Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем студен старт мареа 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Днес на всичкото отгоре и стартера ми се скапа,бендикса започна да задържа,намерих един спукан маркуч мисля си,че е някакъв вакуум защото съскаше от него,идва някъде под казанчето за антифриза и отива някъде надолу от лявата страна на рейката.Дали е възможно стартера да прави тази мизерия,че днес запали сякаш на два цилиндъра?
    Fiat Marea 1.8 16v HLX
    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

    Коментар


      #17
      campain написа:
      Днес на всичкото отгоре и стартера ми се скапа,бендикса започна да задържа,намерих един спукан маркуч мисля си,че е някакъв вакуум защото съскаше от него,идва някъде под казанчето за антифриза и отива някъде надолу от лявата страна на рейката.Дали е възможно стартера да прави тази мизерия,че днес запали сякаш на два цилиндъра?
      Дай снимкана маркуча
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Снимка утре ще направя и кача,че колата не е при мен,прибрал съм я в един гараж,в който днес сутринта температурата беше + 10 и колата запали от раз идеално.Направо вече незнам какво да мисля и кое да обвинявам за проблема,утре ще сменя горивният филтър,че си мисля да не е задънен с боклуци и като застудее да прави мизерии.
        Fiat Marea 1.8 16v HLX
        Hyundai Terracan 2.9 CRDI

        Коментар


          #19
          Тва не е ли обезвъздушаването на резервоара. Възможно е и от там да ти прави проблем, защото смуче въздух след дебитомера (и най-вече след дросела) .
          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

          Коментар


            #20
            Колеги проблема е решен,оказа се задръстен и замръзнал катализатор,след махането му колата се роди,направо литна,пали и работи нормално,от него и гърнето извадих доста вода.Доста се чудих как е възможно подобно нещо,но ми казаха,че кондезна е знак за добро изгаряне и това в комбинация с късите разтояния които изминавам със студена кола и гърнета е довело до проблема.Иначе маркуча за който стана въпрос влиза там където е оградено с червено на първата снимка,а на втората снимка е този черният,някой знае ли за какво е?
            Fiat Marea 1.8 16v HLX
            Hyundai Terracan 2.9 CRDI

            Коментар


              #21
              Ето решение http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
              Прикачени файлове
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #22
                знам поне 3 броя 1.8ци , дето го има това свистене и го приехме за нормално.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  Бъдете по внимателни при монтажа на гумения маркуч за да не се получи и това В крайна сметка съскането е от омазаното със силикон. След като отстраних този проблем, съскане от пробитата тръбичка не се чуваше. А пробива в тръбичката го открих след това. Просто като има съскане, бутнете тази джиджавка на всмукателния колектор навътре и съскането изчезва.
                  Прикачени файлове
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #24
                    Аз го увих с една самовулканизираща изолационна лента за запушване на дупки по маркучи и тръби.
                    Fiat Marea 1.8 16v HLX
                    Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                    Коментар


                      #25
                      Нямам такова нещо на либрата.Либрока се оказа се че има променлив ход на всмукателния колектор или поне аз така си мисля.На трудно палещите 1,8ци ... как ви е компресията ? Ама не миналата година, ами сега
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Нямам такова нещо на либрата.Либрока се оказа се че има променлив ход на всмукателния колектор или поне аз така си мисля.На трудно палещите 1,8ци ... как ви е компресията ? Ама не миналата година, ами сега
                        от известно време те гледам как бъзикаш колегите

                        Коментар


                          #27
                          Такаааа, днес си направих малка самодиагностика на количката. По-назад в темата бях писал, че и аз съм с подобен проблем със запалването сутрин.В компютъра имах записани 3 грешки:Ето какво показват и датчиците:----------------------------------------------------Да се надяваме, че след смяна на термостат и датчик на температура на въздуха, нещата ще се оправят. Ще пиша като намеря време да ги сменя.Грешката за имобилайзера си я знам защо е - премахнат е!
                          Fiat Punto 75 SX - 1995, 4 врати

                          Коментар


                            #28
                            u_bo написа:
                            emzo написа:
                            Нямам такова нещо на либрата.Либрока се оказа се че има променлив ход на всмукателния колектор или поне аз така си мисля.На трудно палещите 1,8ци ... как ви е компресията ? Ама не миналата година, ами сега
                            от известно време те гледам как бъзикаш колегите
                            Не се бъзикам, може да паля на 2-3 цилиндъра, но като намачкам газта няма замисляне.Оборотите се покачват.Колата върви.Обаче на такава 1.8ца, дето като натисне газта оборотите падат, компресията си беше заминала.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Е тя компресията как така ще си замине отведнъж?Аз моята не съм я мерил,но колата си вървеше и палеше нормално и в един момент не ще да пали като е студена,а то какво се оказа замръзнал катализатор.Днес смених и горивният филтър,оказа се,че тоя при който ходих преди за обслужване не го е сменил неговата мамица,ама аз ще му го изкарам това през носа. .Да питам и нещо друго,дали е възможно ако бензиновата помпа не прави добро налягане при малко бензин в резервоара,колата да не пали?Че един приятел има такъв странен проблем при който с около 10-на литра в резервоара колата не пали, като сипе повечко го няма проблема.Колата е Алфа 155 2.0 бензин.
                              Fiat Marea 1.8 16v HLX
                              Hyundai Terracan 2.9 CRDI

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                Обаче на такава 1.8ца, дето като натисне газта оборотите падат, компресията си беше заминала.
                                При мен компресията си беше близо 13 атмосфери на всички 4 цилиндъра, след ремонта се оказа, че само маслените сегменти бяха тръгнали, то и за това харчеше по 1л масло на 1000км.
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X