Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.2 16в Разлики?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.2 16в Разлики?

    Въпросът ми е отправен предимно за главата на мотора - различни ли са главите на моторите 1.2 16в - 86коня от пунто 1; 80коня от пунто 2 и 82 коня от браво.Въпросът е понеже бащата е решил да сменя главата понеже на скоро пунтото духна гарнитура и майсторът от сервиза в Италия му е казал че главата не можела да се шлайфа повече понеже преди това била шлайфана, и само я прешкурил отгоре и я сложил. Което на мен също не ми се струва реално да не може повече да се шлайфа. Интересува ме всякаква ДОСТОВЕРНА информация около този мотор и предимно за главата. Като цяло за да е полезна темата може да се напише и в какво се състоят разликите на 3те мотора, доколкото видях бравото е с дросел с жило, докатно на пунто 2 е с ел/дросел.

    #2
    Моята 3 пъти ходи на шлайфане и продължавам да си карам като пич.Ти си прави изводите.

    Коментар


      #3
      и аз това казах, свалял съм глава дори с 2мм и никакви проблеми, обаче защо италянските специялисти така са казали незнам, тогава когато е правил ремонта не бях в италия, точно се счупи пунтото и трябваше да се връщам. като си я шлайфал 3пъти с колко г/д си я свалил и с какъв бензин караш?

      Коментар


        #4
        Нямам си на идея, мятам я на едно майсторче във Враца, взимам и я слагам директно.Безин 95, но основно газ.

        Коментар


          #5
          за 16в става въпрос нали? че то оригинално си е 10,5:1 степента на сгъстяване ако си я рязал 3пъти би трябвало поне малко да прави детонации с 95.

          Коментар


            #6
            Ако главата е читава/не е крива/ при челен шлайф се отнемат някакви десети /или стотни беше/, никой не говори за милиметри, че да се сгъсти толко много, че да имаш детонации.Вече ако нарочно сваляш с цел тунинг, то освен шлайфа и доста други неща се пипат.Ако се кара на газ знам, че газта обича повечко компресия и върви по добре на газ
            punto HGT

            Коментар


              #7
              didich написа:
              Ако главата е читава/не е крива/ при челен шлайф се отнемат някакви десети /или стотни беше/, никой не говори за милиметри, че да се сгъсти толко много, че да имаш детонации.Вече ако нарочно сваляш с цел тунинг, то освен шлайфа и доста други неща се пипат.Ако се кара на газ знам, че газта обича повечко компресия и върви по добре на газ
              това ми е пределно ясно.Та някой има ли информация каква е разликата в главите? и като цяло в моторите

              Коментар

              Working...
              X