Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали след ремонт на главата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали след ремонт на главата

    след ремонт по главата на двигателя - сменени вал, кобилици и повдигачи - колата не пали. Ремъкът е зацепен на белези, всичко механически е по книга, но не иска да запали, има ток на свещите, има бензин, има метан, не пали нито на едното нито на другото. Имобилайзера гасне. Вчера палеше, като сглобихме главата пална, но после отказа упорито и не се поддава на нищо. Върти напразно и не пали.
    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

    #2
    кола

    Освен да е задавена Нещо да сте откачили при зглобяването
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      С друг двигател съм, но ако и при теб има датчик на разпределителния вал , погледни него. При мен след същия ремонт и непалене се оказа той.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        Клапаните живи ли са ? Като сте отвъртали зъбното колело да не би да сте ги чукнали ?

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          С друг двигател съм, но ако и при теб има датчик на разпределителния вал , погледни него. При мен след същия ремонт и непалене се оказа той.
          1.4 няма датчик на разпределителния вал
          super8 написа:
          Клапаните живи ли са ? Като сте отвъртали зъбното колело да не би да сте ги чукнали ?
          Да, на ръка се завъртат без проблем.Колата се държи все едно няма гориво, но такова има. Зачистени са свещите, кабелите, лулите. Ангренажа е зацепен на белези, пробвахме и по други начини... не... направо е чудо...
          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

          Коментар


            #6
            Re: кола

            kluchar написа:
            Освен да е задавена Нещо да сте откачили при зглобяването
            Не... само главата...
            Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

            Коментар


              #7
              В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.
                Източват се задължително иначе няма палене.Изпробвано е.На менгеме се стягат бавно докато изтече всичкото масло и започнат да пружинират при свиване с два пръста.
                Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                Коментар


                  #9
                  кола

                  Е това майстора трябвало да го знае или да пита някой как става Иначе колата има /Датчик колянов вал - запалване/ама щом не е пипан едва ли да е от него
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    west421 написа:
                    Tornado написа:
                    В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.
                    Източват се задължително иначе няма палене.Изпробвано е.На менгеме се стягат бавно докато изтече всичкото масло и започнат да пружинират при свиване с два пръста.
                    В интерес на истината, накрая източвахме всички без 2 и преди да източим последните запали, после сложихме другите два и оттогава не ще. Дано си прав да го ... Сега ще я дръпнем да видим ще запали ли...
                    Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                    Коментар


                      #11
                      Сегменти сменял ли си?

                      Коментар


                        #12
                        въпреки че сте го зацепили по белези, измерете компресията да не се окаже 0 бар, ако е ОК, търси проблема в запалването, датчик КВ и датчик РВ ако има такъв
                        Брава 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Сегменти не са пипани. Само главата. Датчик Рв няма а този на кв си беше наред
                          Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                          Коментар


                            #14
                            Я проверете масите на мотора дали са закачени
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              Пак цедене на повдигачите ново зацепване. Запали за малко и пак не. После 22 км дърпане и не ше...
                              Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша

                              Коментар

                              Working...
                              X