От известно време имам стържене откъм ангренажният ремък.Шумът наподобява леко на дрънчене,по-скоро като хъркане,хриптене.Не е свирещ и остър.Появява се само като загрее добре мотора и то само на празен ход.Само да кача оборотите с 50 дори и изчезва.Проявява се на тласъци-т.е. не е постоянен,а ту изчезне,ту се появи.От кое може да е обтяжната ролка или водната помпа.Като обтяжната ролка е сменена преди 10 000 км заедно с ремъка(марка Dayko).Водната помпа не сменяна.Шумът твърдо е от ангренажната група,защото при разкачен пистов ремък си остава.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помпа или ролка?
Collapse
X
-
Хърканията и мърканията колега трябва да се чуят за да се даде някакво мнение.След като си сигурен,че е от агренажа сменяй комплект всичко защото може да замлъкне и хъркане и мъркане.Шайбата на коляновия вал върти ли се като махнеш пистовия ремък.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
-
FGRC написа:Шайбата на коляновия вал върти ли се като махнеш пистовия ремък.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Re: Помпа или ролка?
valentino321 написа:От известно време имам стържене откъм ангренажният ремък.Шумът наподобява леко на дрънчене,по-скоро като хъркане,хриптене.Не е свирещ и остър.Появява се само като загрее добре мотора и то само на празен ход.Само да кача оборотите с 50 дори и изчезва.Проявява се на тласъци-т.е. не е постоянен,а ту изчезне,ту се появи.От кое може да е обтяжната ролка или водната помпа.Като обтяжната ролка е сменена преди 10 000 км заедно с ремъка(марка Dayko).Водната помпа не сменяна.Шумът твърдо е от ангренажната група,защото при разкачен пистов ремък си остава.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
При други обороти освен тези на празен ход звукът го няма,не зависи и от консуматорите.Даже ,ако двигателя се затормози и оборотите тръгнат да падат под 850 става още по-отчетлив.Това само да добре загрял мотор,иначе няма проблеми.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:При други обороти освен тези на празен ход звукът го няма,не зависи и от консуматорите.Даже ,ако двигателя се затормози и оборотите тръгнат да падат под 850 става още по-отчетлив.Това само да добре загрял мотор,иначе няма проблеми.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Абсолютно същото беше положението при мен. След като купих колата и първото нещо беше да сменя ремъка, помпа, ролки...... Започнах да се ослушвам за всякакви шумове и в един момент усетих точно този шум който го има при теб. Първо смених ГНП-то защото шума се чуваше от всякъде, имах помпа и я смених. След това "майсторите" казаха маслена помпа и тя беше сменена, но шума си остана. Върнах старата водна помпа за проба и отново положението беше същото. Имах някакво съмнение в ролките, но все пак бяха нови и маркови. Така си я карах 60к. преди 10к направих пълна смяна отново, оказа се, че старата оригинална помпа която вече имаше малък шум е в много по добро състояние от двете маркови ролки. В момента шума го няма.Та при мен проблема беше в някоя от двете ролки и по скоро паразитната.
Коментар
-
Искам да се конкретизирам.На мен въпросът ми е по-скоро може ли да хърка водната помпа или да сменям обтяжната?(само на загрял двигател хърка).Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Май че и аз трябва да разглабям там. Имам едно свирене в тази част, съмнявам се за лагер или на генератора или водна помпа. Свиренето е още със запалването, по някое време започва доста силно, при форсиране намалява, но не спира. В началото си мислех за пистовия ремък, но там пробата е елементарна, поливаш с вода и ако спре е охлабен ремък, но не спира. Ако махна пистовия и пак свири значи ще сменям помпа. Правилно ли разсъждавам? Сега в студа немога да разглабям з/о нямам гараж.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар