Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите на празен ход и палене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите на празен ход и палене

    Проблема се изразява в това че на топло и студено пали от раз ако съм натиснал педала на газта иначе се дави и едвам пали.Другия проблем е че на свободен ход държи 1000 1100 оборота и тресе леко на свободен ход.Сменял съм бобина,кабели,свещи дросела е чистен , колата се пали първо на бенз и после се кара на газ.Колеги ако може някаква насока да ми дадете че съм в задънена улица,колата е тази от подписа ми.
    Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

    #2
    Провери да не дърпа въздух от някъде ..и стъпковото чистено ли е ?
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Проверил съм всички вакуми,моторчето го чистих с w 40.Най страното е и че на газ го прави този проблем с оборотите и тресенето на празен вход,колата е с обикновена газова.Стъпковото моторче играе ли роля и понтециометъра на дросела при работа на газ?
      Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

      Коментар


        #4
        Re: Проблем с оборотите на празен ход и палене

        decho написа:
        Проблема се изразява в това че на топло и студено пали от раз ако съм натиснал педала на газта иначе се дави и едвам пали.Другия проблем е че на свободен ход държи 1000 1100 оборота и тресе леко на свободен ход.Сменял съм бобина,кабели,свещи дросела е чистен , колата се пали първо на бенз и после се кара на газ.Колеги ако може някаква насока да ми дадете че съм в задънена улица,колата е тази от подписа ми.
        Не мисля че играят роля ,ако проблема е само на газ може изпарител да е !
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Идентично е на газ и на бензин , другото което е ако съм натиснал педала на газта колата си пали почти от раз.Може ли да е от слаба компресия? от друга страна колата върви повече от прилично има си ряз
          Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

          Коментар


            #6
            decho написа:
            Идентично е на газ и на бензин , другото което е ако съм натиснал педала на газта колата си пали почти от раз.Може ли да е от слаба компресия? от друга страна колата върви повече от прилично има си ряз
            Еми попринцип без газ трябва да си пали ,сигурно не и стига въздух при палене ли ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              с пластмасов или с метален колектор си? Газова уредба или газов инжекцион?
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #8
                С обикновена газова съм с метален колектор.Възможно ли е искрата да е слаба понеже като натисна педала пали или богата смес.Преди термостата да сменя ми светеше чека но след това спря,някой температурен датчик да се е@ава какви са симптомите на синия датчик ?
                Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

                Коментар


                  #9
                  Въздушния филтър кога е сменян? и в какво състояние е. Картерната вентилация цапа ли? стъпковия мотор не се чисти с вд40 а с някакъв разтворител / ацетон, кореселин/ пробвай с тях и е много важно да навиеш оста до същото положение при което е била.Колегите са прави на колата не и стига въздух.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Картерната вентилация не е проблем на този мотор. Почти я няма. Ако серпентината не е чистена изобщо са се насъбрали ’сополи’ по нея, но не е като някои мотори да омаслява въздуховодите и чак дросела. Стъпковото моторче си е ОК с WD40, а също така не е важно да е навито като преди това. Оригиналното стъпково моторче на този мотор се навива на съвсем къса резба и след това се ’набива’ с натиск. Някои афтърмаркет наистина са на принципа само на навиване/развиване и не се ’набиват’. Спокойно може да го натисне до долу, а компютъра после ще си го регулира като запали. Важно е като го сваля да разкачи акумулатора, за да се сети компа да се рестартира и да си го настрои. За мен всичко води именно към повреден стъпков мотор или наистина много мръсен въздушен филтър.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Ако дърпа въздух след дроселовата клапа някъде, май симптомите ще са същите.Поне при мене бяха ,при спукани маркучи на газовите инжектори, правеше абсолютно същото.

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа:
                        Ако дърпа въздух след дроселовата клапа някъде, май симптомите ще са същите.Поне при мене бяха ,при спукани маркучи на газовите инжектори, правеше абсолютно същото.
                        Не, това не е причина да пали само с подаване на газ. Може да е само причина за високите и нестабилни тихи обороти.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          С паленето го реших проблема май ,махнах въздушния филтър за проба и колата запали много по лесно.А момчето в сервиза при смяната на маслото ми каза че е бил добре уж.Откаде другаде може да дърпа след дросела? серво или от маркуча за обезвъздушаване на резервоара.
                          Fiat Marea weekend 1.6 16v 76 kw 98g

                          Коментар


                            #14
                            Ако сменяш масло на 10К км. въздушния филтър освен със смяната на маслото се сменя и междинно на 5К км. когато си с конвенционална система.
                            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                            Коментар


                              #15
                              Аре сега си вземи един нов филтър и гледа да няма дунапрен на него, а само метална решетка за големи частици.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X