Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Виене при натискане на съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Виене при натискане на съединителя

    Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.

    #2
    Re: Виене при натискане на съединителя

    nai7 написа:
    Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.
    Ми най вероятно смяна на съединител Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Виене при натискане на съединителя

      S_BANKOV написа:
      nai7 написа:
      Какво ми предстои?Да вметна че досега на колата не е сменян съединителя на 230 000 км е.
      Ми най вероятно смяна на съединител Най вероятно е аксиалния лагер, но те съветвам да е целия комплект. Проверете състоянието на претискателя и диска и преценявайте на място.
      Ужасно. Както казваш най-добре ще е да се смени всичко че да не се налага пак да се прави нещо по него.

      Коментар


        #4
        Re: Виене при натискане на съединителя

        сменяваи всичко защото само за труд да свалят кутията да сменят нещо и да я сложат взимат по 100 лв да ги вадиш 2 пъти не е оферта

        Коментар


          #5
          е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение

          Коментар


            #6
            [quote="ivel"]е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.

            Коментар


              #7
              сменяй,сменяй ,да не боли повече

              Коментар


                #8
                и моя почна да вие около 220хил. В дисковете имаше още хляб ама лагера бая виеше. Дори преди да го сменя издаваше звук и без да е натиснат съединителя.
                Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
                Ex.Opel Astra

                Коментар


                  #9
                  И моя съвет е да сменяш всичко.Както каза колегата по-горе ще смениш само лагер и след някой груг километър ще се разглоби пак я за феродо я за притискател.На въпроса,който си задал,по-добре смени при първа възможност да не те остави някъде на пътя.
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                  Коментар


                    #10
                    Ако не ти се занимава, не сменяй. Аз съм така вече 30000км. вие и толкова. Е сигурно вече, ще трябва да се смени комплект съединител, но още се чудя дали да набивам още пари в това железо . Та, ако се чудиш или пък нямаш финансови средства, може да изчакаш.

                    Коментар


                      #11
                      Mupo написа:
                      Ако не ти се занимава, не сменяй. Аз съм така вече 30000км. вие и толкова. Е сигурно вече, ще трябва да се смени комплект съединител, но още се чудя дали да набивам още пари в това железо . Та, ако се чудиш или пък нямаш финансови средства, може да изчакаш.
                      И да останеш някъде по пътя, примерно по средата на накоя магистрала, та после да се набиеш и по 2лв. на км за рапатрак
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        И това е така, но всеки си пресмята рисковете. Аз и вярвам на моята кучка, и никога не ме е предавала .

                        Коментар


                          #13
                          Mupo написа:
                          И това е така, но всеки си пресмята рисковете. Аз и вярвам на моята кучка, и никога не ме е предавала .
                          .И аз бях като теб до май месец 2012год. Много силно вярвах че винаги ще ме пребере до вкъщи и кво от това, дадох едни 300лв. за рапатрак при пребирането от пролетната среща на форума
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            То е ясно, ама искам още малко да устиска, приготвил съм и доста неща за смяна. Идеята ми беше да по-добре го направи, но събери всичко което е за смяна, и сменяш накуп. Защо го казвам. Заради едни тампони на стабилизиращата щанга, трябва да се свали, няма да ти казвам колко неща, даже скоростите се откачат, и изместват. Повечето майстори ми искат за работа почти колкото за смяна на съединител. Естествено, първо ще събера всичко, което е за смяна отпред, и се сменя наведнъж. Следващ път няма да има

                            Коментар


                              #15
                              [quote="nai7"]
                              ivel написа:
                              е ти какво искаш-230 000 със сигурност ти е абортирал целия комплект съединител,макар че да издържи толкова си е постижение[/quoteАз съм третия собственик на колата,втория освен носачи и ангренаж не е сменял друго,ако се вярва на документи и италианеца също не е барал нищо по съединителя.Колата я взех на 150 000 сега показва 232 Само се чудя дали да я карам докато издаде багажа или да си спестя главоболието да се ядосвам някъде по пътя че съм идиот и не съм го сменил при всичките знаци които ми дава.
                              Колега, сменяй че моята така 2-3 дни пови и после на буксир до сервиза. 2 часа съм висял на улицата
                              Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                              Коментар

                              Working...
                              X