Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виене при натискане на съединителя
Collapse
X
-
Re: Виене при натискане на съединителя
nai7 написа:Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Re: Виене при натискане на съединителя
S_BANKOV написа:nai7 написа:Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.
Коментар
-
[quote="ivel"]е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.
Коментар
-
И моя съвет е да сменяш всичко.Както каза колегата по-горе ще смениш само лагер и след някой груг километър ще се разглоби пак я за феродо я за притискател.На въпроса,който си задал,по-добре смени при първа възможност да не те остави някъде на пътя.Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
Mupo написа:Ако не ти се занимава, не сменяй. Аз съм така вече 30000км. вие и толкова. Е сигурно вече, ще трябва да се смени комплект съединител, но още се чудя дали да набивам още пари в това железо . Та, ако се чудиш или пък нямаш финансови средства, може да изчакаш.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Mupo написа:И това е така, но всеки си пресмята рисковете. Аз и вярвам на моята кучка, и никога не ме е предавала .Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
То е ясно, ама искам още малко да устиска, приготвил съм и доста неща за смяна. Идеята ми беше да по-добре го направи, но събери всичко което е за смяна, и сменяш накуп. Защо го казвам. Заради едни тампони на стабилизиращата щанга, трябва да се свали, няма да ти казвам колко неща, даже скоростите се откачат, и изместват. Повечето майстори ми искат за работа почти колкото за смяна на съединител. Естествено, първо ще събера всичко, което е за смяна отпред, и се сменя наведнъж. Следващ път няма да има
Коментар
-
[quote="nai7"]ivel написа:е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар