Здравейте колеги ще сменям гумички на клапаните, но не знам как на този двигател 1,2 16в 97г. пунтото от подписа (сменял съм на други двигатели ) Какъв е реда на действие и с какво да внимавам да не направя някоя беля
Имаш ли фиксатори за валовете?Ако нямаш,по-добре не се захващай.Ако имаш - процедурата е ясна,фиксираш валовете,сваляш ги от мотора,прекарваш си което искаш бутало в ГМТ и ги подкарваш клапаните.Успех!
какви фиксатори на пунто бре.не обърквайте човека .мотора е8v . елементарно е ,щом си сменял няма да имаш проблем.ще ти трябва само инструмент за закопчаване на полуконусите на клапаните.успех
Имаш ли фиксатори за валовете?Ако нямаш,по-добре не се захващай.Ако имаш - процедурата е ясна,фиксираш валовете,сваляш ги от мотора,прекарваш си което искаш бутало в ГМТ и ги подкарваш клапаните.Успех!
Имаш ли фиксатори за валовете?Ако нямаш,по-добре не се захващай.Ако имаш - процедурата е ясна,фиксираш валовете,сваляш ги от мотора,прекарваш си което искаш бутало в ГМТ и ги подкарваш клапаните.Успех!
колегата ясно е написал че се свалят четеш из между редовете и не дочиташ написаните ПС: сори за спама
Шофирай разумно, на пътя не си сам. Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Аз се чудя дали ако сменям гумичките без да смъквам главата има ли вероятност като се размести (завърти ) клапана и да не ляга после добре в направеното си досега легло и да имам ядове , така и така разглобяването е доста дали да не смъкна главата да си пасна клапаните да я шлайфам да си сменя гарнитурите ? Ще се оскъпи ремонта , но като е гарга рошава да е Как мислите ?
това е най-доброто решение което можеш да вземеш, особено ако смяташ да си караш колата ама първо можеш да измериш и една компресия, като ще е гарга смени и сегментите ако има нужда
Коментар