Пак цедене на повдигачите ново зацепване. Запали за малко и пак не. После 22 км дърпане и не ше...
Да сте разменили кабелите по реда на запалване? Стига ли бензин до дюзата? Искра на свещите? Компресията мерихте ли?Как заработи двигателя на колко цилиндъра? Свещите нови ли са?Проверихте ли масите на двигателя?Пробвах те ли да я почерпите отгоре? Бензин има ли? Налягането на помпата мерено ли е? Натисни краш бутона!!!
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Пак цедене на повдигачите ново зацепване. Запали за малко и пак не. После 22 км дърпане и не ше...
Да сте разменили кабелите по реда на запалване? Стига ли бензин до дюзата? Искра на свещите? Компресията мерихте ли?Как заработи двигателя на колко цилиндъра? Свещите нови ли са?Проверихте ли масите на двигателя?Пробвах те ли да я почерпите отгоре? Бензин има ли? Налягането на помпата мерено ли е? Натисни краш бутона!!!
.Кабелите са наред. Има искра на свещите. Има бензин. Сипахме и отгоре. Къде е краш бутона ?
Източват се задължително иначе няма палене.Изпробвано е.На менгеме се стягат бавно докато изтече всичкото масло и започнат да пружинират при свиване с два пръста.[/quote]чист(без масло) хидравличен повдигач НЕ трябва да прожинирачисти се по болезнен начин за пръстите:взимаш едно трупче и удряш повдигача в трупчето докато не се разглоби и изтече цялото масло,иначе котато прожинира е останало масло
Ако все пак сте източили всички повдигачи и пак не пали наистина вижте компресията. Възможно е и вала с кобилиците да не е изчислен добре и да държи някои клапани отворени. Казвам го от опит, при мен палеше, но на 3 цилиндъра и сменихме 3-те кобилици на въпросния цилиндър с малко по-ниски.
Ако все пак сте източили всички повдигачи и пак не пали наистина вижте компресията. Възможно е и вала с кобилиците да не е изчислен добре и да държи някои клапани отворени. Казвам го от опит, при мен палеше, но на 3 цилиндъра и сменихме 3-те кобилици на въпросния цилиндър с малко по-ниски.
Колега, какво ще рече по-ниски кобилици, не са ли еднакви ?
Ако все пак сте източили всички повдигачи и пак не пали наистина вижте компресията. Възможно е и вала с кобилиците да не е изчислен добре и да държи някои клапани отворени. Казвам го от опит, при мен палеше, но на 3 цилиндъра и сменихме 3-те кобилици на въпросния цилиндър с малко по-ниски.
Повдигачите доста е поиграно с тях вече.. Нямаше компресия, не пали попринцип, само леко припалва с малко повече усилия, но веднага изгасва.
Колко бензин имаш в резервоара? Ако е около 10л налей още толкова.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Брава 1.4 има само 1 дюза. Случвало ми се е след ремонт първото палене да е трудно и да иска бензин насредата.
The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano
Коментар