Здравейте,Какво ви е мението за PUNTO GT 1.4 130 Коня.Като здравина как е. Какви проблеми да търся и да се оглеждам. Никога не съм имал фиат и просто нямам напредстава какво се гледа при покупката му.Ламарините корозират ли?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнение за покупка на Punto GT
Collapse
X
-
deluxa написа:А двигателите здрави ли са имат ли дефекти нещо? Държат ли на тунинг? Идеята е да се направи бегачка на около 200+ коня с хибридно турбо, дюзи, помпа и кулер+ керамика....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега, аз ги гледах, но въпрса е да не е да има някакви дефекти при самия двигател. Общо взето с пари винаги може да оправиш и на големия гробник(е има и случаи дето не става,но вече може да са виновни и майсторите), но тука целта е да се направи нещо.Т.е да се инвестират пари примерно 2000 лв и да я направя стабилна за някой гонка драгче и такива неща(любителско)маховика нали е обикновен не е демферен? Че с тия демфери ми дотегна :@
Коментар
-
deluxa написа:маховика нали е обикновен не е демферен? Че с тия демфери ми дотегна :@deluxa написа:Колега, аз ги гледах, но въпрса е да не е да има някакви дефекти при самия двигател.deluxa написа:Т.е да се инвестират пари примерно 2000 лв и да я направя стабилна за някой гонка драгче и такива неща(любителско)
Коментар
-
а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже. Ми аз направих бърза сметка:Турбо 2ра ръка 600генерация с интеркулер 600чип 400Дюзи 2ра ръка 400Помпа 300Регулатор 200Общо взето така излизат нещата. около 2500лв.МАП/Ф сенсор??? нз цена. Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.Ако се наложат сигменти и лагери на вала какви пари са? Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?
Коментар
-
deluxa написа:а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже.deluxa написа:Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.deluxa написа:Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?deluxa написа:А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?deluxa написа:Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.
Коментар
-
biser_as написа:Тва е хубаво като замисъл, но препрограмирането на ЕКУ-то се прави след като са сложени всичките железа, включително и т.нар. "хибридно" турбо - не знам какво разбираш под това понятиеКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:biser_as написа:Тва е хубаво като замисъл, но препрограмирането на ЕКУ-то се прави след като са сложени всичките железа, включително и т.нар. "хибридно" турбо - не знам какво разбираш под това понятие
Коментар
-
След турбото пак ще има чип... идеята да покара така 5-6 месеца и после дуригте работи.Хибридно турбо имам превид, смяна на перката входяща и изходяща, запазваме тялото и разширяваме топлата част, за да може с по бърза скорост да излизат газовете, а студената част или заменяме с по голяма или се шлайфа и поставме по голямата перка.
Коментар
-
deluxa написа:След турбото пак ще има чип... идеята да покара така 5-6 месеца и после дуригте работи.Хибридно турбо имам превид, смяна на перката входяща и изходяща, запазваме тялото и разширяваме топлата част, за да може с по бърза скорост да излизат газовете, а студената част или заменяме с по голяма или се шлайфа и поставме по голямата перка.Power Under Pressure
Коментар
-
deluxa написа:а вала вижда ли се като се отвори капачката за масло???Виждал съм доста изядени валове от там, които на около се виждат даже. Ми аз направих бърза сметка:Турбо 2ра ръка 600генерация с интеркулер 600чип 400Дюзи 2ра ръка 400Помпа 300Регулатор 200Общо взето така излизат нещата. около 2500лв.МАП/Ф сенсор??? нз цена. Не съм сигурен дали електрониката ще може да командва дюзи 330-400 кубикови.Ако се наложат сигменти и лагери на вала какви пари са? Също тоя дебитомер колко стурва имаш ли представа?Най вероятно постепенто ще се прави тунинга. Ще се почне с кулер,генерация дюзи помпа регулатор, чип. После ще добавим хибридно турбо.А иначе скоростната кутия държи ли и съединителя има ли смисъл от керамика примерно на 180 коня?Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар