Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Студена глъхне и тресе на ниски обороти Мареа 1.8 HLX

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Студена глъхне и тресе на ниски обороти Мареа 1.8 HLX

    bra_84 написа:
    Здравейте, от скоро имам странен проблем с Мареа 1.8. Сутрин при първоначално палене тресе и трудно задържа обороти, след няколко секунди нещата се оправят. След това при подаване на газ в ниските обороти на всички скорости колата забива за момент и след това тресе преди да поеме нормално. Всичко това се получава когато е студена и е на бензин, когато прехвърли на газ остава само тресенето при ниските обороти. След като загрее нещата се оправят. Колата има монтиран газов инжекцион преди 10000 км. Дайте съвет от какво може да се получава това. БлагодаряКъде мога да и направа качествена компютърна диагностика?
    коя година е?

    Коментар


      #17
      Много странно, вече две сутрини след като я запаля я оставям да поработи на място малко повече и след това проблемите ги няма, нито на бензин нито на газ. Трябва ли да се прави диагностика след като светнала тази лампа. Общо не повече от два пъти ми е светила и то за момент, записва ли грешка и трябва ли да се чисти? Мареата е 1998 г. HLX 1.8

      Коментар


        #18
        bra_84 написа:
        Много странно, вече две сутрини след като я запаля я оставям да поработи на място малко повече и след това проблемите ги няма, нито на бензин нито на газ. Трябва ли да се прави диагностика след като светнала тази лампа. Общо не повече от два пъти ми е светила и то за момент, записва ли грешка и трябва ли да се чисти? Мареата е 1998 г. HLX 1.8
        Аз бих я закачил за собствено спокойствие,но съм почти 100% сигурен че грешка няма да има записана. Повечето правим така пали и оставяме 3-4 минути на място и после караме.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Паля, 2, 3 малко на 3, хоп 4 цилиндъра и след 1 секунда газ
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Това да не са нафтови печки да ги чакате. При мен зимата е доста по-студено обикновенно и винаги си я паля както си е на 1-ва със съединител и веднага тръгвам. След минута(а лятото незабавно) минавам на газ.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              wwalker написа:
              Това да не са нафтови печки да ги чакате. При мен зимата е доста по-студено обикновенно и винаги си я паля както си е на 1-ва със съединител и веднага тръгвам. След минута(а лятото незабавно) минавам на газ.
              Не е нафтова печка, просто е 1.8 хитачи
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                Ако това е решението е малко странно, защото предишният ми Фиат беше браво 1,6 GT и такива работи с чакане нямаше, палиш и тръгваш. И между другото за 4 г. никога и за нищо не ме е ядосвал. Но вече ясно личи при мареата че ако студена не поработи на място тресе и прекъсва. Ако е така значи това хитачи е доста странно. Да не говорим за климатроника и изключването на компресора. Докато разбрах, че е фабрично за малко да полудея ))))). Странна изработка е това хитачи и от ден на ден ме изненадва. Ако наистина се окаже здрава и надеждна система колко я хвалят е компенсация за такива изнервящи неща.

                Коментар


                  #23
                  bra_84 написа:
                  Ако това е решението е малко странно, защото предишният ми Фиат беше браво 1,6 GT и такива работи с чакане нямаше, палиш и тръгваш. И между другото за 4 г. никога и за нищо не ме е ядосвал. Но вече ясно личи при мареата че ако студена не поработи на място тресе и прекъсва. Ако е така значи това хитачи е доста странно. Да не говорим за климатроника и изключването на компресора. Докато разбрах, че е фабрично за малко да полудея ))))). Странна изработка е това хитачи и от ден на ден ме изненадва. Ако наистина се окаже здрава и надеждна система колко я хвалят е компенсация за такива изнервящи неща.
                  не е това решениетона 3 хитачита, моето + 2 други го няма това

                  Коментар


                    #24
                    Не е инжекциона и ремъка. И го прави само когато е студена, ако е работила малко и после я паля не го прави.

                    Коментар


                      #25
                      bra_84 написа:
                      Не е инжекциона и ремъка. И го прави само когато е студена, ако е работила малко и после я паля не го прави.
                      може да е от изпускащ инжектор.пуши ли като запали трудно ?или само глухне, без да дими много.

                      Коментар


                        #26
                        Не пуши и глъхненето е само моментно ако подадеш повече газ поема. Като забиване за момент при подаване на газ.

                        Коментар


                          #27
                          Даваш газ и оборотите падат и след малко се покачват ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            bra_84 написа:
                            Не пуши и глъхненето е само моментно ако подадеш повече газ поема. Като забиване за момент при подаване на газ.
                            И при мен е така.Емо, точно така се получава - даваш газ и оборотите падат и забива, връщаш газта и оборотите се вдигат, от тук нататък никви проблеми. Вчера се бях нагласил да снимам, но пущината запали нормално.
                            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
                            Chevrolet Aveo

                            Коментар


                              #29
                              Имам чувството че ако чукна леко ключа, недостатъчно, за да запали и после завъртя - пали от раз.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                emzo написа:
                                Имам чувството че ако чукна леко ключа, недостатъчно, за да запали и после завъртя - пали от раз.
                                Всички го имаме това чувство, именно заради него съм се насочил към датчика на разпределителния вал и този на коляновия, много от двигателите се нуждаят от синхронизация между двата. Сам каза че, при смяната на дат. КВ нещата са подобрили. Явно е че проблема не е от скапана адаптация от газ.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X