след ремонт по главата на двигателя - сменени вал, кобилици и повдигачи - колата не пали. Ремъкът е зацепен на белези, всичко механически е по книга, но не иска да запали, има ток на свещите, има бензин, има метан, не пали нито на едното нито на другото. Имобилайзера гасне. Вчера палеше, като сглобихме главата пална, но после отказа упорито и не се поддава на нищо. Върти напразно и не пали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали след ремонт на главата
Collapse
X
-
veselin10 написа:С друг двигател съм, но ако и при теб има датчик на разпределителния вал , погледни него. При мен след същия ремонт и непалене се оказа той.super8 написа:Клапаните живи ли са ? Като сте отвъртали зъбното колело да не би да сте ги чукнали ?Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
-
В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Коментар
-
west421 написа:Tornado написа:В същото положение бях и аз след смяна на гарнитура и разпределителен вал.Припали два пъти и до там беше.Запалих на дърпане и оттогава никакви проблеми.Има някаква заигравка с хидравличните повдигачи.Трябва да се източат от маслото или не трябва не помня.Brava 1.4 12v (бензин & метан) - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар