Здравейте,имам следния проблем който изглежда никои не може да разреши.Колата е с обикновенна газова и преди месец някаде започна да губи обороти и да държи между 100 и 400 оборота и по някога гаснеше.Закарах я на майстор пуснахме я на компютъра и излизаше постоянно ламбда сонда следователно я сменихме и се оправи.Карах около седмица и изведнъж оборотите започнаха да са високи между 1300 и 19000 и постоянно се менят(стрелката играе) на компютар като я закачим нищо не излиза и никои не може да ми оправи проблема.Моля даите някакво компетентно мнение.Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем с оборотите на Мареа 1.6 16в
Collapse
X
-
_)_IvAn_(_ написа:fuel injekcion написа:Стъпково моторче ? как е токато му дам газ надига муцуната и почва да души за бензиностанция
Коментар
-
S_BANKOV написа:kiriluz1 написа:Да не дърпа въздух отнякъде?
Коментар
-
С металните колектори е и няма ламбда емулатор да . На бензин и на газ няма разлика в оборотите . Интересното е , че го прави само в студено време . Като е топло и няма проблеми . Дросела е чистен , газовата е прегледана основно, на диагностика нищо не излиза . И други имат съмнение, че дърпа въздух , но от къде може ?Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD
Коментар
-
я пробвайте с друг въздушен филтър и огледайте тръбопроводите от кутията на въздушния филтър до дросела. от това което прочетох отново ме навява на мисълта че може би не и стига въздуха. Проверете и гарнитурата на смукателния колектор, както и състоянието на генерацията.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
durex_a написа:S_BANKOV написа:kiriluz1 написа:Да не дърпа въздух отнякъде?
Коментар
-
S_BANKOV написа:я пробвайте с друг въздушен филтър и огледайте тръбопроводите от кутията на въздушния филтър до дросела. от това което прочетох отново ме навява на мисълта че може би не и стига въздуха. Проверете и гарнитурата на смукателния колектор, както и състоянието на генерацията.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Не знам моноинж. как е вързан към колектора? Дали няма гумен тампон или гарнитура. Аз съм с пълна инж.и ГИ ,та така ми е дигала обороти от напукани маркучи на газвите инжектори. А напредишния фиат от тампон на карбуратора. Другото което ми идва наум е температурен датчик.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар