Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1,4 12V прекъсва и киха.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво 1,4 12V прекъсва и киха.

    Днес машинката се издъни тотално.Едва се дотътрих до Казанлък.Прекъсва и киха и единственото нещо което ме спаси е ,че на 4500 об/мин не го прави.Проблема се оправя след примерно 1 километър и после след 1 километър или 2 отново започва.Насочил съм се към кабели за свещи.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Кабели,бобина- и свещи прегледай !
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      fuel injekcion написа:
      Кабели,бобина- и свещи прегледай !
      Бобина имам кабели и свещи също утре ще пробвам.Скъса ми нервите в този сняг да ме издъни така.Прави го и двете горива газ и бензин.Погледнах набързо в тъмното като пристигнах в Казанък и на 2 от цилиндрите лулите в основата си искрят доволно.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        fuel injekcion написа:
        Кабели,бобина- и свещи прегледай !
        Бобина имам кабели и свещи също утре ще пробвам.Скъса ми нервите в този сняг да ме издъни така.Прави го и двете горива газ и бензин.Погледнах набързо в тъмното като пристигнах в Казанък и на 2 от цилиндрите лулите в основата си искрят доволно.
        Поне проблема е ясен
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Добре бе, как така ги сменяте тези кабели не мога да разбера?Аз съм си със заводските- тоест кабели на 12 години и 220 хиляди км. и нямам никакви проблеми.

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            ...Скъса ми нервите в този сняг да ме издъни така.Прави го и двете горива газ и бензин.Погледнах набързо в тъмното като пристигнах в Казанък и на 2 от цилиндрите лулите в основата си искрят доволно.
            Кабели. И аз имах същия проблем, като видяха от къде прескача искра /от кабела към един маркуч/ праснаха парче гумен маркуч за изолация на маркуча, към който прескачаше и край с гърмене и прекъсване.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #7
              От кабели е.Спасих положението с едни кабели от Браво 1,6 ,но явно ще се купуват нови.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Тъй като и аз вече хвърлих едни "нови" кабели и съм пак с оригиналните с доволно изолирбанд, ако сменям мисля да пробвам с такива за Лада Самара, че стига сме наливали пари.
                Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                Коментар


                  #9
                  Карах известно време с кабели са лада самара и бях доволен, особено от цената - 9лв. някъде май бяха и предвид, че не прескачаха искри още като нови( което по форумите съм чел, че не е рядкост ).Проблем се оказа, че гумените им маншончета не държат толкова стегнато, като на кабелите за фиат,малко по-широки са и така се беше изхлузил леко един кабел и от лош контакт ми стопи дистрибуторната капачка.Взех си настаро заедно с оригиналните кабели към нея и си карам с тях, но ако се издънят и те ще си сложа пак ладовите, но ще ги пристегна със свински опашки върху маншоните към дистрибуторната капачка.
                  Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                  Коментар


                    #10
                    о и мен ме изненада така вчера, само че аз подсушиш и пръснах кабелите и бобината с едно спрейче и си продължих като пич големи води и киши бяха вчера, чак да ми се намокрят кабелите и бобината.
                    Брава 1.6

                    Коментар


                      #11
                      nedialko- написа:
                      о и мен ме изненада така вчера, само че аз подсушиш и пръснах кабелите и бобината с едно спрейче и си продължих като пич големи води и киши бяха вчера, чак да ми се намокрят кабелите и бобината.
                      Така преди 2-3 години на един хюндай му прекъсваха бобините при мокро време.. отворих забърсах около бобините - кабелите и напръсках с точно този спрей ! в последствие излезна голям ПЛАМЪК... повече не съм купил такъв спрей !
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #12
                        не знам за какъв спрей става въпрос, ако искаш може на лично да коментираме
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Проблема се появи отново и преди да му сложа кабели за Лада Самара ще проверя разстоянията на свещите.Явно газта е изяла метала и разстоянието се е увеличило и затова избиват кабели/стари/.Нямах под ръка ключ за свещите и затова не можах в неделя да ги проверя ,а сега съм във Варна и мисията е невъзможна.Въпрос - Пасват ли кабелите от Самара на Браво 1,4 без преправяне?Ако може да получа логично обяснение защо киха във всмукателните колектори при проблем с кабелите заради неизгоряла гориво въздушна смес във горивната камера ли?Ако не беше кихалката на кутията за въздушния филтър досега да е пръснала всичко.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Проблема се оказа ,че разстоянието на електродите на свещите е прекалено голямо и затова се дънят кабелите.Кой да ги провери карай и толкова.Затова карай си дизела и не мисли за газ мас и.т.н.Лятото гориш масло колкото си искаш зимата си го смесваш с гориво.От време на време сменяш авансатор или го ремонтираш ,като потече ГНП втора употреба за по 150 лв. над път и под път.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Това, че не си си сменил / или проверил свещите си е твой проблем.Не ги хвали дизеловите печки.

                              Коментар

                              Working...
                              X