Въпросът ми е отправен предимно за главата на мотора - различни ли са главите на моторите 1.2 16в - 86коня от пунто 1; 80коня от пунто 2 и 82 коня от браво.Въпросът е понеже бащата е решил да сменя главата понеже на скоро пунтото духна гарнитура и майсторът от сервиза в Италия му е казал че главата не можела да се шлайфа повече понеже преди това била шлайфана, и само я прешкурил отгоре и я сложил. Което на мен също не ми се струва реално да не може повече да се шлайфа. Интересува ме всякаква ДОСТОВЕРНА информация около този мотор и предимно за главата. Като цяло за да е полезна темата може да се напише и в какво се състоят разликите на 3те мотора, доколкото видях бравото е с дросел с жило, докатно на пунто 2 е с ел/дросел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.2 16в Разлики?
Collapse
X
-
Ако главата е читава/не е крива/ при челен шлайф се отнемат някакви десети /или стотни беше/, никой не говори за милиметри, че да се сгъсти толко много, че да имаш детонации.Вече ако нарочно сваляш с цел тунинг, то освен шлайфа и доста други неща се пипат.Ако се кара на газ знам, че газта обича повечко компресия и върви по добре на газpunto HGT
Коментар
-
didich написа:Ако главата е читава/не е крива/ при челен шлайф се отнемат някакви десети /или стотни беше/, никой не говори за милиметри, че да се сгъсти толко много, че да имаш детонации.Вече ако нарочно сваляш с цел тунинг, то освен шлайфа и доста други неща се пипат.Ако се кара на газ знам, че газта обича повечко компресия и върви по добре на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар