Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Punto 1.8 HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Аз се извиниявам че не съм писал какво стана при мен. Та, проблема беше в ТПС-а. Смених го и колата се оправи, до някъде. Останалото беше от кофти газаджии.Покрай този проблем доста рових и търсих как се обучава ЕКУ-то. Процедурата става на студен двигател. Най-добре сутрин преди да си я палил.Значи разкачваш акумулатора за 5-10 мин, после палиш колата НА БЕНЗИН и я оставяш да загре до нормалната си температура БЕЗ ДА ДОКОСВАШ педала на газта.Аз моята я изчаках да си включи и перките. Чак след това си обръщаш на газ и се возиш безгрижно. И ако пак започне да ти прави същия номер смени газаджията. При мен продължи да го прави и се наложи да си купя кабел за газта и да си го направя сам, щото голяма част от хората си мислят, че като имат компютър и софтуери разни и са големи специалисти.П.П. От такива маистори преди 3 седмици смених спирачна течност и двете помпи на съединителя, а се оказа, че самия съединител е за смяна. От сега на татък на маистор отивам само да ми смени гумите, щото аз нямам машина.

    Коментар


      #62
      Той втория газаджия ми оправи времената, при тия дето ми монтираха ГИ вече не стъпвам, човека си е инженер по ДВГ, дето е думата каквото е учил това си и работи и цял живот се занимава с газови уредби и е наясно с всичко по газифицирането, диагностика, отстраняване на проблеми и т.н.Ще го пробвам това с разкачането, но ще видя как да направя да не се прехвърля на газ, защото като пали си е на бензин и като стигне 30 градуса се обръща автоматично, предполагам, че като я запаля и още не е обърнала на бензин, след като натисна копчето би следвало да съм указал да е само на бензин, но ще пробвам biankov, имаш ли при теб клапан за обратните бензинови пари, че ми я дава тая грешка постоянно и не мога да го разбера къде се намира тоя клапан и какво представлява ??, да не би след ремонта да е премахнат или пък да е на "кьоравата" полица и да не го виждам ??
      punto HGT

      Коментар


        #63
        Преди да разкачиш акумулатора докато двигателя работи го прехвърли на бензин от копчето и тогава изгаси. След това като махнеш акумулатора и после като запалиш колата би трябвало да работи само на бензин.Относно клапана когато купих колата го имаше като грешка, но след изтриването не се появи повече. Човека, който тогава ми прави диагностиката каза, че това е онази система която изгаря бензиновите изпарения и се намира в десния калник, но колко е вярна тази информация немога да ти кажа.

        Коментар


          #64
          Момчета, отваряли ли сте Хитачи ? Едва ли.И да разкачате и да му баете, няма ресет на адаптация.Нормализира се с по-продължително каране на бензин.Иде реч за 2рите хитачита, на Пунто , Либра, редките Мареи, с IWP006 инжекторите.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #65
            За съжаление тая грешка при мен си я има постоянно Емо, бензинец значи му е цаката , на мойта мисля да и сипвам само 100 октана от омв-то да видим дали ще и хареса
            punto HGT

            Коментар


              #66
              didich написа:
              на мойта мисля да и сипвам само 100 октана от омв-то да видим дали ще и хареса
              И да не и хареса няма да ти го върне
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                Момчета, отваряли ли сте Хитачи ? Едва ли.И да разкачате и да му баете, няма ресет на адаптация.Нормализира се с по-продължително каране на бензин.Иде реч за 2рите хитачита, на Пунто , Либра, редките Мареи, с IWP006 инжекторите.
                Аз говоря за по-стария компютър. Този, който е с жило за газта. Мисля че беше 183А1000 кода на мотора.

                Коментар


                  #68
                  Точно за тия с жило дето са.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #69
                    Мда кода на мотора е 183А1000 и е с жило на газта, така е при мене.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #70
                      Значи номера става и по двата начина. Ако го направиш както ти казах аз (сваляш акумулатора и после палиш да загрее), компютъра си прави смесите от начало. Ако го направиш както казава емзо, тогава компютъра прави сместа на базата на данните от предишното сваляне на акумулатора до сега.С други думи ако си минал на газ 5000 км и колата се е разбазикала на бензин сега ще трябва да минеш поне още 5000 за да може да усетиш някаква промяна. Поне това съм установил при моята.Пробвай и по двата начина и кажи кой е по-ефективен.

                      Коментар

                      Working...
                      X