Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги колко ви горят моторите на типо/темпра 1.6моно..

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги колко ви горят моторите на типо/темпра 1.6моно..

    Колеги темпрата ми е 1.6моно едновалка.. на газ сега зимата гори между 13-15 газ/100км и твърдо 10/100 бензин . . . колата се кара без изобщо да се настъпва .. на дълго съм я засичал 10/100 газ при скорост 120 до 140.. при 80-90 под 7 ! моля споделете колко горят вашите коли с този двигател
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Същата такава имах само че карбуратор , беше със същият разход градско 13-15 газ и 9-10 извънградско.Имам 100 000. км. статистка

    Коментар


      #3
      Много е това... Аз съм установил че пътят към нормалния разход минава през няколкократна настройка. И то да си я направиш сам, а не газаджията.Преди когато бях с 1.4-ката разхода беше към 8 - 8.5 извънградско и 10 градско. При положение че се пали винаги на бензин, когато колата е студена!Сега с 1.6 бих казал че разхода в града ми се повиши малко, но си мисля че има още мегдан за настройка. При предпоследното извънградско го премерих с точност до километър и излезе 7.3. Мотора обаче се разработва още и както казах има мегдан най-вече за скопяване. Става дума за един и същ изпарител и карбуратор! Карам що годе нормално, като на мен представата ми е малко изкривена и това значи почти винаги 1ва клапа отворена. Втората клапа на газ не я настъпвам защото плочката за тоя карб е кофти и беднее сместа независимо колко си отворил крана за количеството. Все си мисля че моното трябва да гори по-малко отколкото карба.Много е важно като е студен мAтора да се пали на бензин, иначе смуче като РУСКИ смок! :D
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        :D :D Настройки единствено аз си правя ! преди ми гореше 16-17.. смених въздушен филтър нагласих изпаритела и въздуха.. и свали разхода на около 13.. на дълго намаля на около 7-8 ако я карам с 90-100 термостата ми е тръгнал да заминава .. загрява по-бавно и седи се на 60-70 градуса .. трябва да я оставя 10-мин на място да качи 90.. ама като тръгна и пак спада на 60-тина градуса.. чакам малко да се затопли времето и го сменям.. според вас може ли от този термостат да ми качи 2-3 литра газ на 100 ?
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Да може и още как! Особено че газта се нуждае от топлината на антифриза за да се изпари хубаво! Няма какво да чакаш да се затопля, само намери някъв подслон колкото да не си на дъжд/сняг/вятър и сменяй. Термостат на нашите коли се сменя за норматив. 15 -20 минути максимум.
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            xctr написа:
            Да може и още как! Особено че газта се нуждае от топлината на антифриза за да се изпари хубаво! Няма какво да чакаш да се затопля, само намери някъв подслон колкото да не си на дъжд/сняг/вятър и сменяй. Термостат на нашите коли се сменя за норматив. 15 -20 минути максимум.
            Мда за 15-минути е готов.. не мислех че чак па толко ще качи от такъв термостат , но явно си гълта 2-3/100 от горе ?
            FIAT TEMPRA 1.6 75HP

            Коментар


              #7
              Много важен фактор е размера на гумите.Лятото 195/50/15-градско около 14-15,а до морето с климатик нон стоп и скорост 110-120 ми е 9 газ.Зимата 175/65/14 градско около 13,казвал около защото не съм го засичал от доста време.Извън градско по последно засичане е 380км-29литра газ ,скорост 90-110 т.е. 7.5 и това е с термостат които държи 75гр.
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                моята е чист карбуратор 20 лв-14,28 л. 158 км/градско и извънградско/това е.
                Темпра 1600 карбуратор 1994г.

                Коментар


                  #9
                  jordankk написа:
                  моята е чист карбуратор 20 лв-14,28 л. 158 км/градско и извънградско/това е.
                  Колеги моното трябва да лапа по малко от карба ! как така моно гори 12-13 а карба 9-10 ? и то грацко
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    fuel injekcion написа:
                    Колеги моното трябва да лапа по малко от карба !
                    Пък то нищо общо... Автомобилите уж се развиват, пък старите са по-здрави и често по-икономични. Примери много... сега ми идва стария 1.6 класически дизел на форд, дето се вграждаше преди 25-30г на ескорт. Вярно, не блести с пъргавина, но за икономия може спокойно да се мери със сегашните комън рейл дизели, а по надежност и поддръжка няма място за сравнение. Направен от чугун - няма прегряване и чупене. Масло каквото му сложиш и сменяш ако искаш на 5г, все тая. Да не споменаваме ония класическите дизели 1.7 на първите пасати... те на всичко отгоре и дърпат като бензинки за времето си.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      wwalker написа:
                      fuel injekcion написа:
                      Колеги моното трябва да лапа по малко от карба !
                      Пък то нищо общо... Автомобилите уж се развиват, пък старите са по-здрави и често по-икономични. Примери много... сега ми идва стария 1.6 класически дизел на форд, дето се вграждаше преди 25-30г на ескорт. Вярно, не блести с пъргавина, но за икономия може спокойно да се мери със сегашните комън рейл дизели, а по надежност и поддръжка няма място за сравнение. Направен от чугун - няма прегряване и чупене. Масло каквото му сложиш и сменяш ако искаш на 5г, все тая. Да не споменаваме ония класическите дизели 1.7 на първите пасати... те на всичко отгоре и дърпат като бензинки за времето си.
                      Много ми лапа тоя Фиат ,плаши ме вече 75коня 13-14 газ
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #12
                        Не се плаши Ланчия Зета 147 к.с. с турбо и газов инжекцион лапа 18/100 градско.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Не се плаши Ланчия Зета 147 к.с. с турбо и газов инжекцион лапа 18/100 градско.
                          Ама си "Апе каишката" :D :D
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #14
                            Покараи някое 1.6 карбуратор и кажи дали има разлика във вървенето
                            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                            EX.Fiar Ritmo 105TC

                            Коментар


                              #15
                              viktorsterev написа:
                              Покараи някое 1.6 карбуратор и кажи дали има разлика във вървенето
                              Нямам познати да карат такава кола , иначе моята си върви като я настъпа 3-та 120-130 на газ !
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X