инфо как да ги замеря нещата.
        Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

        Коментар


          #19
          Намали хлабината на свещите на 0,7 и виж ще се оправи ли паленето.При мен помогна.Темп. датчик и ТПС могат да се проверят на диагностика.ТПС при загрял двигател на празен ход трябва да показва 0,7 волта,и с повишаване на оборотите да достигне до почти 5 волта.
          Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
          ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

          Коментар


            #20
            Какво се оказа нямам проблем с датчиците компа е записал повишено налягане в колектора,оборотите са ми нормални проблема бил в оборотомера.Казаха ми да се провери дали правилно е зацепен ремъка,какви са симптомите ако е прескочил зъб.Възможно ли е от запушена картерна вентилация или нагорели клапани от газта.
            Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

            Коментар


              #21
              decho написа:
              Какво се оказа нямам проблем с датчиците компа е записал повишено налягане в колектора,оборотите са ми нормални проблема бил в оборотомера.Казаха ми да се провери дали правилно е зацепен ремъка,какви са симптомите ако е прескочил зъб.Възможно ли е от запушена картерна вентилация или нагорели клапани от газта.
              Ако е прескочила зъб,ще работи неравномерно ,ще пляка .. ще пуши .. ще забива муцуна..
              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

              Коментар


                #22
                decho написа:
                Какво се оказа нямам проблем с датчиците компа е записал повишено налягане в колектора,оборотите са ми нормални проблема бил в оборотомера.Казаха ми да се провери дали правилно е зацепен ремъка,какви са симптомите ако е прескочил зъб.Възможно ли е от запушена картерна вентилация или нагорели клапани от газта.
                Пренадуването не е нито от нагорял клапан, нито от от картерна вентилация, нито прескочил зъб. Най вероятно е горивен регулатор - течащ в колектора, или имаш газ но не казваш за нея. от газта също може да пренадува, за това е виновен изпарителя.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  На първа страница съм писал че имам газ,регулатора е сменян няма ефект.Тресе на газ и на бензин еднакво,пуши повече бяло на студена и загряла от другите коли и на двете горива.Най вероятно издухала гарнитура.Другото което ми прави впечатление че като превключа от газ на бензин на свободен ход и гасне,пробваш да запалиш върти бая докато запали и пали като трактор.
                  Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

                  Коментар


                    #24
                    остави я една нощ с откачен акумолатор и пробвай на сутринта.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Антифриза намаля ли като пуши?
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #26
                        Някой може ли да ми каже точния номер свещи NGK за този мотор 1.6 16в 103 к 98г, със колко плюса трябва да е като съм на газ 2 или 4.Съмнявам се да не се объркани след малко ще ги погледна и ще постна с какви карам.
                        Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

                        Коментар


                          #27
                          BKR6EKC - ако са двуелектродни BCP6ET - ако са триелектродни

                          Коментар


                            #28
                            Кой са по добри за кола с газ 2 и 3 електродните и коя марка, има ли значение за газ да са с по ниско топлинно число за по лесно запалване на газта?
                            Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

                            Коментар


                              #29
                              За този мотор няма различни свещи.Колкото повече електроди толкова по-добре. DENSO NGK BOSCH / истински / .

                              Коментар


                                #30
                                BKR5EZ на NGK.
                                Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
                                ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

                                Коментар

                                Working...
                                X