Здравейте, Колеги!Пожелавам ви успешна година!Пиша относно проблемът с фиата ми - Пунто 1.2 60к.с, бензин. Проблемът възникна, след като баща ми я е закарал да и сменят гумички на клапаните и ремъка(не ангренажен). Когато я запаля трябва да подавам много газ, иначе колата гасне. В сервиз тук ми казаха, че колата нямала компресия и само един цилиндър работел на 13 атмосфери, другите на по-малко. Искаха ми 400-500лв. за да го оправят това нещо. Закарах колата в Хасково, където в сервиза ми казаха че 2 и3 дюзи на газта не работят правилно, отидох в сервиз на Фобос(каквато е газовата уредба) и там единствено ми смениха ламбда сондата. Сега проблемът продължава да съществува. Карам колата на бензин, понеже на газ няма мощност. Също така на едно място като съм на газ колата трепери, в движение също трепери. Дали ако отида до газаджиите и оправят дюзите проблемите с колата ще свършат? Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и има ли някакви идеи?Поздрави!Сашо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене - колата гасне
Collapse
X
-
Punto 1 или 2 е колата?Трудно пали на бензин, а разхода как е НА БЕНЗИН и съответно на газ?Ангренажния ремък бърникан ли е ? Въобще колата сега на какво гориво върви и как върви?Колата преди смяната на гумичките по-добре ли беше?Колко е компресията на другите цилиндри?Вижте първо ангренажа как е зацепен. Ако той е наред и няма мотора компресия трябва да се прави ремонт. Ако мотора е физически неизносен то ще се търси проблема в електрониката.Не изключвам и вариант в който МПХ да не е наред.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Punto 2, на бензин пали лесно, но ако не тръдна веднага - колата гасне. Ако съм на едно място също ми се случва да изгасне. Разходът на газ се е вдигнал, на бензин все още не съм успял да го засека, но ми се струва, че и там е по-висок. При ремонта е продухвано парното, сменяни са гумички на клапани и другия ремък е сменен(не ангренажния). Преди ремонта колата беше отлична.На газ разходът е по-висок. Доколкото знам ангренажният ремък не е пипан. Сменен е другия. Преди смяна на гумичките колата беше идеална. В сервиз в София ми казаха, че само едно бутало има нормална компресия - доколкото помня 13, а другите по-малка, дори били долели масло, за да се вдигне и проработи после ми показхаа на друг цилиндър - 8. В Хасково ми казаха, че колата има компресия, смениха ламбда сонда, но пак проблеми, поне на бензин се движи в момента. Парното уж го продухваха, но пак духа хладно. Единият майстор в Хасково ми каза, че две от дюзите на газта не работят правилно, но тогава не знам защо и на бензин имам проблеми.
Коментар
-
На бензин колата се задавя като тръгвам понякога, ако не е с много газ. Трябва да вдигна оборотите, за да тръдне понякога и когато тръгне за известно време няма никаква мощност и след това си я възвръща. За ламбда-та дадох 110лв., като бях при тях, когато свързаха нещата с компютъра, дадоха ми старата в мен. Това се случи в Хасково - отидох там да я оправям, защото тук ми казаха 400-500лв. за ремонт, понеже имала нормална компресия само на 1 цилиндър, а другите били зле. в хасково ми казаха, че това са пълни глупости. Първият майстор ми каза дюзите на газта, вторият смени ламбда сондата. За газта все още не съм отишъл до Долни Богров в сервиза, понеже не ми е останало време, но толкова варианти ми казаха, че вече въобще не знам какво да правя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар