Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Punto 1.8 HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Punto 1.8 HGT

    Здравейте и за много години на всички.Както се разбира от заглавието имам проблем с пунто хгт.Когато колата е студена при първоначално палене заработва за 4-5 секунди и гасне. При повторно палене стабилизира тихите обороти, но когато и подам рязко газ започва да се тресе и да гъми в колекторите. Вчера и държах педала на газта натиснат до край и двигателя в продължение на 15 секунди седя на 1500 оборота и не се форсира.-Изчистих инжекторите, смених ламбда сондата и дебитомера, но промяна няма.На диагностика ми показва бедна смес.Моля ви някой ако се е сблъскавал с подобен проблем да сподели каква е причината, че ми писна да давам пари за това и онова и подобрение никакво.Кода на мотора ми е 183.А1000

    #2
    Свещи сменял ли си.Колата кабели няма директно лулите влизат от бобината в свещта,лули сменял ли си.
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Свещите са нови. Забравих да кажа, че колата е с газов инжекцион и на газ работи и върви много по-добре отколкото на бензин. Затова си мисля, че проблема едва ли е по електрическата част.

      Коментар


        #4
        Премери налягането на бензина.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Като дам на късо на релето на помпата ми дава 4 бара. При работещ двигател пада на 3.5Дебита е към 3 л/мин.

          Коментар


            #6
            Направи лог на хитачито на времето на бензин при работа на бензин и после на газ.Примерно по 30 сек. на бензин и 30 сек, на газ при загрял мотор !!
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Не те разбрах. Обясни ми като на полуидиот.

              Коментар


                #8
                За съжаление и при мен откакто сложих газта се получи тоя проблем сутрин при палене, като е студена не може да вдигне обороти и пада едно тресене на целия мотор, като загрее вече няма проблем на бензин и на газ, само има едно замисляне при подаване на рязко газ на бензин, на газ го няма.Сега като направя основния ремонт ще видя дали пак ще го има тоя проблем сутрин при палене, ако трябва ще я закарам при друг газаджия да я прегледа основно да не би нещо от там да се е объркало, но и аз не си обясних от какво идва.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Газта съм си я слагл аз, но проблема си го имаше и преди това.На студено се трсе много и не се форсира, а на топло се получава една "дупка" при рязко подаване на газ, точно както и при теб.Но и другото което ми прави впечатление, е че един познат с опел тигра 1.4 90 коня върви колкото мен.Според мен не е нормално да е толкова тромава моята кола.П.П. Дори и на загрял двигател на бензин се форсира по-бавно до към 3500 оборота от там на горе работи нормално, а на газ вдига оборотите много по-бързо.

                  Коментар


                    #10
                    ГИ или плочка ?Към двамата - вижте си времената на бензин при работа на бензин и на газ, трябва да са еднакви.Аз все още си твърдя, че това ЕКУ не губи адаптация, поне това:
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      За тая адаптация незнам, но ми прави впечатление, че като е откачен акумулатора и следващите няколко паления са някакси по леки и това сутрин с тресенето на целия мотор е доста по малко изразено, след като мине време пак старата песен, иначе аз съм с ГИ
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        Най-вероятно на газ ти е богата сместа , затова на бензин ти обеднява. Ресет и добри настройки на газ. Не трябва да има разлика във времената на бензин и на газ.

                        Коментар


                          #13
                          kiriluz1 написа:
                          Най-вероятно на газ ти е богата сместа , затова на бензин ти обеднява. Ресет и добри настройки на газ. Не трябва да има разлика във времената на бензин и на газ.
                          Е това ако един газаджия не го знае като настройва колата на която е монтирал ГИ вече незнам на къде отива тоя свят.Тоест ако на газ е настроена на богато същия тоя режим хитачито го прави и когато колата е на бензин и от там клатене на мотора и кофти работа на студено, така ли да разбирам ?? , защото като загрее проблема е само замислянето при рязко натискане на педала до долу ?
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            didich написа:
                            1.Е това ако един газаджия не го знае като настройва колата на която е монтирал ГИ вече незнам на къде отива тоя свят.2 .защото като загрее проблема е само замислянето при рязко натискане на педала до долу ?
                            1 на никъде 2. на газ ли ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Не съвсем ,когато на газ е богата бенз.еку обеднява за да достигне оптимални параметри и после като минеш на бензин ти е бедна сместа,и обратно ако на газ е бедна бенз еку ще обогати. А относно газаджиите нямам думи, само ще ти кажа че за две години заради тях се изучих А и с лоши настройки имаш постоянен доход идват разни да им настройваш колата - за газаджиите става дума. Поне тези които ми монтираха ГИ то са такива.

                              Коментар

                              Working...
                              X