Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Punto 1.8 HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема не е от газта, защото и преди да сложа газовия инжекцион проблема си го имаше.Времената на газ и на бензин са еднакви.Пробвах да рестартирам компютъра и да карам само на бензин - след 1000 км нямаше никаква промяна.Вче се замислям дали някой може да ми е сложил по-малки дюзи и затова да не и стига гориво.

    Коментар


      #17
      Колко ти е газовото време на празен ход ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Не мога да ти кажа точно. трябва да го закача на лаптопа, но помня, че коефициента е 1.88. значи приблизително 2.5 х 1.88 = 4.7Пак казвам, че проблема го имаше и преди да сложа газта. Затова си мисля, че Г.И. не е причина за повредата и търсим някъде по оригиналните части и софтуери на колата.

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          didich написа:
          1.Е това ако един газаджия не го знае като настройва колата на която е монтирал ГИ вече незнам на къде отива тоя свят.2 .защото като загрее проблема е само замислянето при рязко натискане на педала до долу ?
          1 на никъде 2. на газ ли ?
          Само на бензин го има замислянето, на газ се форсира без замисляне, и то го прави около 2500 оборота, смисъл стрелката тръгва нагоре на 2500 леко се замисля, все едно спираш горивото на мотора и след това се изстрелва без проблем нагоре, това всичкото на загрял мотор, на студен мотор е ад, ако рязко я натиснеш може и да изгасне мотора.Надявам се след ремонта да няма ядове.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            А скоро да си сменял агренажен ремък?

            Коментар


              #21
              kiriluz1 написа:
              А скоро да си сменял агренажен ремък?
              Ако питаш мен да сменял съм го скоро, даже след ремонта на главата смених пак само ремъка, преди малко ми се обади майстора и ми каза, че от ролките и ремъка нищо не става при положение, че са на има няма 10 000км, а ремъка е на около 3000км, явно вече и качествените марки под които си взимаме частите не са като хората.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                Аз мисля, че всичките ми проблеми започнаха след презацепване на ремък-а с пети.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Аз мисля, че всичките ми проблеми започнаха след презацепване на ремък-а с пети.
                  Всичко се зацепи с пети и часовник както си го пише в книгите, тоест сигурен съм на 100% в правилното зацепване на колата, другия вариант за който се сещам ако от там идва проблема - мотора просто да не е зацепен с правилните пети ?, но все ми се струва, че ако не е зацепен като хората би следвало проблема да го има и на газ, а на газ всичко е ОК, явно нещо хитачито прави мизерии - пу да ги таковам на италянка как точно избраха японец да сложат неразбрах, да бяха мушнали японски мотор по щях да ги разбера
                  punto HGT

                  Коментар


                    #24
                    didich написа:
                    emzo написа:
                    Аз мисля, че всичките ми проблеми започнаха след презацепване на ремък-а с пети.
                    Всичко се зацепи с пети и часовник както си го пише в книгите, тоест сигурен съм на 100% в правилното зацепване на колата, другия вариант за който се сещам ако от там идва проблема - мотора просто да не е зацепен с правилните пети ?, но все ми се струва, че ако не е зацепен като хората би следвало проблема да го има и на газ, а на газ всичко е ОК, явно нещо хитачито прави мизерии - пу да ги таковам на италянка как точно избраха японец да сложат неразбрах, да бяха мушнали японски мотор по щях да ги разбера
                    Не реви, това е едно ат най добрите ЕКУ-та слагани на Фиат/ланча. Съветвам те да си погледнеш и замериш датчиците на коляновия и разпределителния вал. Те също могат да са причина за проблема, както и вариатора Ви.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Да ти кажа реве ми се ама пусто пунто като ми е влязло под кожата няма начин ще се набиват пари докато стане като хората, то вече почвам трето пунто да влагам в тая кола Минавъл съм на диагностика въпросните датчици не са давали грешки някакви
                      punto HGT

                      Коментар


                        #26
                        Ако някой може да направи свясна диагностика бих дошъл и до София. Тук ми казват мо да е това ама може и да не е. Писна ми да сменям Части и ефек нулев.

                        Коментар


                          #27
                          Питах за ремъка защото аз брах ядове с неправилно зацепен ремък. Другото за което се сещам е проблем с бобина. И такъв имах и то само при натоварен двигател, колата си палеше от четвърт оборот ,само като натовариш двигателя (фарове климатик баир) прекъсваха 2 и 4 цилиндър и това скапваше адаптацията. Разни майстори разправяха че не е възможно ( с двойна бобина съм 1+4 и2+3) само че като я смених и нещата заспаха. Иначе съпротивления на бобината си бяха в норма. Така че те съветвам да пробваш с други бобини.

                          Коментар


                            #28
                            Аз съм с 4 бобини. Днес правих разни експерименти и май ще се окаже, че дебитомера си е заминал, но това ще го разберем в понеделник.

                            Коментар


                              #29
                              biankov написа:
                              Аз съм с 4 бобини. Днес правих разни експерименти и май ще се окаже, че дебитомера си е заминал, но това ще го разберем в понеделник.
                              Ако е същия като на колицата от подписа , имам такъв дебитомер работещ. Ако си поемеш разходите по куриери мога да ти го изпратя за проба.П.П. Няма да си свалям моя...имам си
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар


                                #30
                                Глупости, при скапан дебитомер, светва чек енджин и колата става само една идея по мудна, а и записва грешка.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X