Проблема се изразява в това че на топло и студено пали от раз ако съм натиснал педала на газта иначе се дави и едвам пали.Другия проблем е че на свободен ход държи 1000 1100 оборота и тресе леко на свободен ход.Сменял съм бобина,кабели,свещи дросела е чистен , колата се пали първо на бенз и после се кара на газ.Колеги ако може някаква насока да ми дадете че съм в задънена улица,колата е тази от подписа ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на празен ход и палене
Collapse
X
-
Re: Проблем с оборотите на празен ход и палене
decho написа:Проблема се изразява в това че на топло и студено пали от раз ако съм натиснал педала на газта иначе се дави и едвам пали.Другия проблем е че на свободен ход държи 1000 1100 оборота и тресе леко на свободен ход.Сменял съм бобина,кабели,свещи дросела е чистен , колата се пали първо на бенз и после се кара на газ.Колеги ако може някаква насока да ми дадете че съм в задънена улица,колата е тази от подписа ми.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
decho написа:Идентично е на газ и на бензин , другото което е ако съм натиснал педала на газта колата си пали почти от раз.Може ли да е от слаба компресия? от друга страна колата върви повече от прилично има си рязFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
С обикновена газова съм с метален колектор.Възможно ли е искрата да е слаба понеже като натисна педала пали или богата смес.Преди термостата да сменя ми светеше чека но след това спря,някой температурен датчик да се е@ава какви са симптомите на синия датчик ?Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g
Коментар
-
Въздушния филтър кога е сменян? и в какво състояние е. Картерната вентилация цапа ли? стъпковия мотор не се чисти с вд40 а с някакъв разтворител / ацетон, кореселин/ пробвай с тях и е много важно да навиеш оста до същото положение при което е била.Колегите са прави на колата не и стига въздух.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Картерната вентилация не е проблем на този мотор. Почти я няма. Ако серпентината не е чистена изобщо са се насъбрали ’сополи’ по нея, но не е като някои мотори да омаслява въздуховодите и чак дросела. Стъпковото моторче си е ОК с WD40, а също така не е важно да е навито като преди това. Оригиналното стъпково моторче на този мотор се навива на съвсем къса резба и след това се ’набива’ с натиск. Някои афтърмаркет наистина са на принципа само на навиване/развиване и не се ’набиват’. Спокойно може да го натисне до долу, а компютъра после ще си го регулира като запали. Важно е като го сваля да разкачи акумулатора, за да се сети компа да се рестартира и да си го настрои. За мен всичко води именно към повреден стъпков мотор или наистина много мръсен въздушен филтър.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Ако дърпа въздух след дроселовата клапа някъде, май симптомите ще са същите.Поне при мене бяха ,при спукани маркучи на газовите инжектори, правеше абсолютно същото.
Коментар
-
С паленето го реших проблема май ,махнах въздушния филтър за проба и колата запали много по лесно.А момчето в сервиза при смяната на маслото ми каза че е бил добре уж.Откаде другаде може да дърпа след дросела? серво или от маркуча за обезвъздушаване на резервоара.Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар